happpyslutcake kirjutas:Kui siin süveneda, siis saab aru ,et miks sul topelt stabika varrast vaja oli...
Väga hea!
Jäikuse rõõmud hakkavad välja tulema vaikselt, kuna enamus teed kuivad.
Olen 200-ga mitu päeva tööl käinud ja kui kurvis teise käigu tõmbad ja gaasi litsud, on kätel väga palju tööd.Auto ei tiri ühte külge niivõrd kurvis viltu vaid lükkab külje lihtsalt tuimalt ette.Ning kui sa kiire mees vastu roolima ei ole, on suund kraavi poole kiire tulema.
Täna parklas musti ringe endast maha jättes selgus, miks Eaton on siiki parem kui ketastüüpi LSD.Kui rattad välja pöörad ja jala põrandasse surud, hakkab Eatonil ainult üks ratas puksima ja jätab teise niikauaks rahule kuni teisele poole ringitama hakkad, ehk siis nagu avatud differ.Seevastu LSD tirib mõlemaga ja lõhub konstruktsiooni.Ja jälle tuleb tellida uusi kettaid...
Tegelikkuses vist asi nii hull ei ole ja LSD peab ka kaunis kenasti vastu.Siiski paljud, kel tagasillas LSD, sõidavad avatud difriga ringi, samas kui Eatonimehed topeltjutte teekattele unustavad...
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)