Totrad küsimused.

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas supp » 24 Aug 2014, 20:30

Krooniline kirjutas:Siller sobib ka. Täheldanud, et jah tööjõu nappusega on lahtioleku aegu piiratud. Tuttava jutujärgi ntx. Raelis pidi ainult 2 mehaanikut olema, kui auto sinna remonti viis. CarFix`l suurelt kirjad maja küljes, et laupäeval 10-14, aga uksel printeripaberil, et nv. suletud. Uurin esmaspäeval Sillerit!

Parimat

noh, kehvemal juhul jõuab nädalaga juba rehvi sööma hakata, ehk siis oled hiljaks jäänd juba
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Krooniline
Foorumlane
Postitusi: 90
Liitunud: 10 Mai 2014, 13:49
Asukoht: @Espoo, Soukka

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas Krooniline » 24 Aug 2014, 21:15

supp kirjutas:
Krooniline kirjutas:Siller sobib ka. Täheldanud, et jah tööjõu nappusega on lahtioleku aegu piiratud. Tuttava jutujärgi ntx. Raelis pidi ainult 2 mehaanikut olema, kui auto sinna remonti viis. CarFix`l suurelt kirjad maja küljes, et laupäeval 10-14, aga uksel printeripaberil, et nv. suletud. Uurin esmaspäeval Sillerit!

Parimat

noh, kehvemal juhul jõuab nädalaga juba rehvi sööma hakata, ehk siis oled hiljaks jäänd juba



Võimalik, hetkel mõõdulindiga rattad paraleelseks aetud, aga see pole see :)
Volvo V40 1,6 D2 2013

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7044
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas Tanel » 24 Aug 2014, 22:52

wackou kirjutas:
DanielS kirjutas:Pulbris jah ,ise kasutan ka pulbervärvi ja kolm aastat ning pole roostest lõhnagi aga enne pulbris muidugi tsinkkrunt ka .


Aga kas see temperatuurimuutumine, mis pidurite töös juhtub, värvi mõraseks ei ole teinud?
Malm ikkagi mängib omajagu.

Osta hammerite värvi ja värvi ära.
Püsib peal ja kannatab ka kuuma
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
omv
Kõva postitaja
Postitusi: 112
Liitunud: 21 Mai 2014, 20:27

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas omv » 25 Aug 2014, 08:38

Kuna puudub endal kogemus, siis küsiks siit, et Volvo S80 , 2.9bi turbo varjant 200kW.
Numbrid on autol nagu head, aga mis reaalsus on?' Kas ja kuidas sellel mootoril stockina jõudu minna on ja kui kerge või keeruline sealt edasi minna oleks?
Kuidas kastid vastu peavad jne?
On keegi proovinud või teab ehk rääkida?

Natuke vaba raha vedeleb ja mõtlen, et kas osta suveks omale tsikkel või mõni põnev auto, mida natukene järele aidata (võimaluste piirides). Hetkel küll piirid piiratud sellega, et kannataks ehk võtta üks S80 või üks korralik tsikkel.

Aga oleks algus seegi.

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2874
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas allan » 25 Aug 2014, 09:00

omv kirjutas:Kuna puudub endal kogemus, siis küsiks siit, et Volvo S80 , 2.9bi turbo varjant 200kW.
Numbrid on autol nagu head, aga mis reaalsus on?' Kas ja kuidas sellel mootoril stockina jõudu minna on ja kui kerge või keeruline sealt edasi minna oleks?
Kuidas kastid vastu peavad jne?
On keegi proovinud või teab ehk rääkida?

Natuke vaba raha vedeleb ja mõtlen, et kas osta suveks omale tsikkel või mõni põnev auto, mida natukene järele aidata (võimaluste piirides). Hetkel küll piirid piiratud sellega, et kannataks ehk võtta üks S80 või üks korralik tsikkel.

Aga oleks algus seegi.


Automaatkastid ei kesta neil isegi tehaseseades, seega tuunimiseks pole kõige parem valik.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Kasutaja avatar
-spl-
Kreisi postitaja
Postitusi: 383
Liitunud: 25 Jaan 2012, 19:56

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas -spl- » 28 Aug 2014, 11:34

Auto näitab õhulugeja ja boost pressure sensori veakoodi.Küsin,et kas neid tohib brake cleaneriga puhastada ja oodata,et veakoodid tagasi ei tule või pigem tuleks ikkagi uued osta ?

Kasutaja avatar
hypnotiza
Volvo Club liige
Postitusi: 3157
Liitunud: 20 Mai 2008, 22:43
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas hypnotiza » 28 Aug 2014, 11:43

-spl- kirjutas:Auto näitab õhulugeja ja boost pressure sensori veakoodi.Küsin,et kas neid tohib brake cleaneriga puhastada ja oodata,et veakoodid tagasi ei tule või pigem tuleks ikkagi uued osta ?


