olin siis juhuse tõttu suvel mõni aeg volvo roolis oldud ja hakkas meeldima. nii sai hangitud ka endale üks s60.
suvel saksast tulles oli ~160t km läbinud, kõik töötas tipp-topp. vaja natuke hooldust teha, sest sakslane kaval, oli enne 160t hooldust maha müünud. rihmad-õlid jm sai vahetatud + amordi jooks.
![Pilt](http://tanel.blastnet.ee/volvo/suvi2006_4.jpg)
auto on suht rikkaliku varustusega, multif. rool, kiiruse hoidja, kliima, kompuuter, tulede pesurid, nahk istmed, istme soojendused, volvo enda eelsoojendus talveks, jne.
olen sõitnud nüüdseks ~30t km ja asi on muljetavaldav, kütet võtab suht vähe oma mootori ja kw kohta (keskmine ~7), mugavus: hea mõnus sportlik.
mis teinud olen:
rihmad
amortidevahetus
piduriklotsid
eelsüüteküünlad
stabiilsuskontrollil kiiruseanduri vahetus
rooliotsad
mootori ülemine padi
2007 lasin klaasid toonida
![Pilt](http://tanel.blastnet.ee/volvo/talv2007_3.jpg)
audio:
kuna cdboxi polnud ja asja soetamine oli ülemõistuse kallis (väidetavalt alpine box koos vahelüliga ikkagi ei sobi)
sai tellitud canadast volvole ipodi adapter (http://www.imiv.ca/), mis siis ühendatakse cdboxi ja rooli nupud jäävad ka tööle. paari nädalaga jõudis asi kohale
![Pilt](http://tanel.blastnet.ee/volvo/imiv2.jpg)
sai siis vastav julla ära paigaldatud ja ipodiga ühendatud ja asi on super
nb! volvo esindusest saab ka vastavat volvo enda toodetud jullat osta, mis küll on natuke väiksemate võimalusega ja tunduvalt kallim + kaablivedu on hirmus, makist 2 juhet taha pagassi ning sealt üks kesk-konsooli tagasi.
rohkem pilte http://tanel.blastnet.ee/volvo/
ja äkki keegi oskaks nõu anda, tagavelgedesse koguneb sodi (liiv tolm jne), ning peale pesulat on mõnus vibra sees, olen juba korduvalt käsitsi velgedevahelt pool ämbrit liiva välja kraapinud. ei tahaks ka pesulameestele pähe karata, sest eelmistel autodel küll talvel seda sodi probleemi valukatega polnud. või siiski annab survepesuriga seal piisavalt pritsida?