Viktoriin vol.2
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec
Hunt kirjutas:Teie loal, üks küsimus vahele...
Alati on olnud sõitmisel ka üks väike detail, millele tähelepanu pööratakse. Nimelt tee laius, et kuidas ära mahud ja kuhu.
Küsin siis : Kus on maailma kõige laiem tee, kui lai ta on (meetrites) ja lisana, kui mitu sõidurada on sel teel?
tean kus on eestis kõige laiemad sõidurajad.
Nimelt Aidu karjääris kus võid vabalt mingi 4 sõiduautot ühe raja peale mahutada.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
![Pilt](https://www.upload.ee/image/13596591/32.jpg)
![Pilt](https://www.upload.ee/image/13596591/32.jpg)
- Hunt
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1594
- Liitunud: 07 Juul 2007, 07:57
- Asukoht: Ainuke siiani okupatsiooni all kannatav Eesti linn
- Kontakt:
Pedaal kirjutas:laiem tänav - avenü ?
6 rida mõlemas suunas
http://en.wikipedia.org/wiki/9_de_Julio_Avenue
Täpsustagem siis ... kõige laiem sõidutee!
V70 ´04 b a - liikur
V70 ´03 d a - naise liikur - avarii RIP
940 b m - müüdud
940GL ´94 b a - RIP
V70 2,4 ´01 b a R.I.P.
S60 AWD 2,4 ´02 a (avarii)
850 T5 ´96 m - müüdud
460 b m - müüdud
V70 ´03 d a - naise liikur - avarii RIP
940 b m - müüdud
940GL ´94 b a - RIP
V70 2,4 ´01 b a R.I.P.
S60 AWD 2,4 ´02 a (avarii)
850 T5 ´96 m - müüdud
460 b m - müüdud
- Hunt
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1594
- Liitunud: 07 Juul 2007, 07:57
- Asukoht: Ainuke siiani okupatsiooni all kannatav Eesti linn
- Kontakt:
mell97 kirjutas:Kõige rohkem pakub Google'i imeline maailm Monumental Axis in Brazil, 200m lai ja kokku 16 sõidurada.
Osaliselt õige ...
Nende andmete otsa komistasin minagi.
Kuid leidsin ka väite, et on veel sama lai tee, ühes teises kohas ning veel laiem tee olemas, küll vähemate sõiduradadega.
V70 ´04 b a - liikur
V70 ´03 d a - naise liikur - avarii RIP
940 b m - müüdud
940GL ´94 b a - RIP
V70 2,4 ´01 b a R.I.P.
S60 AWD 2,4 ´02 a (avarii)
850 T5 ´96 m - müüdud
460 b m - müüdud
V70 ´03 d a - naise liikur - avarii RIP
940 b m - müüdud
940GL ´94 b a - RIP
V70 2,4 ´01 b a R.I.P.
S60 AWD 2,4 ´02 a (avarii)
850 T5 ´96 m - müüdud
460 b m - müüdud
- Hunt
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1594
- Liitunud: 07 Juul 2007, 07:57
- Asukoht: Ainuke siiani okupatsiooni all kannatav Eesti linn
- Kontakt:
No loeme siis need vastused õigeks , kuna on vastakaid arvamusi.
Minu versioonis oli üks tee veel , mis oli 260 m , kuid millest osa on pinnastee.
Asub ta süürias.
Austraalias on samuti 200 m laiune tee.
Otsin veel infot , et siia kõige täpsem vastus.
Järgmine küsimus!
Minu versioonis oli üks tee veel , mis oli 260 m , kuid millest osa on pinnastee.
Asub ta süürias.
Austraalias on samuti 200 m laiune tee.
Otsin veel infot , et siia kõige täpsem vastus.
Järgmine küsimus!
V70 ´04 b a - liikur
V70 ´03 d a - naise liikur - avarii RIP
940 b m - müüdud
940GL ´94 b a - RIP
V70 2,4 ´01 b a R.I.P.
S60 AWD 2,4 ´02 a (avarii)
850 T5 ´96 m - müüdud
460 b m - müüdud
V70 ´03 d a - naise liikur - avarii RIP
940 b m - müüdud
940GL ´94 b a - RIP
V70 2,4 ´01 b a R.I.P.
S60 AWD 2,4 ´02 a (avarii)
850 T5 ´96 m - müüdud
460 b m - müüdud
väheke harivaid küsimusi ka: Kas keegi teab nimetada briti sportautot millel algselt kasutati volvo mootoreid (b18), ehk selle margi esimestel tänava autodel.
Vihjeks: tegemist oli puuraamiga autoga ja laiaslaastus on selle disain olnud sama juba ca 40a, kuigi alles hiljuti tuli uusmudel välja, ka eestis oli/on üks selline auto, tõsi küll juba fordi mootoriga (mida sellel masinal suuremaltjaolt kasutati), ahjaa see pole Morgan.
Lisa punkte saab ka see kes nimetab ühe ülieklusiivse prantsuse auto millel ka algul kasutati volvo mootorit (b18), seda marki ei eksisteeri juba ammu.
Vihjeks: tegemist oli puuraamiga autoga ja laiaslaastus on selle disain olnud sama juba ca 40a, kuigi alles hiljuti tuli uusmudel välja, ka eestis oli/on üks selline auto, tõsi küll juba fordi mootoriga (mida sellel masinal suuremaltjaolt kasutati), ahjaa see pole Morgan.
Lisa punkte saab ka see kes nimetab ühe ülieklusiivse prantsuse auto millel ka algul kasutati volvo mootorit (b18), seda marki ei eksisteeri juba ammu.
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
vat ei ole, kuigi tootja ajalugu ja suundumus on õige, muuseas see eestis olev auto on punane ja sellest oli kunagi ka meedias juttu, vega eest lisapunkti said, aga see on ka lihtne googeldamise vaev, otsi veel
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
Marcos GT -
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/rolleyes.gif)
Unveiled at the 1963 Earls Court racing car show, the GT (all Marcos cars prior to the Mantis were known purely as the GT, although some picked up nicknames along the way), was a sensation. At 43 inches at the roof, this was one of the lowest cars ever produced and its long bonnet and Kamm tail, although reminiscent of the E-Type and even the Ferrari GTO, were remarkable for their time, especially for a small manufacturer like Marcos (Compare the lines with the Austin Cambridge or Vauxhall Victor of similar vintage!).
Originally, the, once more, wooden chassised car was equipped with a Volvo engine from the P1800 and had a complex De Dion rear suspension and heavily sculpted dashboard. However, high cost and limited sales of early cars, soon saw a movement to a Ford powerplant, a simpler dashboard and a live rear axle, held in place with a panhard rod.
kuna asi jälle hangunud, siis mina kui üks kahest peale II MS-i järgset Humberi omanikust eestis, julgen küsida: mis oli selle margi viimane mudel (projekt, tootmisse ei jõudnudgi humber-ina)?
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
supp kirjutas:kuna asi jälle hangunud, siis mina kui üks kahest peale II MS-i järgset Humberi omanikust eestis, julgen küsida: mis oli selle margi viimane mudel (projekt, tootmisse ei jõudnudgi humber-ina)?
Mis see õige vastus on? Ma olen juba mitu päeva guugli imelises maailmas tuhninud ja kõvasti harinud ennast Humberi teemal aga õiget vastust pole leidnud
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 30 külalist