6. leht 16-st

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 25 Aug 2018, 22:59
Postitas Indrek1989
Tekkis ka küsimus neile ,kes on oma 850-le(turbokale) paigaldanud M4.4 aju.Mul oleks saada üks 2.0 bensuka 132kw turboka aju S70 pealt, on seda võimalik kuidagi ümber programmeerida 155kw jaoks ja mis juhtmed tuleks ümber vahetada? Millaski toon omale ära ühe teise mootori mida hakkan järgi aitama (2.0 turbo 132kw).Kas neil mootoritel puuritakse(hoonitakse) silindreid ka üle või vahetatakse hülsid välja? Kui muretsen omale B5254 (125kw) väntvõlli ja lasen ta ära lihvida palju tal see mõõt olla võib(mida maha lihvitakse). Mõttes on ,siis soetada teine pada lasta talle korralik kap.remont teha ja upgrade 2.0-2.3eks.

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 02 Sept 2018, 14:33
Postitas Indrek1989
Mootorit ei leidnud, leidsin terve auto doonoriks. Homme teen äri ära ja vean masina maale. Masin ise Volvo 850 2.3 T-5 96.a 166kw automaatkastiga. Peab otsima omale "R" siduriketta ja korvi ka.Masin jääb mul manuaaliks.Kui jupitamiseks läheb ,siis annan teada.

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 09 Sept 2018, 21:50
Postitas Indrek1989
Sai nädalavahetus doonorit lammutatud, mõõtsin surved ära 1.(9,5) 2.(9,5) 3.(9,5) 4.(9,5) 5.(10) mootor oli ka palju teravama häälega kui mu 2.0 155kw.

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 09 Sept 2018, 22:11
Postitas ants
Indrek1989 kirjutas:Sai nädalavahetus doonorit lammutatud, mõõtsin surved ära 1.(9,5) 2.(9,5) 3.(9,5) 4.(9,5) 5.(10) mootor oli ka palju teravama häälega kui mu 2.0 155kw.


Ega siin ei ole ka midagi rõõmustavat :(

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 09 Sept 2018, 22:18
Postitas Indrek1989
Eks mootor läheb Differ Oü-sse tegemisse. Peab hakkama raha koguma. Plaan sebida sisse sepiskepsud, uued kolvid-rõngad,väntvõll lasta ära lihvida+uued saaled ,plokikaas saata tegemisse vb turbo ka. Seekord lasin süstlast õli silindritesse.

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 09 Sept 2018, 22:58
Postitas Tanel
Odav lõbu see pole.
Esmalt tõmba mootor laiali ja vaata mis seisus on vänt ja kas peale lihvimist saab seda kasutada. Üldjuhul kui on vänt kõver või siis rem mõõt on 0.5siis otsi juba uus vänt.
Kepsud on ise seal 300-450e, kolvid on 1k euri, vända lihv on 50-80e kael, kaane tööd koos varuosadega ca 300-400 euri

Seal sees pole tihendeid ega muud pudipadi

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 17 Sept 2018, 18:48
Postitas Indrek1989
Sain alles nüüd teada kuidas õigesti kompressiooni mõõta... https://www.youtube.com/watch?v=Z0hZELYgOX8
Doonoril ka mootor maas, peab euroaluse peal siis surved uuesti üle mõõtma (sportlikust huvist) mootor veel komplektne. Starterile juhtmed taha, õlijahutile pime ette ja uhama. Kas automaatkastil ja manuaal kastil sama hooratas? Oleks vaja siduri tsentreerimis (abi)vahendi mõõte(laseks tööjuures valmis treida).Ühel õhtul korrapidamises olles lugesin ,et keegi(siit foorumist) on valmistanud "hübriid" käigukasti kasutades bensuka korpust ,diiselmootori käigukasti sisu ja automaatkasti difrit. Mis on selle aretise eelis? Avastasin veel, et doonoril (96.a 2.3 166 kw) on peal mingine gaasitrossi andur, milleks see seal on?
Vaikselt hakkan sellele mootorile juppe muretsema (hammasrihm, veepump ,plokikaane tihend, rullikud ja muu pudi padi)
B5204T2 mootori jätan esialgu alles.

