ktanel - XC90
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
ktanel - XC90
Tere,
Otsustasin ka teema teha, päevikuks
Eestist kahjuks soovitud varustusega ja hinnaga ei õnnestunud leida. Seega kasutasin tuttava abi ja tellisin auto Saksamaalt Volvo esindusest. Üks pilt kuulutusest (kahjuks midagi paremat hetkel pole):
[url=http://www.upload.ee/image/45380291/volvo_xc90.JPG[/url]
Ostetud 03.2014 ja autol olnud üks omanik - sakslane, keegi doktor ja hooldused kuni 200 000 km korrektselt Volvo esindustest teostanud.
Mõned parameetrid:
Volvo XC90 Summum 2.4 D5 136kW
Esmane reg: 2007
Mootor: 2.4 D5 (136 kW)
Kütus: diisel
Käigukast: automaat
Läbisõidumõõdiku näit: 207 000 km (ostu hetkel 202 000)
Muu huvitav:
katuseluuk (klaasist, elektriline)
WEBASTO eelsoojendus, puldiga
toonitud klaasid
must nahkpolster
lamellid (ostetud ise juurde), kaasa tulnud alutec valuvelgedel (R17)
suverehvid, valuveljed ( R18)
Xenon (lähituled)
kurvituled
veokonks (teisaldatav)
Teostatud tööd:
1. keemiline puhastus, naha hooldus, vahatamine - lihtsalt parem oleks
2. uuesti hooldus (õlid, filtrid jne) - lihtsalt igaks juhuks, enne ostu oli seisnud
3. uued xenonid - lihtsalt talveks ette valmistus
4. lisaks kummist porimatid IA-st - talveks
5. veakoodide kontrollimine ja nullimine + auto ostueelne kontroll - tegelikult minul ostu järgne kontroll IA-s, et süda rahul oleks Seismisel olid mõned tekkinud, siiani kõik toimib. Vennad olid avastanud, et parkimisandurid ei tööta - õnnetuseks on salongis nupp, mida tuleks vajutada. IA inimesed võiks seda ju teada.
6. käigukasti õli vahetus (plaan ka selle vahe jubina õli vahetada) - lihtsalt parem oleks
7. tellitud astmelauad - jõuavad märtsi alguses. - välimus + katusele pääs
8. piduriklotsid ja kettad vahetatud (sh seisupidur) - lihtsalt parem oleks
9 roolivõimendi radiaator vahetatud - Inchcape avastas lekke
10. mürasummutus - tegin ise, 100% tagumine pakiruum + uksepolstrid. Sooviks veel piilarite osa teha + mootoriruumi ja salongi vahelise osa.
11. NAVI kaardid vahetatud 2014.
Peakski kõik olema. Üks huvitav probleem ka millega maadelnud olen ja millele lahendust pole saanud. Ostsin auto märtsis ja täheldasin, et sõitma hakates käib roolist kolks läbi (tunda ka), kui rooli sirgeks pöörata või vasakule-paremale loksutades. Eriti esines kolks sõitma hakates ja külmemate ilmadega. Sõites 5-10 minutit on kolks kadunud.
Sattusin siis Inchcape`i veermiku kontrolli (32 eur), kus palusin ka seda kolksu inspekteerida. Diagnoos - roolisammas vigane. Kuna uus maksis hinge hinda (1028 eru + vahetus 175 eur), siis tellisin rootsist kasutatud (27 000 km sõitnud masinalt ~400 eur + vahetus). Vahetuse lasin Inchcapeis teha, tööde käigus selgus, et ka roolivõimendi radiaator tahab vahetust, (uus orig ~360 eur + vahetus). Autosse istudes oli elevus natuke must (roolivõimendi radiaator oli plaani väline kulutus) ja läks veel mustemaks. Kolks oli endiselt alles ja kulutuste osas oli ka endast arvamusel - loll on ka loll olla. Inchcapei vale diagnoosiga hüppama ei läinud, tagasiside oleks tõenäoliselt olnud - ise tõite varuosa...
