Oskab keegi ehk valgustada, milles võib olla probleem.
Paar nädalat tagasi sai soetatud 93.a 440 2.0i(uuema kerega). Esmapilgul oli kõik justkui väga heas korras, aga nüüd on tekkinud üks suhteliselt tõsine probleem. Auto ostes oli mootori käivitamisel korraks kuulda kahtlast metalset heli. Justkui pleki või mingi kergema metalli kolinat. Võibolla karter, aga kindlalt ei tea.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/rolleyes.gif)
Varem ei osanud nagu erilist tähelepanu sellele pöörata, aga nüüd on masin hakanud selliseid vigureid tegema, et tühikäigul hakkavad pöörded kõikuma. Täna siis otsustasin oodata ja vaadata, mis juhtub ning juhtus see, et mõne hetke pärast suri mootor välja. Viie minuti jooksul uuesti käivitada ei õnnestunudki. Hetkeks paariks küll lubas kuid käima ei läinud. Olin juba lootuse kaotanud, aga siis gaasiga mängides lõpuks ikkagi sain käima. Kõige kahtlasem on see, et elu tuli talle sisse siis, kui võtit enam ei keeranud- lasin võtme lahti ja andsin natuke gaasi
![Shock :shock:](./images/smilies/shock.gif)
Otsustasin katsetada, mis sõites juhtub ja pannes sisse teise käigu tahtis jälle välja surra ning nii mitu korda järjest. Siduri alla vajutades käis ilusti
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/rolleyes.gif)
Sõit lõppes jällegi sellega, et parkides sidurit libistades kadus jõud ja suri taas välja. Kuna esimese kahe korraga käima ei saanud, siis otsustasin, et tänaseks aitab küll ja tulin siia, et targemate meeste käest nõu küsida
Alguses arvasin, et bentsufilter, aga nüüd kahtlen. Kardan, et midagi palju hullemat
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
Kahtlust suurendab veel see, et ABSi tuli hakkas armatuuris põlema, enne ta seda ei teinud. Sõites polnud küll mingit vahet tunda- elektroonikas äkki viga, et selle tule põlema lõi?!
Kunagi oli Escortiga probleem, et pöörded kõikusid ja piisas ühe anduri vahetamisest. Erinevus on praegusega aga selles, et Volvo ei taha isegi mitte käima minna.