Väheke aega on nüüd kulunud muudele asjadele, kuid viimaks õnnestus saada vähe uuemat tüüpi süda talle. Mootoriks siis vast 82/83 aasta B23E K-jet pritsega viimsele teekonnale saadetud 700 pealt. Lisaks veel asjal küljes M46 kast koos OD'ga (vist)
Sai teine treileril kohale veetud ja garaazi põrandale välja sikutatud. Väheke must on (nagu need asjad ikka) aga pisike pesu teeb töötamise palju meeldivamaks. Esialgsed mõõtmis ja uurimis tulemused näitavad aga ruumipuuduse tekkimist juhipoolsel küljel. Eks tulevik näitab palju asju peab ümber tegema, et ta sinna ära mahuks.
kunas ta läeb 142 vanemat tüüpi automaatkasi järgi siis oli vaja väike lammutamine teha, et vaadata sobivust. Tulemus - käigukast istub otse otsa, kõik kinnitusaugud sobivad. Muuta vaja vaid hoorattas käigukasti jaoks sobivaks. kunas uuel motol kinnitub asi 8 poldiga välda külge, vanemal aga 6 poldiga. Aga olukord juba lahendamisel.
Ja see mis hetkel üle jäi. Kontrollida vaja vaid kasti tüüp ja markeringud. Kui sobib läeb ta hoopis Moose Poweri alla, kunas enda 700 on kastil sünkronisaatorid läbi, sellel aga mitte.
![Pilt](http://www.hot.ee/aibast8/B23_01.jpg)