Järgmiseks sammuks juhtusin tuttava kaudu Kadaka teel StopBoxi, kus asjalikud mehed naersid tehtud kulutuste pärast ja tõdesid, et kolks on xc90 tüüpprobleem, millega maadelda pole mõtet.
Õnnetuseks oli probleemist kinnisidee saanud ja uurisin asja edasi ja edasi, kuniks juhtusin jälle mehaanikute juurde sügisel rehve vahetama. Mehed taas uurisid ja loksutasid, diagnoos - roolilatis loks sees. Uurisin ja puurisin, lugesin foorumeid ja uurisin hindasid. Kõik suunasid Laki TopServ OÜ poole. (teeninduse kultuur ja suhtlemine kuul pähe, kuid jutu poolest asjalik ja positiivne). Igatahes mehed tegid parima ja tulemuseks - lihtsalt rõõm sildade reguleerimine uuesti teostada (mehed TopServ`is ei "jõudnud" ja vaielda nendega tundus täiesti mõttetu, pealegi tänu nende rumalustele olin juba tunnikes kohtumisele hiljaks jäämas).
Probleem (ja kinnisidee) endiselt alles. Kui kellelgi ideid või kogemusi, siis oleksin tänulik (eeldusel, et 1 000 eur`i jälle õhku ei pea tulistama). Üldiselt kõik toimib ja ainuke mõru tilk ongi 5-10 minutit sõitma hakates, kui parklast peab välja nõkerdama ja rooli vasakule-paremale peab põõrama.
Kunagi ehk rohkem pilte.
Tanel
Otsustasin ka teema teha, päevikuks
Eestist kahjuks soovitud varustusega ja hinnaga ei õnnestunud leida. Seega kasutasin tuttava abi ja tellisin auto Saksamaalt Volvo esindusest. Üks pilt kuulutusest (kahjuks midagi paremat hetkel pole):
[url=http://www.upload.ee/image/45380291/volvo_xc90.JPG[/url]
Ostetud 03.2014 ja autol olnud üks omanik - sakslane, keegi doktor ja hooldused kuni 200 000 km korrektselt Volvo esindustest teostanud.
Mõned parameetrid:
Volvo XC90 Summum 2.4 D5 136kW
Esmane reg: 2007
Mootor: 2.4 D5 (136 kW)
Kütus: diisel
Käigukast: automaat
Läbisõidumõõdiku näit: 207 000 km (ostu hetkel 202 000)
Muu huvitav:
katuseluuk (klaasist, elektriline)
WEBASTO eelsoojendus, puldiga
toonitud klaasid
must nahkpolster
lamellid (ostetud ise juurde), kaasa tulnud alutec valuvelgedel (R17)
suverehvid, valuveljed ( R18)
Xenon (lähituled)
kurvituled
veokonks (teisaldatav)
Teostatud tööd:
1. keemiline puhastus, naha hooldus, vahatamine - lihtsalt parem oleks
2. uuesti hooldus (õlid, filtrid jne) - lihtsalt igaks juhuks, enne ostu oli seisnud
3. uued xenonid - lihtsalt talveks ette valmistus
4. lisaks kummist porimatid IA-st - talveks
5. veakoodide kontrollimine ja nullimine + auto ostueelne kontroll - tegelikult minul ostu järgne kontroll IA-s, et süda rahul oleks Seismisel olid mõned tekkinud, siiani kõik toimib. Vennad olid avastanud, et parkimisandurid ei tööta - õnnetuseks on salongis nupp, mida tuleks vajutada. IA inimesed võiks seda ju teada.
6. käigukasti õli vahetus (plaan ka selle vahe jubina õli vahetada) - lihtsalt parem oleks
7. tellitud astmelauad - jõuavad märtsi alguses. - välimus + katusele pääs
8. piduriklotsid ja kettad vahetatud (sh seisupidur) - lihtsalt parem oleks
9 roolivõimendi radiaator vahetatud - Inchcape avastas lekke
10. mürasummutus - tegin ise, 100% tagumine pakiruum + uksepolstrid. Sooviks veel piilarite osa teha + mootoriruumi ja salongi vahelise osa.
