Viktoriin vol.2

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

Pedaal
Foorumlane
Postitusi: 55
Liitunud: 30 Okt 2007, 15:44

PostitusPostitas Pedaal » 09 Mai 2008, 11:26

laiem tänav - avenü ?

6 rida mõlemas suunas

http://en.wikipedia.org/wiki/9_de_Julio_Avenue

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

PostitusPostitas Leho » 09 Mai 2008, 11:51

Hunt kirjutas:Teie loal, üks küsimus vahele...

Alati on olnud sõitmisel ka üks väike detail, millele tähelepanu pööratakse. Nimelt tee laius, et kuidas ära mahud ja kuhu.

Küsin siis : Kus on maailma kõige laiem tee, kui lai ta on (meetrites) ja lisana, kui mitu sõidurada on sel teel?


tean kus on eestis kõige laiemad sõidurajad.
Nimelt Aidu karjääris kus võid vabalt mingi 4 sõiduautot ühe raja peale mahutada.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
Hunt
Volvo Club liige
Postitusi: 1594
Liitunud: 07 Juul 2007, 07:57
Asukoht: Ainuke siiani okupatsiooni all kannatav Eesti linn
Kontakt:

PostitusPostitas Hunt » 09 Mai 2008, 12:34

Tahan teada tee laiust ja mitu rada sellele märgitud.
V70 ´04 b a - liikur
V70 ´03 d a - naise liikur - avarii RIP
940 b m - müüdud
940GL ´94 b a - RIP
V70 2,4 ´01 b a R.I.P.
S60 AWD 2,4 ´02 a (avarii)
850 T5 ´96 m - müüdud
460 b m - müüdud

Kasutaja avatar
Hunt
Volvo Club liige
Postitusi: 1594
Liitunud: 07 Juul 2007, 07:57
Asukoht: Ainuke siiani okupatsiooni all kannatav Eesti linn
Kontakt:

PostitusPostitas Hunt » 09 Mai 2008, 12:35

Pedaal kirjutas:laiem tänav - avenü ?

6 rida mõlemas suunas

http://en.wikipedia.org/wiki/9_de_Julio_Avenue


Täpsustagem siis ... kõige laiem sõidutee!
V70 ´04 b a - liikur
V70 ´03 d a - naise liikur - avarii RIP
940 b m - müüdud
940GL ´94 b a - RIP
V70 2,4 ´01 b a R.I.P.
S60 AWD 2,4 ´02 a (avarii)
850 T5 ´96 m - müüdud
460 b m - müüdud

Kasutaja avatar
Hunt
Volvo Club liige
Postitusi: 1594
Liitunud: 07 Juul 2007, 07:57
Asukoht: Ainuke siiani okupatsiooni all kannatav Eesti linn
Kontakt:

PostitusPostitas Hunt » 09 Mai 2008, 12:38

mell97 kirjutas:Kõige rohkem pakub Google'i imeline maailm Monumental Axis in Brazil, 200m lai ja kokku 16 sõidurada.


Osaliselt õige ...
Nende andmete otsa komistasin minagi.

Kuid leidsin ka väite, et on veel sama lai tee, ühes teises kohas ning veel laiem tee olemas, küll vähemate sõiduradadega.
V70 ´04 b a - liikur
V70 ´03 d a - naise liikur - avarii RIP
940 b m - müüdud
940GL ´94 b a - RIP
V70 2,4 ´01 b a R.I.P.
S60 AWD 2,4 ´02 a (avarii)
850 T5 ´96 m - müüdud
460 b m - müüdud

Kasutaja avatar
mell97
Kõva postitaja
Postitusi: 247
Liitunud: 10 Veebr 2008, 18:52
Asukoht: Tallinn-Saku

PostitusPostitas mell97 » 09 Mai 2008, 22:05

Officially the widest road in Britain: M61 at Worsley Braided Interchange...

Raske vastata sellele küsimusele, ma olen juba teab kui palju lehekülgi läbi lugenud, peale selle paar pikka foorumit kus ainult sellele küsimusele keskenduti aga täpset vastust pole kuskilt välja lugenud... :roll:

Kasutaja avatar
Hunt
Volvo Club liige
Postitusi: 1594
Liitunud: 07 Juul 2007, 07:57
Asukoht: Ainuke siiani okupatsiooni all kannatav Eesti linn
Kontakt:

PostitusPostitas Hunt » 10 Mai 2008, 18:22

No loeme siis need vastused õigeks , kuna on vastakaid arvamusi.
Minu versioonis oli üks tee veel , mis oli 260 m , kuid millest osa on pinnastee.
Asub ta süürias.