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 17 Sept 2018, 19:03
Postitas Tanel
Milleks vaeva näha mingi siduri tsentreerimis võlliga?
silmaga keskele, korv kinni ning kasti võll tsentreerib ülejäänud

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 17 Sept 2018, 19:31
Postitas Indrek1989
ok. Ise olen maasturitel (Mb-Gd, Unimog ja LR seda abivahendit kasutanud)

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 04 Okt 2018, 18:53
Postitas Indrek1989
Täna sain Aeromotorsist ühe toreda paki, seal sees on: hammasrihma kompl(koos rullikutega),õlifilter,õhufilter, hammasrihma pinguti, plokikaane tihend, sisse/väljalaske tihend,veepump, nuka simmerid(garaazis riiulis olemas ka uus karterituulutus kopsik). Ununes tellida mootori alumise poole simmerid, aga see selleks küll jõuab. Järgmine kuu plaanis saata B5234T mootori plokikaas remonti+ lasta portida kanalid. Raha läheb selle pilli alla ,aga motivatsioon pole kuhugile kadunud,see aina kasvab. Peab otsima b5234T mootorile ka 125kw N/A nukad peale, B5204T mootorit ei taha ka rappima hakata hetkel(ehk tuleb isu midagi ehitama hakata). ATM kasti ja manuaalkasti hoorattad on erinevad nagu olen aru saanud.Peab doonorilt maha keerama sumpsi (plaan teha 3" dp).Nagu olen arusaanud ,siis M58(AWD) manuaalkasti naljalt ei leia mis oleks kasutuskõlblik(loe: korras).Ehk leiab sellegi ühel ilusal päeval.

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 04 Okt 2018, 18:59
Postitas Indrek1989
Oleks veel küsimus: kuidas saada doonor arvelt maha jäädavalt? Masin suht rümbaks tõmmatud pole rattaid all ega midagi. Vean veoka kastis selle rümba koos numbrimärkide ja teh.passiga Kuusakoski ja kõik? Targemad andke nõu.

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 04 Okt 2018, 19:07
Postitas ants
Kas ei olnud nii, et ARK tahab nr. teh. passi ja Kuusakoski tõendit.

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 04 Okt 2018, 20:44
Postitas Sax
Osad "koskid" võtavad ise maha (reg nr-id ja pass lähevad väravas nende kätte ja ise sebivad ARKiga)

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 04 Okt 2018, 21:49
Postitas immadis
Minul läks ka kere Lasnamäe kokkuostu (nime ei mäleta), ja seal võtsid ise jäädavalt arvelt maha.

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 27 Okt 2018, 20:56
Postitas Indrek1989
Hulk vett vahepeal merre voolanud, aga sebisin Rootsist omale #628 numbriga aju oma masinale (T-5R, 850R aju) varsti peaks saabuma.Kas tavalisel 2.3 T-5 el ja R-il originaalis samad pihustid?Saaks selle selli käest ka komplektse armatuuri koos keskkonsooliga (tal küll ATM) mul ,aga manuaal (annab seda ATM keskkonsooli sobitada manuaalkasti omaks?) Täna mõõtsin surved ka üle (vasakult paremale siis) 1.12 2.12,5 3.12,5 4.12,5 5.12 (at) Lisasin küünlaaugust korgitäie õli ja lasin 10 takti käia (ei oska täpsemalt sõnastada).B5204T2 ei suitse enam, turbo sai vahetatud.R-stange on ka puhtaks nühitud ,selle viin tööle kaasa ja ehitan tugevdused sisse ja värvin ära. Müüdud TDI-l kesklukk jamab, Keerad süüte sisse ja lööb uksed lukku, keerad süüte välja ja avab lukust. Milles võib viga olla? Luuk lahti on kõik korras. Samas ka püsikas ei tööta. Järgmine nv läheb doonor ka väljateenitud puhkusele.