11. NAVI kaardid vahetatud 2014.
Peakski kõik olema. Üks huvitav probleem ka millega maadelnud olen ja millele lahendust pole saanud. Ostsin auto märtsis ja täheldasin, et sõitma hakates käib roolist kolks läbi (tunda ka), kui rooli sirgeks pöörata või vasakule-paremale loksutades. Eriti esines kolks sõitma hakates ja külmemate ilmadega. Sõites 5-10 minutit on kolks kadunud.
Sattusin siis Inchcape`i veermiku kontrolli (32 eur), kus palusin ka seda kolksu inspekteerida. Diagnoos - roolisammas vigane. Kuna uus maksis hinge hinda (1028 eru + vahetus 175 eur), siis tellisin rootsist kasutatud (27 000 km sõitnud masinalt ~400 eur + vahetus). Vahetuse lasin Inchcapeis teha, tööde käigus selgus, et ka roolivõimendi radiaator tahab vahetust, (uus orig ~360 eur + vahetus). Autosse istudes oli elevus natuke must (roolivõimendi radiaator oli plaani väline kulutus) ja läks veel mustemaks. Kolks oli endiselt alles ja kulutuste osas oli ka endast arvamusel - loll on ka loll olla. Inchcapei vale diagnoosiga hüppama ei läinud, tagasiside oleks tõenäoliselt olnud - ise tõite varuosa...
Järgmiseks sammuks juhtusin tuttava kaudu Kadaka teel StopBoxi, kus asjalikud mehed naersid tehtud kulutuste pärast ja tõdesid, et kolks on xc90 tüüpprobleem, millega maadelda pole mõtet.
Õnnetuseks oli probleemist kinnisidee saanud ja uurisin asja edasi ja edasi, kuniks juhtusin jälle mehaanikute juurde sügisel rehve vahetama. Mehed taas uurisid ja loksutasid, diagnoos - roolilatis loks sees. Uurisin ja puurisin, lugesin foorumeid ja uurisin hindasid. Kõik suunasid Laki TopServ OÜ poole. (teeninduse kultuur ja suhtlemine kuul pähe, kuid jutu poolest asjalik ja positiivne). Igatahes mehed tegid parima ja tulemuseks - lihtsalt rõõm sildade reguleerimine uuesti teostada (mehed TopServ`is ei "jõudnud" ja vaielda nendega tundus täiesti mõttetu, pealegi tänu nende rumalustele olin juba tunnikes kohtumisele hiljaks jäämas).
Probleem (ja kinnisidee) endiselt alles. Kui kellelgi ideid või kogemusi, siis oleksin tänulik (eeldusel, et 1 000 eur`i jälle õhku ei pea tulistama). Üldiselt kõik toimib ja ainuke mõru tilk ongi 5-10 minutit sõitma hakates, kui parklast peab välja nõkerdama ja rooli vasakule-paremale peab põõrama.
Kunagi ehk rohkem pilte.
Tanel
Viimati muutis ktanel, 07 Jaan 2018, 17:40, muudetud 2 korda kokku.
M: Volvo XC90, 2007 roolisammas (ja süütelukk võtmetega)
M: Volvo S60 (2011) orig. tekstiilmatid - 60 eur
M: Volvo Xc90 2007, iluvõre - 80 eur
M: Volvo S60 (2011) orig. tekstiilmatid - 60 eur
M: Volvo Xc90 2007, iluvõre - 80 eur
Re: ktanel - XC90
ktanel kirjutas:Kunagi ehk rohkem pilte.
Millal see kunagi täitub?
MB A-class AMG style
Re: ktanel - XC90
Täna täitub, võtsin ennast kokku. Pikem postitus tuleb...