Austraalias on samuti 200 m laiune tee.


Otsin veel infot , et siia kõige täpsem vastus.


Järgmine küsimus!
V70 ´04 b a - liikur
V70 ´03 d a - naise liikur - avarii RIP
940 b m - müüdud
940GL ´94 b a - RIP
V70 2,4 ´01 b a R.I.P.
S60 AWD 2,4 ´02 a (avarii)
850 T5 ´96 m - müüdud
460 b m - müüdud

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 11 Mai 2008, 10:20

väheke harivaid küsimusi ka: Kas keegi teab nimetada briti sportautot millel algselt kasutati volvo mootoreid (b18), ehk selle margi esimestel tänava autodel.
Vihjeks: tegemist oli puuraamiga autoga ja laiaslaastus on selle disain olnud sama juba ca 40a, kuigi alles hiljuti tuli uusmudel välja, ka eestis oli/on üks selline auto, tõsi küll juba fordi mootoriga (mida sellel masinal suuremaltjaolt kasutati), ahjaa see pole Morgan.
Lisa punkte saab ka see kes nimetab ühe ülieklusiivse prantsuse auto millel ka algul kasutati volvo mootorit (b18), seda marki ei eksisteeri juba ammu.
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Pedaal
Foorumlane
Postitusi: 55
Liitunud: 30 Okt 2007, 15:44

PostitusPostitas Pedaal » 12 Mai 2008, 20:06

ehk esimese vastusena ütleks, et auto on TVR Grantura - :roll:

Pedaal
Foorumlane
Postitusi: 55
Liitunud: 30 Okt 2007, 15:44

PostitusPostitas Pedaal » 12 Mai 2008, 20:13

lisaks teise vastusena Facel Vega - :roll:

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 12 Mai 2008, 20:15

vat ei ole, kuigi tootja ajalugu ja suundumus on õige, muuseas see eestis olev auto on punane ja sellest oli kunagi ka meedias juttu, vega eest lisapunkti said, aga see on ka lihtne googeldamise vaev, otsi veel
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Pedaal
Foorumlane
Postitusi: 55
Liitunud: 30 Okt 2007, 15:44

PostitusPostitas Pedaal » 12 Mai 2008, 21:33

Marcos GT - :roll:

Unveiled at the 1963 Earls Court racing car show, the GT (all Marcos cars prior to the Mantis were known purely as the GT, although some picked up nicknames along the way), was a sensation. At 43 inches at the roof, this was one of the lowest cars ever produced and its long bonnet and Kamm tail, although reminiscent of the E-Type and even the Ferrari GTO, were remarkable for their time, especially for a small manufacturer like Marcos (Compare the lines with the Austin Cambridge or Vauxhall Victor of similar vintage!).

Originally, the, once more, wooden chassised car was equipped with a Volvo engine from the P1800 and had a complex De Dion rear suspension and heavily sculpted dashboard. However, high cost and limited sales of early cars, soon saw a movement to a Ford powerplant, a simpler dashboard and a live rear axle, held in place with a panhard rod.

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 12 Mai 2008, 21:36

õige 5+
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 07 Juun 2008, 21:35

kuna asi jälle hangunud, siis mina kui üks kahest peale II MS-i järgset Humberi omanikust eestis, julgen küsida: mis oli selle margi viimane mudel (projekt, tootmisse ei jõudnudgi humber-ina)?
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
mell97
Kõva postitaja
Postitusi: 247
Liitunud: 10 Veebr 2008, 18:52
Asukoht: Tallinn-Saku

PostitusPostitas mell97 » 10 Juun 2008, 16:09

supp kirjutas:kuna asi jälle hangunud, siis mina kui üks kahest peale II MS-i järgset Humberi omanikust eestis, julgen küsida: mis oli selle margi viimane mudel (projekt, tootmisse ei jõudnudgi humber-ina)?


Mis see õige vastus on? Ma olen juba mitu päeva guugli imelises maailmas tuhninud ja kõvasti harinud ennast Humberi teemal aga õiget vastust pole leidnud :(


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 30 külalist