Madis- 264 GLE 78a.
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- happpyslutcake
- Kõva postitaja
- Postitusi: 168
- Liitunud: 24 Juul 2008, 14:24
- Asukoht: Tallinn-Kuusalu
Mis loom see kopikas veel on?
Muidu see pardakk mis juhtmetega oli... sellest ei kirjutanudki täpsemalt. Nimelt lüliti, kust puhuri tööle paned on 3 käiguline. I käik oli läbi takisti.
II ja III käik töötasid täispööretel. Seesamune II käik tuli korda saada ja selleks tuli kuskilt üks juhe teisega kolmanda juhtme abil ühendada. Väga segane djeela oli...
Muidu pani mind 30 aastat vana auto juures üks huvitav asi kukalt sügama.
Pole ma kuulnud jutte, et siin 20 aastat tagasi sellise lollusega tegeleti, kus suurema raha saamiseks spidokat tagasi keriti. Kuidagi vähe on sõidetud.
Muidu siin spetsialistid räägivad, et selle auto elu alles algab, sest see läbisöit on sellisele mootorile ja raamile alles sissesõit.
Uskuge või mitte, kuid sai just järgi küsitud ja endine omanik ütles, et kui ta auto ostis oli ees 172 000. Ta sõitis seitsme aastaga 5000 km. Tegu oli tal muidugi
pühapäeva autoga. Kui kellelgi sünnipäev oli või oli linnas vaja käia siis kasutati Volvot. Igapäevaseks kasutamiseks oli tal kuni eelmise aastani UAZ 469 Avia diiselmootoriga.
Aga kui auto osteti oli ta 12 aastat vana ja oli kuskil paar aastat seisnud ka. Järele mõeldes 172 000 kümne aasta jooksul pole nii imestusväärne ka..
Tore, kui osatakse hinnata häid asju.
Muidu see pardakk mis juhtmetega oli... sellest ei kirjutanudki täpsemalt. Nimelt lüliti, kust puhuri tööle paned on 3 käiguline. I käik oli läbi takisti.
II ja III käik töötasid täispööretel. Seesamune II käik tuli korda saada ja selleks tuli kuskilt üks juhe teisega kolmanda juhtme abil ühendada. Väga segane djeela oli...
Muidu pani mind 30 aastat vana auto juures üks huvitav asi kukalt sügama.
Pole ma kuulnud jutte, et siin 20 aastat tagasi sellise lollusega tegeleti, kus suurema raha saamiseks spidokat tagasi keriti. Kuidagi vähe on sõidetud.
Muidu siin spetsialistid räägivad, et selle auto elu alles algab, sest see läbisöit on sellisele mootorile ja raamile alles sissesõit.
Uskuge või mitte, kuid sai just järgi küsitud ja endine omanik ütles, et kui ta auto ostis oli ees 172 000. Ta sõitis seitsme aastaga 5000 km. Tegu oli tal muidugi
pühapäeva autoga. Kui kellelgi sünnipäev oli või oli linnas vaja käia siis kasutati Volvot. Igapäevaseks kasutamiseks oli tal kuni eelmise aastani UAZ 469 Avia diiselmootoriga.
Aga kui auto osteti oli ta 12 aastat vana ja oli kuskil paar aastat seisnud ka. Järele mõeldes 172 000 kümne aasta jooksul pole nii imestusväärne ka..
Tore, kui osatakse hinnata häid asju.
264
- happpyslutcake
- Kõva postitaja
- Postitusi: 168
- Liitunud: 24 Juul 2008, 14:24
- Asukoht: Tallinn-Kuusalu
Siin vanapeer oli huvitatud, et mis mul hetkel pooleli on...
Eelmine nädalavahetus sai tegeletud amortidega. Suured tänud vanapeerule, et ta sügisel lahkesit oma kogemusi jagas. Amortide
vahetamine läks väga libedalt ja isegi voolikud jäid terveks. Kuigi ootab eest teine külg vanade amortidega.
Alumine taldrik oli selle 7aastat jooksul, mil auto Eesti teedel liikus, nii puru olnud, et oli vastu ratast käima hakanud. Otsiti esimene töökoda ja töömehed mõtlesid midagi kiirelt välja. Ei hakanud nende kavalat lahendust ära ka võtma. Natuke pilte siis:
Täna, Reedel, kui teised klassivennad pidutsemise ja joomisega tegelevad, istun ja külmetan ma garaažis ning tegutsen oma unistusega
Sai siis need asjad ära vahetatud:
Ning sai esimene stange küljest ära kisutud. Nagu ma siin eespool rääkisin, saan pidevalt uusi üllatusi. Üks neist siis jälle:
Tegelikult on see tore... sest mis hobi see siis oleks, kui kõik oleks ette ära tehtud?