Kõigepealt lubatud pildimaterjal:
http://www.upload.ee/image/46017931/pilt_1.JPG
http://www.upload.ee/image/46018051/pilt_2.JPG
http://www.upload.ee/image/46018081/pilt_2v.JPG
http://www.upload.ee/image/46018131/pilt_3_.JPG
http://www.upload.ee/image/46018161/pilt_4_.JPG
http://www.upload.ee/image/46018171/pilt_5.JPG
http://www.upload.ee/image/46018191/pilt_6.JPG
http://www.upload.ee/image/46018211/pilt_7.JPG
PS: vabandan, pildid on püütud telefoniga.
PS2: eelvaade mingil põhjusel näitab pilte valesti...
Vahepeal teostatud tööd:
a. Haldexi õli vahetatud Autovivas (208 948 km)– aitäh ja kiitus meestele. Kahjuks vahekasti õli jäi neil ajapuudusel tegemata... Samas ilma lisa raha küsimata lisati õli roolivõimule + veakoodide lugemine. Veakoodidest selgus, et salongi temperatuuriandur annab viga.
b. Astmelauad külgepandud.
Lisaks on tellitud porilapatsid ette ja taha.
Salongi temperatuurianduri puhul on tegemist on väikse termistoriga, mis asub kliimaplokis (passanger compartment temperature sensor):
Mõned härrad kutsuvad ka õhukvaliteedi anduriks.
Üldiselt esindused seda ei vaheta, Autoviva mehed olid nõus väikese raha eest laiali lammutama ja uue jootma. Otsustasin ise proovida. Natuke internetis kolamist, leitud teema teisest foorumist:
http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=122093
Tellisin selle järgi Elfast kaks termistori (üks igaksjuhuks, hetkel üle, kui keegi soovib, siis PM):
https://www.elfa.se/elfa3~ee_et/elfa/in ... 0G1103F005
Kui keegi soovib teha, siis minu sammud:
a. Süüde sisse, käigukang „D“, süüde välja. Käigukangi kaas maha.
b. Kaks kruvi raadio/kliimaploki alt lahti.
c. Kergelt kergita raadio/kliimaplokki, libiseb ise välja.
d. Tõsta raadio/kliimaplokk kõrvale (juhtmed ulatuvad, soovitus kõrval esiiste võimalikult ette lasta).
e. Süüde sisse, käigkang asendisse „P“, süüde välja.
f. Oota 5-10 minutit, ühenda aku lahti.
g. Nüüd võib raadi/kliimaploki kaablid lahti ühendada.
h. Sobivas kohas lammuta laiali – tagumine kaas, siis raadio 4 kruvi, siis kliimaplokk.
i. Kliimaplokil esimest kaant pole mõtet kangutada, eemalda kliimaploki tagant 6 kruvi ja ettevaatlikult tõsta maha. Nüüd trükkplaat, millegiga kinni see pole, lihtsalt kergelt loksutades püüa kätte saada – ära painuta!!
j. Nüüd näed juba katkist andurit. Vana jooda lahti, jooda uus asemele ja paki asjad kokku tagasi.
k. Raadio/kliimaplokk tagasi autosse, ühenda juhtmed.
l. Ühenda aku
m. Süüde sisse, käigukang asendisse „D“, süüde välja.
n. Tõsta raadio/kliimaplokk ettevaatlikult tagasi. Ülemine osa kõigepealt pesasse, siis alumine osa.
o. Süüde sisse, käigukang asendisse „P“, süüde välja.
p. Kaks kruvi tagasi, käigukangi kaas tagasi.
Käigukangiga mängimisi võib vähemaks jätta, kuid need on sammud millega mina toimetasin. Kui süüte välja keerata ja mitte oodata 5-10 minutit, siis tõenäoliselt saad airbag error messagei, mille tuleks näiteks esinduses arvutiga kustutada.
