Ütlen kohe alustuseks ära, et olen siin foorumis uus ning autode alal küllaltki võhiklik. Seega vabandan mõne "vana kala" ees juba ette rumalate küsimuste pärast
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Erinevates autoaedades on kõik müüjad nagu ühest suust ja plaadimängijast laulnud kiidulaulu 120kW mootorile, kuna 136kW pidi omama mingeid "liigseid vidinaid", mis suurendavad kütusekulu. Samuti olen ise suutnud siinse foorumi abiga välja selgitada, et 120 ning 136 mootorid on küllaltki samad, vahe olevat ainult auto ajus. Kas see vastab tõele ning kuivõrd see peegeldub kütusekulus? Ideaalis oleks nii, et Volvo sõidumugavus, aga liikumistrajektoor ei piirduks ainult erinevate tanklakettide külastamisega
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Kui ma lähen reaalselt autot kohapeale vaatama, siis mida ma peaksin kindlasti kontrollima? (enne kindlat ostu lasen kindlasti ostueelse ülevaatuse teha minule sobivas kohas, mitte müüja soovitatud). Nii, veel on mureks see, et enamik autosid on Saksamaalt/Belgiast/Itaaliast/Prantsusmaalt toodud ning kuidas neid kontrollida? Eriti siis kui on transiitnumber ees?
Kuna ma ostan enda elus esimest autot, siis ma tõesti ei sooviks seda, et esimese foori taga on auto kolmeks tükiks ning seetõttu ka võibolla kogenud foorumlastele rumalad küsimused, aga no tõesti, häda ei anna häbeneda ja mulle tundus siinne foorumi õhkkond olema sõbralik ja abistav ning seetõttu julgen oma rumalad küsimused päevavalgele tuua.
Selline auto on hetkel silma jäänud, maruhea soodustus tundub olema, aga see teeb pisut ettevaatlikuks.. mis Teie arvate?
http://www.auto24.ee/used/1745121
Tänan ette vastuste eest!
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)