Klubiliikmete sõidukid v.a VOLVOD
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec
Re: Klubiliikmete sõidukit v.a VOLVOD
Ma siis panen ka ühe oma mänguasja välja ... veel pool aastat tagasi oli see mu dailydriver
Lisaks on veel Garaazis seismas :mercedes 450 sel 6,9 ja Audi S2 Avant (kaugeltki mitte stock enam)... hetkel on veel ka citroen xantia turbo diisel ... niipea kui sellel paak tühjaks saab(praegu mingi 80% täis) läheb see aparaat pressi alla(ilma naljata).
Lisaks on veel Garaazis seismas :mercedes 450 sel 6,9 ja Audi S2 Avant (kaugeltki mitte stock enam)... hetkel on veel ka citroen xantia turbo diisel ... niipea kui sellel paak tühjaks saab(praegu mingi 80% täis) läheb see aparaat pressi alla(ilma naljata).
Viimati muutis tilkur, 04 Juul 2010, 13:29, muudetud 1 kord kokku.
no 6,9 vana S-i pildiga võiksid ka muidugi rõõmustada, see pole nüüd küll asi mida häbenema peaks, tegemist oli vist omaaja kiireima 4ukselise autoga maailmas.
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
supp kirjutas:no 6,9 vana S-i pildiga võiksid ka muidugi rõõmustada, see pole nüüd küll asi mida häbenema peaks, tegemist oli vist omaaja kiireima 4ukselise autoga maailmas.
Aga palun galerii on siin http://jaanus.3lite.ee/450sel
Lisaks on sellel autol palju häid tehnilisi lahendusi ;kuivkarter,sepistatud kepsud,kolvid ja väntvõll,4 punkti hüdrauliline vedrustus(vedrusid pole üldse,tehase lowrider),jne
Mootoril võimsust 286 hp @ 4,250 rpm ja väänet 550 Nm @ 3,000 rpm
Kõige maasikam asi on veel madal CR,seega ideelne toorik turbo mootoriks
nüüd visatakse välja ka siit vist,aga ma pean küsima
kuidas sa selle cabrio mesa nüüd 850 vastu vahetasid? seda autot olen armastanud ajast,kui üldse veel midagi mäletada suudan. see 6.9 liitrine S...rrrrrr... mäletan isa ostis aastal 1993 mingi autoraamatu,kus igat markide iseloomustust, autopiibliks kutsusime seda. sealt lugesin selle 6.9-se kohta ja unistasin,kuidas kunagi ka sellise ostan endale
põhimõtteliselt võib kogu jutu nii kokku võtta,et ma olen suht kade su peale!
kuidas sa selle cabrio mesa nüüd 850 vastu vahetasid? seda autot olen armastanud ajast,kui üldse veel midagi mäletada suudan. see 6.9 liitrine S...rrrrrr... mäletan isa ostis aastal 1993 mingi autoraamatu,kus igat markide iseloomustust, autopiibliks kutsusime seda. sealt lugesin selle 6.9-se kohta ja unistasin,kuidas kunagi ka sellise ostan endale
põhimõtteliselt võib kogu jutu nii kokku võtta,et ma olen suht kade su peale!
pyta kirjutas:nüüd visatakse välja ka siit vist,aga ma pean küsima
kuidas sa selle cabrio mesa nüüd 850 vastu vahetasid? seda autot olen armastanud ajast,kui üldse veel midagi mäletada suudan. see 6.9 liitrine S...rrrrrr... mäletan isa ostis aastal 1993 mingi autoraamatu,kus igat markide iseloomustust, autopiibliks kutsusime seda. sealt lugesin selle 6.9-se kohta ja unistasin,kuidas kunagi ka sellise ostan endale
põhimõtteliselt võib kogu jutu nii kokku võtta,et ma olen suht kade su peale!
Miks peaks selle peale keegi välja viskama?
Anyway, enne 850 ostmist kasutasin igapäevaseks ringi täristamiseks 99 aasta omegat 2,0 mootoriga.Tollest asjast sai suht kähku siiber,igasugused tehnilised probleemid lahendasin küll ära aga Opel(vauxhall) jääb ikka Opeliks.Peale seda kui kõik korda sai üritasin seda siis maha müüa .... isegi väga odavalt müües võttis ostja leidmine päris mitu kuud.
Idee odava rondiga ringi täristamiseks tuli mingi moment kui vaatasin palju nädalas kütuse peale kulutasin.Minu Sl600 võtab 20-25l sajale...
Siis vaatasin,et paari nädala kütuse eelarve eest saaks vabalt mingi auto mis kulutab vähemalt poole vähem.Kuna mul on ligipääs suurte diilerite PX realissermise oksjonitele jne siis leidub sealt vahest väga odavalt asju.
