Volvo 760, 1982.a. - "Sinine"
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Volvo 760, 1982.a. - "Sinine"
Panen ka oma liikuri siia üles - Volvo 760, 82.a. automaat
Et kõik ausalt ära rääkida, siis oli kõige aluseks ootamatu rahasüst töö eest, mis suhteliselt sülle kukkus. Kuna rahal teadupärast ei ole omadust kaua seista ja juba mitu nädalat oli mulle silma jäänud ühe Volvo 760 müügikuulutus, siis tekkisid kohe esimesed mõtted, mis rahaga peale hakata. Kuna aga "Valge" talvitus parajasti lumehanges ja hirmus isu oli siiski autoga sõita, oli otsus tegelikult lihtne - kaks Volvot peres pole ju patt. Südametunnistust vaigistas ka hind - 4.60 kg, alternatiiv sama hinnaga oleks tõenäoliselt olnud osta soola või mannat.
Viimati muutis eikla, 18 Juul 2006, 23:43, muudetud 3 korda kokku.
Uurides üüratu bensukulu tagamaid, sai pärast õhufiltri ja küünalde vahetust
(mis ka mõlemad tulemusi andsid) karburaator ette võetud, kuna ilmselgelt ta
kõige ökonoomsemalt ei opereeri. Esmapilgul sai küttekulu õhuklapi süüks
aetud, mis avaneb väga vähe ja sedagi praktiliselt täisgaasil. Müstika oli see,
et hoob, mis seda liigutab ei suudagi füüsiliselt klappe rohkem avada. Samas
kütust saab selle õhu kohta liialt palju, kuivõrd kui ise õhuklapp lahti tõmmata,
siis kogub mõnuga pöördeid. Eile avastasin, et sooja mootoriga siiski lükkab ta
ise õhuklapi pärani lahti. Kas seda külma reziimi küttesegu saab kuskilt eraldi
reguleerida?
Oskab keegi öelda, mis karburaator see täpselt on või kust seda karburaatorit
reguleeritakse? Tavaline 32/36 ta ei ole, tagaküljel on hammastega
seguklappide sünkroonne avanemine.
eikla kirjutas:Oskab keegi öelda, mis karburaator see täpselt on või kust seda karburaatorit
reguleeritakse?
Kus reguleeritakse? Arvatavasti pole selle Weberi karpaga kellelgi tegemist olnud.
Soovitaks Sul endal see karpa lahti lammutada ja kokku panna. Õpiksid tundma vähemalt.
Nalja pärast võiksid minna InfoAutosse ja vaadata kuidas tehnikamehed seal õhku ahmima hakkavad, et pole sihukest karpamootorit enne näinud. Tuleks isegi sinna kõrvale pihku itsitama
Kujutan ette, et kui sinna manuaalkast alla panna ja mootor täitsa timmi ajada siis saaks vägagi palju nalja su autoga
Muuseas, Welcome to the '82 760GLE Club
Sten
5 245 17kolm
5 245 17kolm
760GLE kirjutas:Kus reguleeritakse? Arvatavasti pole selle Weberi karpaga
kellelgi tegemist olnud. Soovitaks Sul endal see karpa lahti
lammutada ja kokku panna. Õpiksid tundma vähemalt.
Jah, nii see plaan tegelikult oligi, et lahti võtta, puhastada, läbi puhuda.
Tahaks lihtsalt kindel olla, et ma hiljem ta kasvõi enam-vähem paika saan.
Kas kellelgi ei ole ligipääsu Autodata-le või kust saaks teada, mis Webereid
B27-le peale pandi?
760GLE kirjutas:Muuseas, Welcome to the '82 760GLE Club
Jees! Vaata, et sa enda oma siis maha ei müü
Mul annab Autodata 2004 ainult B27A (1975-79) ja B27E (1975-78 ). Seda siis 26x seeriale.
B27F selles andmebaasis ei eksisteeri.
B27E kohta näitab ta, et seal juba kasutuses Bosch K-Jetronic ja jõudu 103 kw (140hj) @ 6000rpm
Autodata järgi eeldan, et Sul seal pistmist B27A-ga.
B27A 92kw (125hj) @ 5250rpm.
Fuel system
Make: SU
Type: HIF 6
Description: Carb-VV
Ei teagi nüüd kas Weberi olemust ükski neist asjadest reedab aga karpa igatahes on. See VV seal "Carb" taga minu loogika järgi peaks näitama mitme lõõriga ta on - sinu juhumi puhul 2 lõõriga karpa. (Võin ka segast praegu panna).
Ei viitsi praegu Google'i avarustesse uitama minna aga kahtlen kas sa nende andmetega sealt midagi leiad.
Vähesel määral on veel muud infot seal kui huvitab.
Või siis on mingi ise meisterdatud kompunn.
Kahjuks ei saa enam ligi ühele suurimatest andmebaasidest. Sealt ehk veel saaks miskit.
B27F selles andmebaasis ei eksisteeri.
B27E kohta näitab ta, et seal juba kasutuses Bosch K-Jetronic ja jõudu 103 kw (140hj) @ 6000rpm
Autodata järgi eeldan, et Sul seal pistmist B27A-ga.
B27A 92kw (125hj) @ 5250rpm.
Fuel system
Make: SU
Type: HIF 6
Description: Carb-VV
Ei teagi nüüd kas Weberi olemust ükski neist asjadest reedab aga karpa igatahes on. See VV seal "Carb" taga minu loogika järgi peaks näitama mitme lõõriga ta on - sinu juhumi puhul 2 lõõriga karpa. (Võin ka segast praegu panna).
