Volvo v50 ostueelne kontroll ja probleemid

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

cropster
Uustulnukas
Postitusi: 9
Liitunud: 08 Veebr 2014, 20:03

Volvo v50 ostueelne kontroll ja probleemid

PostitusPostitas cropster » 23 Apr 2014, 20:37

hey,

käisin ühe v50 2.0D ostueelses kontrollis IA-s, mida plaanis osta ja tulid välja sellised vead:

Oskab keegi äkki kommenteerida mõnda viga nendest(on kokku puutunud)?

- teise silindri pihusti juures leke(kas see võib suureks probleemiks osutuda?)
- sisselaske kollektori ja turbo ühendus kohast õline
- alumise turbo toru juures õline
- mootori õli 2mm üle normi(mis võib seda põhjustada?)
- tahmafiltri rõhuandur näitab koguaeg 0 hPa.
-parem esiamort õline
- taga lühikeste tugivarraste puksid läbi
-radika ventilaatori juhtblokk läbi.

õlilekete kohta öeldi, et mootor puhtaks pesta ja uuest kontrollida.
kõige suuremat muret tekitab see tahmafiltri andur, arvati, et tahmafilter on vaja ära vahetada, mis pidi päris kulukas olema või siis on andur katki lihtsalt.

timmukas
Kreisi postitaja
Postitusi: 381
Liitunud: 07 Juul 2012, 09:11
Asukoht: Tallinn

Re: Volvo v50 ostueelne kontroll ja probleemid

PostitusPostitas timmukas » 24 Apr 2014, 06:35

Kui leiti autol palju vigu ja remont on kulukas,siis võiks mõelda selle peale et mitte osta seda autot, või remondi raha hinnast maha kaubelda.

Kasutaja avatar
HendrikS
Kreisi postitaja
Postitusi: 433
Liitunud: 16 Mai 2010, 18:11

Re: Volvo v50 ostueelne kontroll ja probleemid

PostitusPostitas HendrikS » 24 Apr 2014, 07:33

Sai just aidatud soetada V50 sõbrale, IA kontrollis tuvastati 2005a autol - mootoripadi, paar puksi, veovõlli kaitsekummid rebenenud ning lambine softi uuenduse vajadus. Remont läks sõltumatu Volvo spetsialisti juures (loe, tuttav päss keda usaldada saab, hammasrihmade, mahlade, õlidega ning kõik mis eelnevalt mainitud peale softi uuenduse 400 eurot.

Õlilekete likvideerimiseks läheb juba arvestatav summa jevrosid. Hoia sellest autost parem eemale, tundub raibe olevat (kui just muidu kätte ei tule).

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

Re: Volvo v50 ostueelne kontroll ja probleemid

PostitusPostitas tnx » 24 Apr 2014, 08:55

Natuke oleneb sellest ka, kui suured need õlilekked on. Olen näinud autot, mis on 20000 sõitnud, korralikult hoitud, aga juba klapikambri kaane tihend higistab.
Endal oli kunagi masin, mis ka erinevatest kohtadest lekkis, esindus tegi iga kord märkuse ja pakkus tihendite vahetust (1 päeva töö, ca 500€) klausliga, et väga hull veel ei ole. Hooldusvälba jooksul juurde valama ei pidanud, seega ei hakanud jamama. Liisingu lõppedes muidugi nõuti see raha ikka välja...
Õli üle normi olemist võib põhjustada mõistagi see, kui ongi liiga palju sisse valatud, aga ka õlisse sattunud kütus (kolvirõngad läbi).

cropster
Uustulnukas
Postitusi: 9
Liitunud: 08 Veebr 2014, 20:03

Re: Volvo v50 ostueelne kontroll ja probleemid

PostitusPostitas cropster » 24 Apr 2014, 09:28

IA-s arvati, et 1000 euroga peaks auto tiptop korda saama ja ma saan selle sama summa auto hinnast ka maha. Ehk siis hinnaks 5000 EURi. Soovitate või peaks turgu veel uurima?

indigo
Kõva postitaja
Postitusi: 106
Liitunud: 10 Jaan 2007, 19:56

Re: Volvo v50 ostueelne kontroll ja probleemid

PostitusPostitas indigo » 24 Apr 2014, 10:46

Kaldun arvama, et õlitaseme tõus ja tahmafiltri viga võivad antud juhul seotud olla, kuna filtri põletusprotsessi käigus pihustatatakse mootorisse täiendavat kütust temperatuuri tõstmiseks. Kui DPF-süsteem ei toimi korralikult, võib see lisakütus jääda põlemata ja jõuab osaliselt ka õli sekka. Siin on varem juttu olnud sellest, et filtri eemaldamise järgselt ei olnud enam probleeme õlitaseme tõusuga: viewtopic.php?f=16&t=31932


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist