JanP, Volvo 240GL Classic '92 B230F+T
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: JanP, Volvo 240GL Classic '92 B230F+T
Pane el.vent ka, see annab kõvasti särtsakust juurde.
Re: JanP, Volvo 240GL Classic '92 B230F+T
Kuidas see kast siis otsad andis?
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
Re: JanP, Volvo 240GL Classic '92 B230F+T
M47 olemas?
Re: JanP, Volvo 240GL Classic '92 B230F+T
Kast surm oli +T puhul suhteliselt hästi ette nähtav ka. Pisut tavasõitu, lisaks natuke piitsutamist ja niimoodi see kast jonnima hakkas. Esialgu libises läbi, siis kadusid N ja R ära.
Asemele olen mõelnud M47 kasti ühe doonorauto pealt. Murran nüüd pead ainult sellega, missugune korvi/ketta kombo sinna panna. Kas kohe KLRacingust midagi vingemat või siis mõni originaal turbokale mõeldud kompott.
Asemele olen mõelnud M47 kasti ühe doonorauto pealt. Murran nüüd pead ainult sellega, missugune korvi/ketta kombo sinna panna. Kas kohe KLRacingust midagi vingemat või siis mõni originaal turbokale mõeldud kompott.
2x240
Re: JanP, Volvo 240GL Classic '92 B230F+T
See m47 kast peab Sul päeva kauem vastu kui automaat.
Kui Sul stockilaadne setup, siis M90, aga ega seal ka pikka pidu pole.
Alles lendas 180kw redblocki otsas üks m90 laiali. Lõppkokkuvõttes kavalam need 500+euri kulutada ja bmw kast panna ning kange sidur.
Saad mootorit näppida väga kaua, enne kui see osa nöökima hakkab.
M90 kahemassilise hooratta kange korv on riiulis olemas, arvatavasti saab väikse treipingi tööga ka ühemassilisele panna.
Aga kui KL'st soove, siis kirjuta mulle siia või order@badassparts.ee
Kui Sul stockilaadne setup, siis M90, aga ega seal ka pikka pidu pole.
Alles lendas 180kw redblocki otsas üks m90 laiali. Lõppkokkuvõttes kavalam need 500+euri kulutada ja bmw kast panna ning kange sidur.
Saad mootorit näppida väga kaua, enne kui see osa nöökima hakkab.
M90 kahemassilise hooratta kange korv on riiulis olemas, arvatavasti saab väikse treipingi tööga ka ühemassilisele panna.
Aga kui KL'st soove, siis kirjuta mulle siia või order@badassparts.ee
AE86 ‘83, PS13 ‘89
Re: JanP, Volvo 240GL Classic '92 B230F+T
See kõlab isegi mõttena. Kuna BMWndus on kauge kaarega minust mööda käinud, siis mis numbritega kastide poole BMW valikust vaadata võiks?
2x240
Re: JanP, Volvo 240GL Classic '92 B230F+T
Kõige lihtsam mudelite järgi:
E36 E34 2,5tdsi kast
E39 2,5tdsi kast
Kui tahad kuute käiku, siis E46 2,0diisli pealt kuuene manu.
Ja kui rohkem raha ja kõige tugevamat tahad, siis E39 3,0diisli pealt 5ne manu.
Täpsed kastikoodid jään hetkel võlgu.
E36 E34 2,5tdsi kast
E39 2,5tdsi kast
Kui tahad kuute käiku, siis E46 2,0diisli pealt kuuene manu.
Ja kui rohkem raha ja kõige tugevamat tahad, siis E39 3,0diisli pealt 5ne manu.
Täpsed kastikoodid jään hetkel võlgu.
AE86 ‘83, PS13 ‘89
Re: JanP, Volvo 240GL Classic '92 B230F+T
tasub kuklas hoida - BMW kastidel on 5 käik 1:1 (olgu kastil 5 või 6 käiku), ehk 5k kasti puhul on tegemist pm. ülekande mõistes neljase kastiga.
Niipalju kui ise uurinud, siis 6käigulised ZF37 ja ZF53 ühed parimad.
Niipalju kui ise uurinud, siis 6käigulised ZF37 ja ZF53 ühed parimad.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: JanP, Volvo 240GL Classic '92 B230F+T
AE86 ‘83, PS13 ‘89
Re: JanP, Volvo 240GL Classic '92 B230F+T
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: JanP, Volvo 240GL Classic '92 B230F+T
Jepjep. Lugesin ennist valesti. Sain aru, et üldiselt viimasest käigust räägid.
AE86 ‘83, PS13 ‘89
Re: JanP, Volvo 240GL Classic '92 B230F+T
Mis siis vahepeal juhtunud on?
Kuna hirmus suur soov oli auto ikka suveks sõitma saada, läks esialgu alla doonori küljest M47 kast. 900 turboka korv ja Pidurimeistris taastatud ketas.
Küljes ka uued esitulede reflektorid ja uus lambdaandur. Rootsist tuleb ka uus do88, turbosse sisse mineva õhu silikonlõdvik.
Paagisisese pumba asendasin DeatschWerks DW200 pumbaga ja põhjaaluse kaotasin üldse ära.
Võrreldes automaadiga, on ikka hoopis teine hingamine masinal. Üldiselt võiks käia nüüd ka rullidel ära, kas 16.06 üritusele tulla saan, ei tea veel.
Ja täna tegi politsei ka 32 eurot trahvi tehnoülevaatuse puudumise eest.
Kuna hirmus suur soov oli auto ikka suveks sõitma saada, läks esialgu alla doonori küljest M47 kast. 900 turboka korv ja Pidurimeistris taastatud ketas.
Küljes ka uued esitulede reflektorid ja uus lambdaandur. Rootsist tuleb ka uus do88, turbosse sisse mineva õhu silikonlõdvik.
Paagisisese pumba asendasin DeatschWerks DW200 pumbaga ja põhjaaluse kaotasin üldse ära.
Võrreldes automaadiga, on ikka hoopis teine hingamine masinal. Üldiselt võiks käia nüüd ka rullidel ära, kas 16.06 üritusele tulla saan, ei tea veel.
Ja täna tegi politsei ka 32 eurot trahvi tehnoülevaatuse puudumise eest.
2x240
Re: JanP, Volvo 240GL Classic '92 B230F+T
JanP kirjutas:uued esitulede reflektorid
Kust sellist asja saab ja mitu raha maksab?
Raketibaas | www.raketibaas.com
Re: JanP, Volvo 240GL Classic '92 B230F+T
H.E kirjutas:JanP kirjutas:uued esitulede reflektorid
Kust sellist asja saab ja mitu raha maksab?
Mina tellisin grupitellimusega siit:
http://www.skandix.de/en/spare-parts/el ... t/1002340/
Aga peaks Tln Motonetis ka kohapeal olema.
2x240
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 59 külalist