Teiseks otsustasin käigukangi vakstu vahetada välja. Kuna internet väga ei aidanud, siis toimetasin järgmiselt:
a. Tellisin e-bayst asenduse. Kaup päris sellele kvaliteedile ei vastanud ootustele, kuid parem vakstust.
b. Käigukang kesmisesse asendisse ja vaikselt kate lahti.
c. Käigukangi nahk on kinni väikese klambriga, mille saab lahti õrnalt kruvikeerajaga:
Klamber:
d. Kõige raskem osa – käigukangi nupust võta kahe käega kinni ja tõma otse üles. Väga-väga tugevalt on see kinni ja väidetavalt pole harv juhus, kui midagi läheb käigukangi nupu eemaldamisel katki.
e. Eemalda vakstu
f. Uus nahk säti klambrisse (mina pidin puuduolevad sälgud ise lõikama ja ülemise otsa kokku traageldama, et ilusti jääks).
g. Nüüd tagasi kokku ja tulemus:
Aitäh tähelepanu eest! Järgmine sissekanne põrilapatsite saabumisel.
Kõigepealt lubatud pildimaterjal:
http://www.upload.ee/image/46017931/pilt_1.JPG
http://www.upload.ee/image/46018051/pilt_2.JPG
http://www.upload.ee/image/46018081/pilt_2v.JPG
http://www.upload.ee/image/46018131/pilt_3_.JPG
http://www.upload.ee/image/46018161/pilt_4_.JPG
http://www.upload.ee/image/46018171/pilt_5.JPG
http://www.upload.ee/image/46018191/pilt_6.JPG
http://www.upload.ee/image/46018211/pilt_7.JPG
PS: vabandan, pildid on püütud telefoniga.
PS2: eelvaade mingil põhjusel näitab pilte valesti...
Vahepeal teostatud tööd:
a. Haldexi õli vahetatud Autovivas (208 948 km)– aitäh ja kiitus meestele. Kahjuks vahekasti õli jäi neil ajapuudusel tegemata... Samas ilma lisa raha küsimata lisati õli roolivõimule + veakoodide lugemine. Veakoodidest selgus, et salongi temperatuuriandur annab viga.
b. Astmelauad külgepandud.
Lisaks on tellitud porilapatsid ette ja taha.
Salongi temperatuurianduri puhul on tegemist on väikse termistoriga, mis asub kliimaplokis (passanger compartment temperature sensor):
Mõned härrad kutsuvad ka õhukvaliteedi anduriks.
Üldiselt esindused seda ei vaheta, Autoviva mehed olid nõus väikese raha eest laiali lammutama ja uue jootma. Otsustasin ise proovida. Natuke internetis kolamist, leitud teema teisest foorumist:
http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=122093
Tellisin selle järgi Elfast kaks termistori (üks igaksjuhuks, hetkel üle, kui keegi soovib, siis PM):
https://www.elfa.se/elfa3~ee_et/elfa/in ... 0G1103F005
Kui keegi soovib teha, siis minu sammud:
a. Süüde sisse, käigukang „D“, süüde välja. Käigukangi kaas maha.
b. Kaks kruvi raadio/kliimaploki alt lahti.
c. Kergelt kergita raadio/kliimaplokki, libiseb ise välja.
d. Tõsta raadio/kliimaplokk kõrvale (juhtmed ulatuvad, soovitus kõrval esiiste võimalikult ette lasta).
e. Süüde sisse, käigkang asendisse „P“, süüde välja.
f. Oota 5-10 minutit, ühenda aku lahti.
g. Nüüd võib raadi/kliimaploki kaablid lahti ühendada.
h. Sobivas kohas lammuta laiali – tagumine kaas, siis raadio 4 kruvi, siis kliimaplokk.
i. Kliimaplokil esimest kaant pole mõtet kangutada, eemalda kliimaploki tagant 6 kruvi ja ettevaatlikult tõsta maha. Nüüd trükkplaat, millegiga kinni see pole, lihtsalt kergelt loksutades püüa kätte saada – ära painuta!!
j. Nüüd näed juba katkist andurit. Vana jooda lahti, jooda uus asemele ja paki asjad kokku tagasi.
k. Raadio/kliimaplokk tagasi autosse, ühenda juhtmed.
l. Ühenda aku
m. Süüde sisse, käigukang asendisse „D“, süüde välja.
n. Tõsta raadio/kliimaplokk ettevaatlikult tagasi. Ülemine osa kõigepealt pesasse, siis alumine osa.
o. Süüde sisse, käigukang asendisse „P“, süüde välja.
p. Kaks kruvi tagasi, käigukangi kaas tagasi.