Ei viitsi praegu Google'i avarustesse uitama minna aga kahtlen kas sa nende andmetega sealt midagi leiad.
Vähesel määral on veel muud infot seal kui huvitab.
Või siis on mingi ise meisterdatud kompunn.
Kahjuks ei saa enam ligi ühele suurimatest andmebaasidest. Sealt ehk veel saaks miskit.
Müüdud juba aga vähemalt jäi enda hoovi sest naabril pole õuepeal ruumi See selleks, SIIN võib temast edasi jutustada.eikla kirjutas:Jees! Vaata, et sa enda oma siis maha ei müü
Sten
5 245 17kolm
5 245 17kolm
Õlileke
Nädalavahetusel sai karpa maha ja pestud, puhastatud, düüsid läbi puhutud. Auto käitumine muutus küll paremaks, eks muutused kütusekulus saavad ka õigepea selgeks. Oskab keegi Tartus mingit head kohta soovitada, kus reguleerida saaks? (Tänud Tallinna kohtade eest, praegu pole kahjuks lihtsalt plaani tallinna sattuda.) Viskan pilte ka mingi hetk kuhugi üles.
Nüüd natuke nukram pool.. Täna sai lastud naisel natuke parkimist ja slaalomi harjutada, siis avastasin ühtäkki, et kui auto oli tükk aega paigal seisnud, siis jäi temast järgi pisike õlilaik. Viskasin mootori alla selili, siis avanes selline pilt:
Sealt selle plastmassresti vahelt immitseb vaikselt õli. Oskab keegi pakkuda, mis seal saba on andnud/tahab anda?
P.S Kuidas seda "torque converter-it" eesti keeles nimetatakse?
Nüüd natuke nukram pool.. Täna sai lastud naisel natuke parkimist ja slaalomi harjutada, siis avastasin ühtäkki, et kui auto oli tükk aega paigal seisnud, siis jäi temast järgi pisike õlilaik. Viskasin mootori alla selili, siis avanes selline pilt:
Sealt selle plastmassresti vahelt immitseb vaikselt õli. Oskab keegi pakkuda, mis seal saba on andnud/tahab anda?
P.S Kuidas seda "torque converter-it" eesti keeles nimetatakse?
Re: Õlileke
eikla kirjutas:P.S Kuidas seda "torque converter-it" eesti keeles nimetatakse?
Hüdromuhv?
XC70 T5 '14
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95
Sai täna üle pika-pika aja mahti autoga tegeleda.
Eelmise omaniku poolt jäetud üllatused ei paista veel lõppevat. Tagasivoolu voolikust leidsin sellise lapikuks vajutatud ühenduse. Mis eesmärgil see sinna tagasivoolu takistama oli pandud on veel selgusetu. Aga suht kindlalt võib vist märkida, et ka see andis oma panuse kütusekulule?
. .
KÜSIMUS:
Kuidas saaks neid voolikute metallühendusi paremini karburaatoriga ühilduma? Eriti tagasivoolu oma, mis oli tänu "modifikatsioonidele" veidi lapergune, on natuke ebakindlalt oma kohal. Ajutiselt sai nad teibiga kinni mätsitud, aga homme, pärast kütusevoolikute vahetust, tahaks teibist ja ajutistest lahendustest lahti saada, niiet ideed/kogemused on teretulnud
.
edit: Igaks juhuks mainin, et küsimuse all pidasin silmas selle metallühenduse kinnitamist karburaatoriga. Aeg on jätnud oma jälje ja ta tahab lihtsalt välja kukkuda oma pesast.
Eelmise omaniku poolt jäetud üllatused ei paista veel lõppevat. Tagasivoolu voolikust leidsin sellise lapikuks vajutatud ühenduse. Mis eesmärgil see sinna tagasivoolu takistama oli pandud on veel selgusetu. Aga suht kindlalt võib vist märkida, et ka see andis oma panuse kütusekulule?
. .
KÜSIMUS:
Kuidas saaks neid voolikute metallühendusi paremini karburaatoriga ühilduma? Eriti tagasivoolu oma, mis oli tänu "modifikatsioonidele" veidi lapergune, on natuke ebakindlalt oma kohal. Ajutiselt sai nad teibiga kinni mätsitud, aga homme, pärast kütusevoolikute vahetust, tahaks teibist ja ajutistest lahendustest lahti saada, niiet ideed/kogemused on teretulnud
.
edit: Igaks juhuks mainin, et küsimuse all pidasin silmas selle metallühenduse kinnitamist karburaatoriga. Aeg on jätnud oma jälje ja ta tahab lihtsalt välja kukkuda oma pesast.
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: Õlileke
Mul sama mure ja kuna õli kaob vaikselt mootorist, siis kahtlustan ka vända tagumist simmerlingi. Kuid pole veel viitsinud ette võtta midagi konkreetsemat.
Nendest metallühendustest... pildi peal paistab, nagu viitaksid neile klambritele, mida saab vist isegi selveri tehnikariilist, varuosade poest kindlasti.
Aga kui neid "kuuskesid" mõtlesid, siis soovitan vajalikud mõõtmised teha ja oma sooviga pöörduda näiteks hüdraulikajuppide kohta Dunlop Hiflexi, kus saab päris palju huvitavat leida. ([Tallinna] pood asub tegelikult Peterburi tee pool seinas)
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: tallaploomi ja 56 külalist