Ühesõnaga mõeldud-tehtud ,ning toimib
Lisaks ,mul noorem vend ka sõidab 850-ga ringi
6,9 ostsin ma täiesti põrsas kottis ,müüja isegi ei kinnitanud seda,et mootor käib ringi... rääkimata muust infost.See auto on seisnud lennuki angaaris 89 aastast kuni selleni kui ma ta ära ostsin(2005),nüüdseks on kogu sisseprite süsteem uuendatud ja remonditud.Kuid teha on veel palju..
Omandasime broneci, hns ja yugoga üleeile 1990 Ford Econoline E250, 7.3l V8 diisel, umbkaudu 700 Nm pöördemomenti ja 130 kW. Eile jõudis treileriga Tallinnast Tartusse ja saime käivituskatsetega alustada, kuna platsil seda käima ei oldud saadud, ja ise ei saanud isegi võtmeid kätte. Täna valges ja ratastel töökojaga varustatult sai bronec veeta 8 tundi erinevates asendites auto all ja peal, parandades nii küttesüsteemi kui ka käigukasti karterit keset Räni tänavat Tartus. Õhtupimeduseks sai karter parandatud ja käigukasti õli sisse valatud. Peale seda läks chillimiseks (loe: hiilimiseks) alguses mööda Tartu kõrvaltänavaid ja pärast mööda maanteed Otepää poole. Esines mitmeidki närvipinget pakkuvaid (loe: kollektiivne (tõlkimatu rõve sõim)) momente, nii politseiauto ees sõites kui ka maanteel tulede kustudes kui ka mootorile ja käigukastile õli lisades. Lõppkokkuvõttes seisab broneci hoovi peal nüüd üks gigantne loom. Pildid hiljem.
Jep. Kusjuures eelmisel oksjonil ei puutunud seda keegi, aga kui mina ka avastasin, oli järsku tahtjaid kui palju. Pidime lausa Mäo ristis Statoili kõrval tee ääres kinni pidama ja Elionilt wifi tellima, et pakkuda saaks. Kui nüüd dokumendid ka kohale jõuavad, siis saab julgelt teedel kütust hävitama hakata.
Stjuuv kirjutas:Omandasime broneci, hns ja yugoga üleeile 1990 Ford Econoline E250, 7.3l V8 diisel, umbkaudu 700 Nm pöördemomenti ja 130 kW. Eile jõudis treileriga Tallinnast Tartusse ja saime käivituskatsetega alustada, kuna platsil seda käima ei oldud saadud, ja ise ei saanud isegi võtmeid kätte. Täna valges ja ratastel töökojaga varustatult sai bronec veeta 8 tundi erinevates asendites auto all ja peal, parandades nii küttesüsteemi kui ka käigukasti karterit keset Räni tänavat Tartus. Õhtupimeduseks sai karter parandatud ja käigukasti õli sisse valatud. Peale seda läks chillimiseks (loe: hiilimiseks) alguses mööda Tartu kõrvaltänavaid ja pärast mööda maanteed Otepää poole. Esines mitmeidki närvipinget pakkuvaid (loe: kollektiivne (tõlkimatu rõve sõim)) momente, nii politseiauto ees sõites kui ka maanteel tulede kustudes kui ka mootorile ja käigukastile õli lisades. Lõppkokkuvõttes seisab broneci hoovi peal nüüd üks gigantne loom. Pildid hiljem.
Ärme unustada mainida, et paakide maht ca 270 liitrit, kui mitte rohkem.
panen siis oma pisikese konna ka siia ülesse .tegemist siis 95 aasta deffendriga millel enam peale kere ja sildade midagi eriti deffendriga seostuvat ei ole kui siis äärmine ebamugavus... mis mind just asja juures võlubki
ja siis veel üks pilt actionist ka
ja siis veel üks pilt actionist ka
xc90 2,5T 04
Ford F-150 FX4 5,4 V8
dodge ram van 5,2 V8
Ford F-150 FX4 5,4 V8
dodge ram van 5,2 V8
Re: Klubiliikmete sõidukit v.a VOLVOD
tilkur kirjutas:Ma siis panen ka ka ühe oma mänguasja välja ... veel pool aastat tagasi oli see mu dailydriver
http://www.hot.ee/tilkur/sl600/5.JPG
http://www.hot.ee/tilkur/sl600/8.JPG
Lisaks on veel Garaazis seismas :mercedes 450 sel 6,9 ja Audi S2 Avant (kaugeltki mitte stock enam)... hetkel on veel ka citroen xantia turbo diisel ... niipea kui sellel paak tühjaks saab(praegu mingi 80% täis) läheb see aparaat pressi alla(ilma naljata).
Nii nagu lubatud läkski shitroen pressi alla.
Audist sain ka lahti,ning sl 600 st samuti.
uued "mänguasjad" mahtusid ühe pildi peale ilusti ära
Mercedes 450 sel 6,9 on ka veel alles
Volvode diagnostika ja "service" nullimine (alates ´95a)
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 79 külalist