Käigukangiga mängimisi võib vähemaks jätta, kuid need on sammud millega mina toimetasin. Kui süüte välja keerata ja mitte oodata 5-10 minutit, siis tõenäoliselt saad airbag error messagei, mille tuleks näiteks esinduses arvutiga kustutada.
Teiseks otsustasin käigukangi vakstu vahetada välja. Kuna internet väga ei aidanud, siis toimetasin järgmiselt:
a. Tellisin e-bayst asenduse. Kaup päris sellele kvaliteedile ei vastanud ootustele, kuid parem vakstust.
b. Käigukang kesmisesse asendisse ja vaikselt kate lahti.
c. Käigukangi nahk on kinni väikese klambriga, mille saab lahti õrnalt kruvikeerajaga:
Klamber:
d. Kõige raskem osa – käigukangi nupust võta kahe käega kinni ja tõma otse üles. Väga-väga tugevalt on see kinni ja väidetavalt pole harv juhus, kui midagi läheb käigukangi nupu eemaldamisel katki.
e. Eemalda vakstu
f. Uus nahk säti klambrisse (mina pidin puuduolevad sälgud ise lõikama ja ülemise otsa kokku traageldama, et ilusti jääks).
g. Nüüd tagasi kokku ja tulemus:
Aitäh tähelepanu eest! Järgmine sissekanne põrilapatsite saabumisel.
Viimati muutis ktanel, 07 Jaan 2018, 17:49, muudetud 1 kord kokku.
M: Volvo XC90, 2007 roolisammas (ja süütelukk võtmetega)
M: Volvo S60 (2011) orig. tekstiilmatid - 60 eur
M: Volvo Xc90 2007, iluvõre - 80 eur
M: Volvo S60 (2011) orig. tekstiilmatid - 60 eur
M: Volvo Xc90 2007, iluvõre - 80 eur
Re: ktanel - XC90
Porilapatsid ammu Eestis ja muuhulgas tehtud
1. porilapatsid paigaldatud. Halvaks üllatuseks tulid needid, mille ühe maksumus IA-s võttis pahviks.
[img]http://www.upload.ee/image/47072161/IMG_3314.jpg/img]
2. Uus esiklaas carglassis. Talvel sain väikese täkke juhi vaatevälja, mille nüüd lõpuks parandasin. Täname Carglassi (A piilari polstri tagasi install lohakas + üks tüübel katki, mis tuleb mul uus tellida) ja IF Kindlustust (väga operatiivne).
3. Uus lai logo tagaluugil.
4, OEM subwoofer ise paigaldatud (va soft, mille installeris IA). Õpetuse kirjutamine oleks ehk liiga pikk… Lisaks tegin ka tagumise osa pigimatiga üle, plast oli juba varemalt STP Biplastiga tehtud. Plekile läks STP pigimatt 0,2 mm. Plekk enam ei kolise ja vaiksem tundub samuti olevat. Mõtlesin ka eest rattakoopad teha, kuid lammutades nägin, et vaiba kättesaamiseks pean liiga palju lammutama… seega jäi pooleli. Küsimus - kas keegi on teinud? On vaeva väärt? Ees tundus olevat suhteliselt palju materjali vaiba all. Natuke häirib see rehvidest tulev müra (ja natuke ka mootor, mis kõlab nagu traktor).
