Volvo 164 ´71 bronec
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
need puksid mis ma pakkusin tunduvad ikka õiged olevat, lihtsalt kes mõõdab randi diam. kes puksi diam. sealt ilmselt ka 10 mm erinevust (ühele õõtsale läheb neid kaks tk), sai täna korra 164 jupidele pilk peale visatud ja tundus, et saiaraha eest on suuremjagu asju saada, muidugi natuke peab ootama, isegi esitule elemendid leidsin b gupina, muidugi tundus et amazonil on valik laiem. aga üldiselt on huvitav 40 vanuse auto, mida eestis alla 10-ne, juppe kohalike hulgimüüjate laost leida ja veel mõttetu raha eest. tundub, et 100-200-sed volvod on olnud maailmas piisavalt popid, et enne saab nafta otsa kui nende jupid ladudest.
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
Sain täna õõts puksid ära tellida ja homme peaks olema kohal. Stabika konte ei paista kusagil sees olevat ja lähen siis kiiremat teed ja tellisin 700 stabika puksid sinna asemele. Samuti peaks saabuma homme. Nädalavahetusel siis laon kokku silla uuesti. Enne seda käivad veel kõik sillaosad liivapritsis ja värvin üle, et kui siis juba.
Nonii, täna oli tegus päev. Sai siis ARK ruume mööda kolatud natuke ja värvivahetus ära tehtud ka paberites. Peale seda pidin veel Valgast Otepääle lendama, kuna Valga ülevaatus oli juba kinni. See mul ka paariminutilise ajavaruga õnnestus ja sai läbitud siis tehniline ülevaatus(hommikul sai muidugi veel kindlustus tehtud). Natukene üle 100km sai siis kulgetud aga mootor otsustas mulle ikkagi pinda käija ja paari silindrit korralikult mitte taha võtta. Küttekulu oli 25-30l/100km. Nüüd masin siis streetlegal ja homme mõõdan surved ära ja vaatan mis mulle selle mootori juures siis peavalu valmistab. Sõitimine oli igatahes puhas rõõm, leidus vähe neid kelle pilku poleks 6 silindrilise mootori nelja töötava silindriga püüdnud. Otsin kohe fotoka juhtme ka üles, sõbrad vist tegid paar pilti ka.
Ok illustreerime ka siis natuke:
Ilm soosis
Nüüd ma olen rahul küll
Wunderbaum on originaal
Muidugiu ei taibanud keegi teha tervest autost pilti aga ma luban selle välja vabandada asjaoluga,et keegi ei tahtnud autost lahkuda pildi tegemiseks.
PS! Muidugi sai bensiin otsa kilomeeter enne tanklat ja me pidime 5l klaasipesu vedelikku ostma, et kanistrit saada
Ilm soosis
Nüüd ma olen rahul küll
Wunderbaum on originaal
Muidugiu ei taibanud keegi teha tervest autost pilti aga ma luban selle välja vabandada asjaoluga,et keegi ei tahtnud autost lahkuda pildi tegemiseks.
PS! Muidugi sai bensiin otsa kilomeeter enne tanklat ja me pidime 5l klaasipesu vedelikku ostma, et kanistrit saada
- simpson005
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1983
- Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
- Asukoht: Harjumaa
vot selle asja nimi on kvaliteet aeg.Vanasti ikka tehti autosid inimeste jaoks (nägu näha ei taha nad sealt isegi välja tulla), nüüd tehakse autosid inimeste pärast (topitakse igasugu bag-e ja muud si.ta sinna sisse, et üldse inimesed autosse oleks nõus sisenema).
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
Võtsin täna siis süütesüsteemi ette. Alustuseks reguleerisin klapivahed ära ja vahetasin klapikambri kaane tihendi. Võtsin jagaja kaane maha ja puhastasin. Siis võtsin ära jagaja küljest sellise 2 kontaktiga vidina, mis siis annab teada pardakompuutrile millisesse silindrisse kütet pihustada puhastasin ka need ära vaatasin kõik juhtmed ja küünlad üle. Mõõtsin ära surved silindrites, need olid täitsa head, 11-13bari igas. Siis tuli aeg kõik see kola kokku tagasi toppida, panin kõik paika. Süütejärjekord 1-5-3-6-2-4, käivitasin ja bahh - lööb sisselaskesse tagasi ja turtsub nagu süütejärjekord poleks paigas. Ok vaatan uuesti üle kõik, võtan esimese sil küünla maha, kerin mootori survetaktini, panen uuesti esimese silindri paika ja ülejäänud selle järgi. Käivitan ja sama teema. Ok tõstan kõiki juhtmeid mööda jagajat ringi, et äkki eksisin ikka esimese silindriga ja nii 6 korda. Ei midagi. Istusin maha, tegin suitsu ja aru ei saa mis jama on. Võtsin uuesti jagaja kaane maha, uuesti esimese silindri survetakt ja ikka sama stoori. Mõtlesin, et lähen ära tuppa juba, jõudsin ennast ja kõiki teisi kiruda, et ma üldse selle lahti pidin kakkuma. Mõtlesin, et hea küll vaatan veel viimast korda esimese silindri ära ja siis puhanud peaga tulen homme. Võtsin jagaja kaane maha, esimese sil küünla ka, hakkasin mootorit ringi ajama ja minu suureks üllatuseks ei käinud jagaja rootor ringi päripäeva nagu mina tahtsin vaid hoopis vastupäeva. Siis oli selge kõik. Naeratasin ja panin juhtmed nüüd õiget pidi peale. Poolest pöördest läks käima ja käis nagu üks korralik R6 käima peab. Prooviringile minekut ei hakanud enam ette võtma, mõtlesin et võtan selle asemel parem paar õlut.
