overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Eelmiste 17" velgedega kogesin ise ka ~1L kütusekulu tõusu, aga mul olid tol korral all runflat rehvid ning tehase soovitusest veidi suurem diameeter Kuna mulle vahel meeldib ka statistika, sai kaalutud vannitoa kaaluga mõlemat - 215/65 R16 Nokian lamell kaalus 19,4kg, 225/60 R17 Pirelli runflat suverehviga 25,8kg (mõlemad kaalutud veljele monteeritud rehviga). Teeb siis 6,4kg lisaraskust ühe ratta kohta, tervel autol 25,6kg. Suurem ja raskem ratas loogika järgi mõjub negatiivselt kiirenduse ajale ning vajaminevale energiale, aga samas peaks hoog sees ühtlaselt kulgedes olema ju lihtsam kiirust hoida.
Rootsi keelsest dialoogist ei saanud ka Google translate-ga ilmselt õiget tähendust, aga eesti keeles võiks öelda, et ilu nõuab ohvreid
Rootsi keelsest dialoogist ei saanud ka Google translate-ga ilmselt õiget tähendust, aga eesti keeles võiks öelda, et ilu nõuab ohvreid
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Saaremaal tuli ka paks lumi maha ja teed olid mitu päeva lükkamata. Mönus on küll söita kui nelikvedu korras ja vajadusel DSTC töötab
Kapott on küll kena ja kerge, kuid ülal ei tahtnud nüüd külmade tulekuga enam püsida. Ostsin uue gaas-amordi ja vahetasin ära.
Netipoes tuli valikusse liialt palju amorte milledel ka kahte erinevat varuosakoodi. Varuosakoodi otsides kataloogist sain aru, et üks on topeltamortide versiooni oma ja teine üksikamordi (nagu mo omal) oma. Pikkused vast on samad aga lükkejöud vöivad erinevad olla.
.
.
Kapott on küll kena ja kerge, kuid ülal ei tahtnud nüüd külmade tulekuga enam püsida. Ostsin uue gaas-amordi ja vahetasin ära.
Netipoes tuli valikusse liialt palju amorte milledel ka kahte erinevat varuosakoodi. Varuosakoodi otsides kataloogist sain aru, et üks on topeltamortide versiooni oma ja teine üksikamordi (nagu mo omal) oma. Pikkused vast on samad aga lükkejöud vöivad erinevad olla.
.
.
- Manused
-
- Bonnet gas spring.pdf
- (200.72 KiB) Allalaaditud 166 korda
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Kui lumi tuli maha, oli ka kenasti kohe tunda M+S ja AllSeason rehvi erinevust. Tolle vahepealse lumemölluga sain aru, kuidas seda Allseasonit ikka ei tahaks.
17'' M+S rehvidega oli lumes muretu möllata, kuid nende peenikeste kodaratega aga mitte. Lund pärast kätte kodarate vahelt saada oli lihtsalt pulgaga nokkides pool tundi. Seega need veljed jäävad ikkagit suverehvidele.
Kuna ilm läks 0 ja miinusele köikuma ja hakkas jääd tegema, siis panin alla naastrehvid, mis on 16'' plekkidel. Tagasi tuli kohe ka see teel ujumine, millest 17'' velgedega lahti sain.
Seega olen veendunud, et M+S rehvid tahan ka 17'' velgedele saada, kuid lihtsalt harva kodaraga, et lumi vahele kinni ei jääks.
17'' M+S rehvidega oli lumes muretu möllata, kuid nende peenikeste kodaratega aga mitte. Lund pärast kätte kodarate vahelt saada oli lihtsalt pulgaga nokkides pool tundi. Seega need veljed jäävad ikkagit suverehvidele.
Kuna ilm läks 0 ja miinusele köikuma ja hakkas jääd tegema, siis panin alla naastrehvid, mis on 16'' plekkidel. Tagasi tuli kohe ka see teel ujumine, millest 17'' velgedega lahti sain.
Seega olen veendunud, et M+S rehvid tahan ka 17'' velgedele saada, kuid lihtsalt harva kodaraga, et lumi vahele kinni ei jääks.
Viimati muutis overspeed, 14 Jaan 2018, 16:50, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Käisin oma murega Volrem'is. Arvatavasti on küttekulu probleem väljalasketorustiku liigses takistuses (0,25 bar kiirendusel). Kuna sumbuti kesises seisukorras, tuleb arvatavasti vahetus ette vötta.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Detsembris jäi järsku peale tagumine parempoolne pidur. Hetkekulu hüppas kohe 13 peale, seisma jäädes kärsakas ülal ja velg tuline. Vahetada tuli üks sadula kolvidest.
Nüüd hakkas peale jääma tagumine vasak. Velg soe pole, kuid maanteel söites ajab ketta kuumaks küll.
Viisin auto teenindusse ja lasen köik tagumised pidurite sadulate kolvid üle vaadata, vajadusel vahetada. Samuti uued kettad + klotsid ja ka kogu käsipiduri süsteem üle kontrollida, vajalikud jupid vahetada.
Kui tagumised pidurid peale enam ei jää, vaatan mis siis küttekulu näitab. Sumbuti vahetusega veel ei kiirusta, öige kallis ka teine (originaal). Pisut skeptiline B-varuosa sumbuti kohalt, kui kellelgi häid kogemusi andke teada.
Ülevaatusel lekkeid sumbutist pole ja CO väga korras.
Nüüd hakkas peale jääma tagumine vasak. Velg soe pole, kuid maanteel söites ajab ketta kuumaks küll.
Viisin auto teenindusse ja lasen köik tagumised pidurite sadulate kolvid üle vaadata, vajadusel vahetada. Samuti uued kettad + klotsid ja ka kogu käsipiduri süsteem üle kontrollida, vajalikud jupid vahetada.