[img]http://www.upload.ee/image/47072301/IMG_3308.JPG/img]
[img]http://www.upload.ee/image/47072311/IMG_3309.JPG/img]
[img]http://www.upload.ee/image/47072461/IMG_3333.jpg/img]
Kui keegi soovib optika juhtmete komplekti (-2005), siis mul üks komplekt pakkuda. Tellisin kogemata esialgu valed kaablid. Lisaks pakkuda 2 releed, millele subwoofri install manualis viidatud.
1. porilapatsid paigaldatud. Halvaks üllatuseks tulid needid, mille ühe maksumus IA-s võttis pahviks.
[img]http://www.upload.ee/image/47072161/IMG_3314.jpg/img]
2. Uus esiklaas carglassis. Talvel sain väikese täkke juhi vaatevälja, mille nüüd lõpuks parandasin. Täname Carglassi (A piilari polstri tagasi install lohakas + üks tüübel katki, mis tuleb mul uus tellida) ja IF Kindlustust (väga operatiivne).
3. Uus lai logo tagaluugil.
4, OEM subwoofer ise paigaldatud (va soft, mille installeris IA). Õpetuse kirjutamine oleks ehk liiga pikk… Lisaks tegin ka tagumise osa pigimatiga üle, plast oli juba varemalt STP Biplastiga tehtud. Plekile läks STP pigimatt 0,2 mm. Plekk enam ei kolise ja vaiksem tundub samuti olevat. Mõtlesin ka eest rattakoopad teha, kuid lammutades nägin, et vaiba kättesaamiseks pean liiga palju lammutama… seega jäi pooleli. Küsimus - kas keegi on teinud? On vaeva väärt? Ees tundus olevat suhteliselt palju materjali vaiba all. Natuke häirib see rehvidest tulev müra (ja natuke ka mootor, mis kõlab nagu traktor).
[img]http://www.upload.ee/image/47072301/IMG_3308.JPG/img]
[img]http://www.upload.ee/image/47072311/IMG_3309.JPG/img]
[img]http://www.upload.ee/image/47072461/IMG_3333.jpg/img]
Kui keegi soovib optika juhtmete komplekti (-2005), siis mul üks komplekt pakkuda. Tellisin kogemata esialgu valed kaablid. Lisaks pakkuda 2 releed, millele subwoofri install manualis viidatud.
Viimati muutis ktanel, 07 Jaan 2018, 17:50, muudetud 1 kord kokku.
M: Volvo XC90, 2007 roolisammas (ja süütelukk võtmetega)
M: Volvo S60 (2011) orig. tekstiilmatid - 60 eur
M: Volvo Xc90 2007, iluvõre - 80 eur
M: Volvo S60 (2011) orig. tekstiilmatid - 60 eur
M: Volvo Xc90 2007, iluvõre - 80 eur
Re: ktanel - XC90
Huvitav, et Sul rehvimüra probleemiks on, mu XC90 oli see kõige väiksem mure.
Milline mootorimüra häirib? Tihti on tulemüüris roolisamba kummilutt halvasti ja tänu sellele pääseb liialt mootorimüra salongi. Eriti tugevalt on siis kuulda turbo häält.
Milline mootorimüra häirib? Tihti on tulemüüris roolisamba kummilutt halvasti ja tänu sellele pääseb liialt mootorimüra salongi. Eriti tugevalt on siis kuulda turbo häält.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
Re: ktanel - XC90
Turbot nagu väga kuulda pole, pigem mootori ühtlane müra ja seistes eriti. Kummilutt peaks paigas olema - kontrollisin ja roolisamba vahetamisel paigaldas Inchcape selle uuesti.
Rehvimüra - äkki peaksin uste tihenditega tegelema?
PS tänud mõtete eest.
Rehvimüra - äkki peaksin uste tihenditega tegelema?
PS tänud mõtete eest.
