Aibast: 1986 740 2,3l turbo

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
virtmann
Volvo Club liige
Postitusi: 62
Liitunud: 20 Juul 2005, 17:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

PostitusPostitas virtmann » 19 Sept 2005, 18:44

ise ütlesid viimane kord, et sina võre ei vaheta :D

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 19 Sept 2005, 19:50

nuuh, sorry, nuh, mõtsin, et proovin, saan ju alati originaali tagasi panna :p
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 20 Sept 2005, 01:26

aibast kirjutas:Ahh jaah, kah tagatuled sai ära lakitud :)

Mis lakki kasutasid? Jäänud läikiv ja vana hägusega võrreldes ilus tulemus! (vana oli hall mitte tolmust vaid lahustiga "puhastamisest" eks)

Tegin ka: tulemus imehea. kasutasin kirgast läbipaistvat veljelakki.
Viimati muutis vanapeer, 10 Okt 2005, 13:28, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 20 Sept 2005, 10:48

Just, vanad olid hallid lahustiga puhastamisest vist ning kasutasin auto veljelakki. Peaks nagu kõige paremini loogika järgi vastu pidama.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 20 Sept 2005, 16:27

ok, kuna miski ikka häiris esiotsa juures, siis väheke veelgi uuendust :)
Pilt
Ehk siis sai kah suunad alt tumedaks tehtud. Ning pirnid tuledes sai vahetatud nüüd Simoni Racing - H4 Light Reflex vastu. Kohe teine asi sõita :D
Viimati muutis aibast, 26 Sept 2005, 08:34, muudetud 1 kord kokku.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
760GLE
Volvo Club liige
Postitusi: 691
Liitunud: 17 Juun 2005, 07:20
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas 760GLE » 20 Sept 2005, 18:10

Kõik muu on ilus aga palun...PALUN pane vana võre tagasi 8)
Sten
5 245 17kolm

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 20 Sept 2005, 22:30

vaatb, võibolla tõstan turbivõre tagasi, võibolla mitte. Selle tagasitoppimine sinna ju mul imelihtne. Kõik kinnitused ja asjad on alles, ning midagi ära ei lõhkunud.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
760GLE
Volvo Club liige
Postitusi: 691
Liitunud: 17 Juun 2005, 07:20
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas 760GLE » 21 Sept 2005, 00:21

Ja jaa. Tõstad küll ma tean. ;) Su süda ei luba sul autot "lõhkuda" nii palju.

Kui sa jätaksid selle "tuuning" võre siis oleks auto "katki"

Tuletaks meelde, et sul ei ole päris tavaline telliskivi... 8)
Sten
5 245 17kolm

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 21 Sept 2005, 10:11

kuule läeks turbo oma tagasi, ning võrk siis läeb ühele usa vennale turbobricks.com'ist. Ausalt orikaga on ikka tegelikult parem küll :) Nüüd vaid paar lisa detaili vaja saada :)
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 26 Sept 2005, 23:00

noo niih, uuendus taas, kelladel nüüd punane valgus helerohelise asemel :D
Pilt
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

volvo242
Foorumlane
Postitusi: 44
Liitunud: 01 Juul 2005, 20:44

valgus

PostitusPostitas volvo242 » 26 Sept 2005, 23:22

milline juhe on üldse valgustuse oma spidokal endal ei tööta üldse valgus.

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 26 Sept 2005, 23:26

siiani on kõik töödanud, vaata, äkki on pistikus viga. Muidu seal tagant skeemi pealt saab ju näpuga jutti vedada missugune jamab
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

volvo242
Foorumlane
Postitusi: 44
Liitunud: 01 Juul 2005, 20:44

PostitusPostitas volvo242 » 26 Sept 2005, 23:36

selge üritan vea üles otsida.Hetkel auto remondis kus üritatakse väljalaske kollektori polti kätte saada.Hirmutavad mind seal sellega,et kui kätte niisama ei saa tuleb plokk maha võtta :(

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 26 Sept 2005, 23:37

kahjuks see nii on, endal sai neid polte ikka leotatud pea terve päeva igasugu vahenditega enne kui kallale läksin. Pärat kokkupannes suitses kah ikka parajalt. Aga jah, armatuuril taga elektriskeem hästi nähtav. Sealt siis aja näpuga järge kuhu see asi jookseb, kunas ta ju töötab koos elituledega.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 28 Sept 2005, 19:48

Nuu niih, autoosadest tellitud madaldusvedrud masinale alla pandud, välimus kohe tip top. Normaalse auto kõrguses :D Enam pole nina kõrgem ega tagumik vasta maad. Lisaks infoks, vale nina ja tagaotsa kõrguse põhjustas siis hoopis juba taga all olnud vanemad madaldusvedrud (by haas tuning) ja eesmised mis olid pehmed ja kõrged. :D
Viimati muutis aibast, 01 Okt 2005, 12:19, muudetud 1 kord kokku.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 58 külalist