Volvo 164 ´71 bronec

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 11 Mär 2008, 21:00

need puksid mis ma pakkusin tunduvad ikka õiged olevat, lihtsalt kes mõõdab randi diam. kes puksi diam. sealt ilmselt ka 10 mm erinevust (ühele õõtsale läheb neid kaks tk), sai täna korra 164 jupidele pilk peale visatud ja tundus, et saiaraha eest on suuremjagu asju saada, muidugi natuke peab ootama, isegi esitule elemendid leidsin b gupina, muidugi tundus et amazonil on valik laiem. aga üldiselt on huvitav 40 vanuse auto, mida eestis alla 10-ne, juppe kohalike hulgimüüjate laost leida ja veel mõttetu raha eest. tundub, et 100-200-sed volvod on olnud maailmas piisavalt popid, et enne saab nafta otsa kui nende jupid ladudest.
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 12 Mär 2008, 20:28

Sain täna õõts puksid ära tellida ja homme peaks olema kohal. Stabika konte ei paista kusagil sees olevat ja lähen siis kiiremat teed ja tellisin 700 stabika puksid sinna asemele. Samuti peaks saabuma homme. Nädalavahetusel siis laon kokku silla uuesti. Enne seda käivad veel kõik sillaosad liivapritsis ja värvin üle, et kui siis juba.

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 14 Mär 2008, 20:54

Sai siis täna esisild kokku pandud. Mõnusalt tihke värk nüüd. Ma olen nii usin, et pildistamine läks jälle meelest aga homme plaan ülevaatusele minna ja siis vast klõpsib mõned bling-bling pildid altpoolt.

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 15 Mär 2008, 22:17

Nonii, täna oli tegus päev. Sai siis ARK ruume mööda kolatud natuke ja värvivahetus ära tehtud ka paberites. Peale seda pidin veel Valgast Otepääle lendama, kuna Valga ülevaatus oli juba kinni. See mul ka paariminutilise ajavaruga õnnestus ja sai läbitud siis tehniline ülevaatus(hommikul sai muidugi veel kindlustus tehtud). Natukene üle 100km sai siis kulgetud aga mootor otsustas mulle ikkagi pinda käija ja paari silindrit korralikult mitte taha võtta. Küttekulu oli 25-30l/100km. Nüüd masin siis streetlegal ja homme mõõdan surved ära ja vaatan mis mulle selle mootori juures siis peavalu valmistab. Sõitimine oli igatahes puhas rõõm, leidus vähe neid kelle pilku poleks 6 silindrilise mootori nelja töötava silindriga püüdnud. Otsin kohe fotoka juhtme ka üles, sõbrad vist tegid paar pilti ka.

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 15 Mär 2008, 22:44

Ok illustreerime ka siis natuke:

Pilt

Ilm soosis

Pilt

Nüüd ma olen rahul küll

Pilt

Wunderbaum on originaal


Pilt

Muidugiu ei taibanud keegi teha tervest autost pilti aga ma luban selle välja vabandada asjaoluga,et keegi ei tahtnud autost lahkuda pildi tegemiseks.

PS! Muidugi sai bensiin otsa kilomeeter enne tanklat ja me pidime 5l klaasipesu vedelikku ostma, et kanistrit saada

Kasutaja avatar
simpson005
Volvo Club liige
Postitusi: 1983
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
Asukoht: Harjumaa

PostitusPostitas simpson005 » 15 Mär 2008, 23:08

Vinge 8)
Pers...täis 850 ja veel mõni vana
142 MATU
2006a. XC70
2008a XC90 D5

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 16 Mär 2008, 11:01

vot selle asja nimi on kvaliteet aeg.Vanasti ikka tehti autosid inimeste jaoks (nägu näha ei taha nad sealt isegi välja tulla), nüüd tehakse autosid inimeste pärast (topitakse igasugu bag-e ja muud si.ta sinna sisse, et üldse inimesed autosse oleks nõus sisenema).
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
Volvo75
Foorumi veteran
Postitusi: 3323
Liitunud: 02 Okt 2005, 14:29
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