Leidsin päris hea juhendi ka D-Jetronicu paika seadistamiseks
http://www.164club.org/fidjet.html#adjustable
http://www.bmwcsregistry.org/Technical/D-jet.html
http://www.164club.org/fidjet.html#adjustable
http://www.bmwcsregistry.org/Technical/D-jet.html
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
6 cyl benukas?
Ma alles nüüd märkasin, et see on 6 silindriline? Väga huvitav. Äkki teeksid selle tööst ühe phone video, (mitte home video)?
![unibrow :unibrow:](./images/smilies/unibrow.gif)
Mingi jama on ikka, sain TPS ära tinutatud ja kõik käis hästi. Siis läksin proovisõitu ja hakkas plökutama mingi 3km pärast ja jäi seisma. Kusjuures küttenäidik natuke aega enne seisma jäämist suri ära(enne näitas veerand paaki). Ok mõtlesin, et võibolla tõesti siis küte otsas, helistasin sõbrale ja ütlesin et mulle kütet tooks. Mingi 10min pärast proovisin ja läks käima. Korralikult ei käinud aga sain koju ära. Garaazi ees jätsin seisma ja käima enam ei läinud. Kahtlustasin küttefiltrit - võtsin maha ja ok kõik, bensiini nagu tuleks pihustite juurde kui pump käib. Proovisin, läks käima aga käis väga kehvalt nagu kütet ei saaks ikka. Peab vist homme kütte surve ära mõõtma ja vaatama äkki hakkab pump otsi andma. Ei teagi nüüd kas on mingi elektri kama või puhas küttesurve puudumine. Võtsin küttenäidiku ka välja, paagis oli ~1/3 kütet alles veel.
Nii nii, ükskord mu enda lollus mu tapab.
Ei andnud ikka rahu see, et masin peab katkisena garaazis öö veetma. Ega midagi, tõmbasin jope selga ja astusin uuesti välja. Krabasin testri ka kaasa, et temperatuuri andurid üle mõõta. Sain siis kuidagi läbi ussi m...i auto kanalile ikka - pedalit ei lubanud suruda- suri välja kohe. Võtsin mõõtsin siis välisõhu temp anduri üle - 400Oomi -ok. Võtsin mootori temp anduri siis ette(see mis on pritsungi aju jaoks mitte näidiku jaoks) ja mis sa kostad, olin ise kogemata selle lahti tõmmanud. Mõõtsin veel anduri üle ja lükkasin pistiku sappa. Andsin võtit ja tulemus siis järgmine:
http://www.youtube.com/watch?v=CawA5_ioy2w
Nagu kuulda siis kollektori ja pükste vahelised tihendid on ära, ei tea veel kust ma sihukesed leiaksin sinna. Aga igatahes läksin ja premeerisin ennast kohe 4-pakiga. Kartsin juba, et pean ennast täna õhtul magama nutma.
Ei andnud ikka rahu see, et masin peab katkisena garaazis öö veetma. Ega midagi, tõmbasin jope selga ja astusin uuesti välja. Krabasin testri ka kaasa, et temperatuuri andurid üle mõõta. Sain siis kuidagi läbi ussi m...i auto kanalile ikka - pedalit ei lubanud suruda- suri välja kohe. Võtsin mõõtsin siis välisõhu temp anduri üle - 400Oomi -ok. Võtsin mootori temp anduri siis ette(see mis on pritsungi aju jaoks mitte näidiku jaoks) ja mis sa kostad, olin ise kogemata selle lahti tõmmanud. Mõõtsin veel anduri üle ja lükkasin pistiku sappa. Andsin võtit ja tulemus siis järgmine:
http://www.youtube.com/watch?v=CawA5_ioy2w
Nagu kuulda siis kollektori ja pükste vahelised tihendid on ära, ei tea veel kust ma sihukesed leiaksin sinna. Aga igatahes läksin ja premeerisin ennast kohe 4-pakiga. Kartsin juba, et pean ennast täna õhtul magama nutma.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 83 külalist