Kui tagumised pidurid peale enam ei jää, vaatan mis siis küttekulu näitab. Sumbuti vahetusega veel ei kiirusta, öige kallis ka teine (originaal). Pisut skeptiline B-varuosa sumbuti kohalt, kui kellelgi häid kogemusi andke teada.
Ülevaatusel lekkeid sumbutist pole ja CO väga korras.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Seoses praegaste ilmadega tundsin tugevalt puudust esilaternate pesurist. Vahetasin löpuks siis "selle" pumba.
Önneks käib XC-l stange lihtsalt eest: 2 pistikut, 4 kruvi, 4 polti ja 6 tüüblit ning voolik lahti ühendada.
Kui juba pesupaagile ligi pääseb, siis on pumpa lihtne vahetada, mingeid kinnitusi pole. Lihtsalt pistik lahti, pöörasin vooliku koos pumbaga körvale, lasin paagi tühjaks ja tömbasin pumba välja.
Önneks käib XC-l stange lihtsalt eest: 2 pistikut, 4 kruvi, 4 polti ja 6 tüüblit ning voolik lahti ühendada.
Kui juba pesupaagile ligi pääseb, siis on pumpa lihtne vahetada, mingeid kinnitusi pole. Lihtsalt pistik lahti, pöörasin vooliku koos pumbaga körvale, lasin paagi tühjaks ja tömbasin pumba välja.
Viimati muutis overspeed, 27 Veebr 2017, 22:21, muudetud 2 korda kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Arrogance diminishes wisdom !
- arulage112
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 319
- Liitunud: 24 Mär 2013, 13:57
- Asukoht: Tallinn-Jõgeva
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Kuidas sa turvavöö suunaja kätte said, kas otse välja tõmmates? Ma ise püüdsin enda masinal kätte saada aga ei julgenud toore jõuga peale minna, et äkki lõhun mõne kinnituse ära Mul miskit nagiseb seal, vaataks üle mis seda tekitab
Audi 100 2,3 1994 a - Müüdud
Audi A6 1,9 TDi 1997 a - Müüdud
Volvo V70 P2 D5 2005 a - Müüdud
Volvo V70 P3 2.4D 2007 a - Müüdud
Volvo V60 II D4 2019 a
Audi A6 1,9 TDi 1997 a - Müüdud
Volvo V70 P2 D5 2005 a - Müüdud
Volvo V70 P3 2.4D 2007 a - Müüdud
Volvo V60 II D4 2019 a
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
arulage112 kirjutas:Kuidas sa turvavöö suunaja kätte said, kas otse välja tõmmates? Ma ise püüdsin enda masinal kätte saada aga ei julgenud toore jõuga peale minna, et äkki lõhun mõne kinnituse ära Mul miskit nagiseb seal, vaataks üle mis seda tekitab
Toore jöuga ma muidugit ei teinud. Uuel detailil sain vaadata, kus kinnitused asuvad ja kuidas.
Juhipoolsel: pealevaadates alustasin vasakult ülevalt (katkestuskohast ülemine osa ja selle järgi ka kohe alumise serva kinnitus), siis paremapoolne keskel, siis vaakpoolne keskel. Sellise plastikust vöinoa moodi abivahendiga panin serva all ja surusin natukse suunajat kokkupoole, et kinnitus ääretagant üle tuleks (ei tömmand otse), tuleb kenasti kergelt üle äärte, miskit jöudu rakendama ei pidand. Köige alumist nurka ei tohi kangutada, see tuleb välja liuelda kuna on teistmoodi kinnitus.
Tegin vanast pilte, et näeksid kuda tagapool kinnitused paiknevad.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
aga kust need turvavöö plastikud said ja mis maksid?
XC70 D5 MY07 - müüdud
XC60 D5 MY14
XC60 D5 MY14
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
tvarjund kirjutas:aga kust need turvavöö plastikud said ja mis maksid?
Lammutused, Info-Auto, Skandix.
888BFF
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Risu kirjutas:tvarjund kirjutas:aga kust need turvavöö plastikud said ja mis maksid?
Lammutused, Info-Auto, Skandix.
Just.
Skandix-s hinnad juures, 19€.
Varuosakoodid saad eelpoolpostituse manuses olevast failist "Front Seat Belt ...".
Viimati muutis overspeed, 20 Mai 2017, 04:43, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
- Ülevaatusel piduritega probleeme ei olnud, kuid kuna tagumised siin talvel kordamööda peale jäid kolvide kinnijäämise töttu, ja kettad suht kumaraks kulunud olid, siis lasin vahetada köik piduri-kettad (nii taga kui ees)+ klotsid, ja kontrolliti üle ka köik suportite kolvid.
- Bensiinifilter sai ka uus, kuna ÜV mainiti, et korpus kole roostes ja miski päev vöib lekkima hakata.
- Suveks sai vaha lastud peale panna.
- Aega veel on ja otsin 17'' velgi M+S rehvidele. Plaan on jätta naastud plekkidele 16'', kroom 17'' jäävad suverehvidele ja 17'' harva kodaraga (5 vöi 6) M+S rehvidele.
Meeldivad PEGASUS ja CANICULA:
- Bensiinifilter sai ka uus, kuna ÜV mainiti, et korpus kole roostes ja miski päev vöib lekkima hakata.
- Suveks sai vaha lastud peale panna.
- Aega veel on ja otsin 17'' velgi M+S rehvidele. Plaan on jätta naastud plekkidele 16'', kroom 17'' jäävad suverehvidele ja 17'' harva kodaraga (5 vöi 6) M+S rehvidele.
Meeldivad PEGASUS ja CANICULA:
Arrogance diminishes wisdom !
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 75 külalist