PostitusPostitas Volvo75 » 16 Mär 2008, 11:30

rõõm kuulda ja näha...
Pilt
Twin Towers Of The World Trade Center

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 16 Mär 2008, 19:20

Võtsin täna siis süütesüsteemi ette. Alustuseks reguleerisin klapivahed ära ja vahetasin klapikambri kaane tihendi. Võtsin jagaja kaane maha ja puhastasin. Siis võtsin ära jagaja küljest sellise 2 kontaktiga vidina, mis siis annab teada pardakompuutrile millisesse silindrisse kütet pihustada puhastasin ka need ära vaatasin kõik juhtmed ja küünlad üle. Mõõtsin ära surved silindrites, need olid täitsa head, 11-13bari igas. Siis tuli aeg kõik see kola kokku tagasi toppida, panin kõik paika. Süütejärjekord 1-5-3-6-2-4, käivitasin ja bahh - lööb sisselaskesse tagasi ja turtsub nagu süütejärjekord poleks paigas. Ok vaatan uuesti üle kõik, võtan esimese sil küünla maha, kerin mootori survetaktini, panen uuesti esimese silindri paika ja ülejäänud selle järgi. Käivitan ja sama teema. Ok tõstan kõiki juhtmeid mööda jagajat ringi, et äkki eksisin ikka esimese silindriga ja nii 6 korda. Ei midagi. Istusin maha, tegin suitsu ja aru ei saa mis jama on. Võtsin uuesti jagaja kaane maha, uuesti esimese silindri survetakt ja ikka sama stoori. Mõtlesin, et lähen ära tuppa juba, jõudsin ennast ja kõiki teisi kiruda, et ma üldse selle lahti pidin kakkuma. Mõtlesin, et hea küll vaatan veel viimast korda esimese silindri ära ja siis puhanud peaga tulen homme. Võtsin jagaja kaane maha, esimese sil küünla ka, hakkasin mootorit ringi ajama ja minu suureks üllatuseks ei käinud jagaja rootor ringi päripäeva nagu mina tahtsin vaid hoopis vastupäeva. Siis oli selge kõik. Naeratasin ja panin juhtmed nüüd õiget pidi peale. Poolest pöördest läks käima ja käis nagu üks korralik R6 käima peab. Prooviringile minekut ei hakanud enam ette võtma, mõtlesin et võtan selle asemel parem paar õlut.

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 16 Mär 2008, 19:51

Leidsin päris hea juhendi ka D-Jetronicu paika seadistamiseks

http://www.164club.org/fidjet.html#adjustable
http://www.bmwcsregistry.org/Technical/D-jet.html

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

6 cyl benukas?

PostitusPostitas vanapeer » 17 Mär 2008, 10:06

Ma alles nüüd märkasin, et see on 6 silindriline? Väga huvitav. Äkki teeksid selle tööst ühe phone video, (mitte home video)?
:unibrow:

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 17 Mär 2008, 11:05

Teen ikka, päris kaamera mul puudub aga fotokas peaks ka midagi tegema

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 17 Mär 2008, 18:06

Mingi jama on ikka, sain TPS ära tinutatud ja kõik käis hästi. Siis läksin proovisõitu ja hakkas plökutama mingi 3km pärast ja jäi seisma. Kusjuures küttenäidik natuke aega enne seisma jäämist suri ära(enne näitas veerand paaki). Ok mõtlesin, et võibolla tõesti siis küte otsas, helistasin sõbrale ja ütlesin et mulle kütet tooks. Mingi 10min pärast proovisin ja läks käima. Korralikult ei käinud aga sain koju ära. Garaazi ees jätsin seisma ja käima enam ei läinud. Kahtlustasin küttefiltrit - võtsin maha ja ok kõik, bensiini nagu tuleks pihustite juurde kui pump käib. Proovisin, läks käima aga käis väga kehvalt nagu kütet ei saaks ikka. Peab vist homme kütte surve ära mõõtma ja vaatama äkki hakkab pump otsi andma. Ei teagi nüüd kas on mingi elektri kama või puhas küttesurve puudumine. Võtsin küttenäidiku ka välja, paagis oli ~1/3 kütet alles veel.

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 17 Mär 2008, 18:34

Tundub küll selle moodi, et küttel pole piisavalt rõhku. Sa käisid küll näiduki juures ära, seega see koht on üle vaadatud aga ma näitan, mis minu omal paari päeva eest ilmsiks tuli Pilt
Sellele eelnes selline kahtlane ärasuremine.
:unibrow:

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 17 Mär 2008, 20:23

Nii nii, ükskord mu enda lollus mu tapab.
Ei andnud ikka rahu see, et masin peab katkisena garaazis öö veetma. Ega midagi, tõmbasin jope selga ja astusin uuesti välja. Krabasin testri ka kaasa, et temperatuuri andurid üle mõõta. Sain siis kuidagi läbi ussi m...i auto kanalile ikka - pedalit ei lubanud suruda- suri välja kohe. Võtsin mõõtsin siis välisõhu temp anduri üle - 400Oomi -ok. Võtsin mootori temp anduri siis ette(see mis on pritsungi aju jaoks mitte näidiku jaoks) ja mis sa kostad, olin ise kogemata selle lahti tõmmanud. Mõõtsin veel anduri üle ja lükkasin pistiku sappa. Andsin võtit ja tulemus siis järgmine:

http://www.youtube.com/watch?v=CawA5_ioy2w


Nagu kuulda siis kollektori ja pükste vahelised tihendid on ära, ei tea veel kust ma sihukesed leiaksin sinna. Aga igatahes läksin ja premeerisin ennast kohe 4-pakiga. Kartsin juba, et pean ennast täna õhtul magama nutma.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 83 külalist