Õhulugejat kindlasti mitte! Usun, et see brake seal küll ei aita ka tcv juures kui veakoodina sees. Lekked võiks ka üle vaadata

Kasutaja avatar
-spl-
Kreisi postitaja
Postitusi: 383
Liitunud: 25 Jaan 2012, 19:56

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas -spl- » 28 Aug 2014, 14:18

hypnotiza kirjutas:
-spl- kirjutas:Auto näitab õhulugeja ja boost pressure sensori veakoodi.Küsin,et kas neid tohib brake cleaneriga puhastada ja oodata,et veakoodid tagasi ei tule või pigem tuleks ikkagi uued osta ?


Õhulugejat kindlasti mitte! Usun, et see brake seal küll ei aita ka tcv juures kui veakoodina sees. Lekked võiks ka üle vaadata


Puhastasin mõlemad ära electro cleaneriga mis kordi nõrgem kui too brake .Musta ja paska tuli mõlemast korralikult.Lasin niikaua kui hakkas puhas vedelik jooksma.Kui mõtlesid turborõhu lekket siis kuda seda kontrollida ? Klambrid pingutasin üle ja tundusid kõik kinni olema.

Kasutaja avatar
DanielS
Kreisi postitaja
Postitusi: 300
Liitunud: 05 Aug 2012, 00:00
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas DanielS » 28 Aug 2014, 14:51

Ehk kõik voolikud ja torud (Mõralised või katki),ning ühenduskohad ,et oleks ilusti kõik paigas .
965 T6
744 (Müüdud)
854R (Varuosadeks)
945 Röd (Müüdud)
964 Purple (Müüdud)
944 (Müüdud)

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7615
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas Liiwaannus » 29 Aug 2014, 16:20

Anna kohapeal tuuri gaasiga mängides ja kutsu suitsumees kapoti alla, kui ise pole, ja vaata, kas on ebanormaalseid õhukeereseid kuskil. Livei lugedes rõhunäite vaadates võiks ka leida vihjeid kaduvale rõhule.
Lisaks võib proovida ka sisselaset survestada õhufiltri poolt. Osadel masinatel saab kasutada nn tennispalli meetodit, et lööd tennispalli sisselaske esimesse otsa, tõmbad korralikult kinni klambritega ja proovid läbi selle kompressoriga rõhku lasta, siis pole mootorimüra, mis takistaks visinaid kuulamast. See selline 50/60 meetod lekke leidmiseks.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
-spl-
Kreisi postitaja
Postitusi: 383
Liitunud: 25 Jaan 2012, 19:56

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas -spl- » 31 Aug 2014, 22:00

Proovin vist selle survestamise ära,endal oli ka see mõttes.Peab jah aint leidma mingisuguse ülemineku.Tänud!

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4031
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas taavi » 02 Sept 2014, 14:29

töötab ka eetri pihustamine, kui lekke (imev leke siis) koht läheduses, tõmbab sisselaksesse eetrit ja mootori hääl muutub.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

Kasutaja avatar
vendik
Kreisi postitaja
Postitusi: 347
Liitunud: 10 Sept 2009, 16:39
Asukoht: Pärnu

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas vendik » 03 Sept 2014, 19:45

Kas, 2003a Volvo V70 2.4D 120 kw auatomaat, ssab panna lühema rihma, mis veab kliimat, genekat ja roolivõimu pumpa, selleks, et vahele jätta kliimapump.
Loodan, et on arusaadav, mis ma mõtlen.

Kasutaja avatar
Mario_L
Foorumi veteran
Postitusi: 1398
Liitunud: 28 Okt 2013, 21:26
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas Mario_L » 03 Sept 2014, 21:33

otseselt, kuna ilma kliimata varianti pole, asendus puudub. aga sa võta umbes 1.7 meetrine nöörijupp ja vaata enamvähem loogiline rihma asetus ära ja saad pikkuse teada. tehasest on seal 1841mm pikk rihm peal.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!

Kasutaja avatar
DanielS
Kreisi postitaja
Postitusi: 300
Liitunud: 05 Aug 2012, 00:00
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas DanielS » 04 Sept 2014, 09:20

Ega juhuslikult kelelgil käsihooni laenata pole paariks tunniks ? Tallinnas ,või selle ümbruses. Vaevatasuks ?€
965 T6
744 (Müüdud)
854R (Varuosadeks)
945 Röd (Müüdud)
964 Purple (Müüdud)
944 (Müüdud)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 50 külalist