Eelmine nädalavahetus sai tegeletud amortidega. Suured tänud vanapeerule, et ta sügisel lahkesit oma kogemusi jagas. Amortide
vahetamine läks väga libedalt ja isegi voolikud jäid terveks. Kuigi ootab eest teine külg vanade amortidega.
Alumine taldrik oli selle 7aastat jooksul, mil auto Eesti teedel liikus, nii puru olnud, et oli vastu ratast käima hakanud. Otsiti esimene töökoda ja töömehed mõtlesid midagi kiirelt välja. Ei hakanud nende kavalat lahendust ära ka võtma. Natuke pilte siis:
Täna, Reedel, kui teised klassivennad pidutsemise ja joomisega tegelevad, istun ja külmetan ma garaažis ning tegutsen oma unistusega
Sai siis need asjad ära vahetatud:
Ning sai esimene stange küljest ära kisutud. Nagu ma siin eespool rääkisin, saan pidevalt uusi üllatusi. Üks neist siis jälle:
Tegelikult on see tore... sest mis hobi see siis oleks, kui kõik oleks ette ära tehtud?
264
Igati tubli oled AGA see püstiku asi küll jube porr ja näha et ratas käinud vastu neid "armatuure" need uued amordipüstaku vedru alumisi taldrekuid saab täitsa B-osana! ja kui juba uued paned keevita veits ülesse poole siis saad tulevikus norm veljed ka sinna alla panna (mudu ei taha mahtuda) 16" Hydrad vöi 17"Eikerid
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”
sellessuhtes tasuks vanemate volvo omanikel alati enne mingi asja remontimist, uue hinda uurida, sest sageli on see kordades odavam kui vana remont.
Mis seal salata, isegi selle reha peale astutud mõned korrad
Mis seal salata, isegi selle reha peale astutud mõned korrad
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
- happpyslutcake
- Kõva postitaja
- Postitusi: 168
- Liitunud: 24 Juul 2008, 14:24
- Asukoht: Tallinn-Kuusalu
Noo.. kui see taldrik ülesse poole keevitada muutub auto ju jäigemaks.
Ja pealegi pole ma sedasorti mees, kellele sellised mõttetud autoesemete vahetused meeldivad. On temaga sõidetud 14 veljega läbi aegade ja
sõidetakse veel tulevikus ka. See on tänapäeva mood, et kõik peab suur olema... siis peab pangaarve ka vastavas suuruses olema. Kui ta tuli nii tehasest välja, siis ta ka nii jääb, sest ma ajan originaali taga.
See "kaadervärk", nagu te ütlete, mis selles siis nii halba on? See ju tugevdab kogu süsteemi...
Ja pealegi pole ma sedasorti mees, kellele sellised mõttetud autoesemete vahetused meeldivad. On temaga sõidetud 14 veljega läbi aegade ja
sõidetakse veel tulevikus ka. See on tänapäeva mood, et kõik peab suur olema... siis peab pangaarve ka vastavas suuruses olema. Kui ta tuli nii tehasest välja, siis ta ka nii jääb, sest ma ajan originaali taga.
See "kaadervärk", nagu te ütlete, mis selles siis nii halba on? See ju tugevdab kogu süsteemi...
264
esimene halb asi mis nende rauakolakatega seoses meenub on vedrustamatta massi kasv ja see on igal autol väga oluline suurus, teine asi on esteetika ning kolmas konstrueerimis vaev
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
- happpyslutcake
- Kõva postitaja
- Postitusi: 168
- Liitunud: 24 Juul 2008, 14:24
- Asukoht: Tallinn-Kuusalu
Mis asi see vedrustamatta mass on? Mitte ükski tuttav mehhaanik ei osanud seda mulle ära seletada. Esteetika kohta ütlen ma seda, et ilu on vaataja silmades...
Ja see on nii või naa ratta taga peidus. Konstrueerimis vaev? See oli pigem midagi põnevat, mis tuli ära teha. Teisisõnu väljakutse.
Aga oleme ausad. On ta jah üks kaadrevärk aga seda pole mul mõtet enam alt ära kiskuma hakkata, kui ta juba oma käe järgi kujundatud sai. Peaasi on ju, et ta oma töö ära teeb. Peab ta samakaua vastu kui see uus ja kui vaja, keevitan teisele poole ka samasuguse toestuse.
Ja see on nii või naa ratta taga peidus. Konstrueerimis vaev? See oli pigem midagi põnevat, mis tuli ära teha. Teisisõnu väljakutse.
Aga oleme ausad. On ta jah üks kaadrevärk aga seda pole mul mõtet enam alt ära kiskuma hakkata, kui ta juba oma käe järgi kujundatud sai. Peaasi on ju, et ta oma töö ära teeb. Peab ta samakaua vastu kui see uus ja kui vaja, keevitan teisele poole ka samasuguse toestuse.
264
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 41 külalist