M: Volvo XC90, 2007 roolisammas (ja süütelukk võtmetega)
M: Volvo S60 (2011) orig. tekstiilmatid - 60 eur
M: Volvo Xc90 2007, iluvõre - 80 eur
M: Volvo S60 (2011) orig. tekstiilmatid - 60 eur
M: Volvo Xc90 2007, iluvõre - 80 eur
Re: ktanel - XC90
Mul sama mure, et mootori müra palju. Mind häirib just kiirendamisel. Turbo vilinat on hästi natuke külma mootoriga kuulda, soojalt nagu tähele ei pane. Kust kohast astmelauad tellisid? Esindusest?
XC90
Re: ktanel - XC90
Need astmelauad teevad välimuse ülbemaks küll. Mul samad, ainult ilma nende kummiste kleepsudeta. Ise niikuinii peale ei astu, lastel hea ronida
Näita laia logo ka.
Näita laia logo ka.
MB A-class AMG style
Re: ktanel - XC90
Astmelauad tellisin ebayst UK-st. Eesti esinduse hinda ei raatsinud maksta. Soovitan ebays vaatada ja hoida silmad lahti. Hinnad kõiguvad päris palju, ebay jälgib mida sa otsid ja saadab paremaid pakkumisi e-mailiga. Otsisin astmelaudu umbes pool aastat (õiget hinda polnud lihtsalt).
Logo pilt:
[img]http://www.upload.ee/image/47087401/IMG_3336.jpg/img]
Samuti ebayst ja UK-st.
Logo pilt:
[img]http://www.upload.ee/image/47087401/IMG_3336.jpg/img]
Samuti ebayst ja UK-st.
Viimati muutis ktanel, 07 Jaan 2018, 17:50, muudetud 1 kord kokku.
M: Volvo XC90, 2007 roolisammas (ja süütelukk võtmetega)
M: Volvo S60 (2011) orig. tekstiilmatid - 60 eur
M: Volvo Xc90 2007, iluvõre - 80 eur
M: Volvo S60 (2011) orig. tekstiilmatid - 60 eur
M: Volvo Xc90 2007, iluvõre - 80 eur
Re: ktanel - XC90
Tervitused.
Oled ikka tõsiselt vaeva näinud.
Kas vahetasid tagumise kitsa logo laiema vastu ?
Terv,
Mart.
Oled ikka tõsiselt vaeva näinud.
Kas vahetasid tagumise kitsa logo laiema vastu ?
Terv,
Mart.
XC90 D5 ´07
Re: ktanel - XC90
Tervitused.
Oled ikka tõsiselt vaeva näinud.
Kuidas vana logo küljest tuli ?
Terv,
Mart.
Oled ikka tõsiselt vaeva näinud.
Kuidas vana logo küljest tuli ?
Terv,
Mart.
XC90 D5 ´07
Re: ktanel - XC90
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
Re: ktanel - XC90
Ma millegipärast arvasin, et nii uuel autol ongi juba see laiem kiri seal.
MB A-class AMG style
Re: ktanel - XC90
Tere Mart
Enam vähem KuldarA jagatud videole vastavalt tegin - nii kuumaks nagu videos oli ma muidugi ei lasknud. Soojendasin seni kuni täht loksuma hakkas, siis hambaniidiga, siis näpu ja soojaõhuga vana teip värvilt maha, pigipesuga eemaldasin liimijäägid, pärast mida korralik pesu ja lõpetuseks uus logo.
Enam vähem KuldarA jagatud videole vastavalt tegin - nii kuumaks nagu videos oli ma muidugi ei lasknud. Soojendasin seni kuni täht loksuma hakkas, siis hambaniidiga, siis näpu ja soojaõhuga vana teip värvilt maha, pigipesuga eemaldasin liimijäägid, pärast mida korralik pesu ja lõpetuseks uus logo.
M: Volvo XC90, 2007 roolisammas (ja süütelukk võtmetega)
M: Volvo S60 (2011) orig. tekstiilmatid - 60 eur
M: Volvo Xc90 2007, iluvõre - 80 eur
M: Volvo S60 (2011) orig. tekstiilmatid - 60 eur
M: Volvo Xc90 2007, iluvõre - 80 eur
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 67 külalist