volvo740 1990

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
tobi
Kõva postitaja
Postitusi: 154
Liitunud: 15 Mai 2009, 13:19

volvo740 1990

PostitusPostitas tobi » 24 Nov 2009, 11:17

Tervist. Sooviks targemate meeste abi. Nimelt volvo 740 2,3 ben. el. pritsung. Käima läheb ainult kahe silindriga. Kaks ei tööta. Ostsin uued küünlad ei midagi. Vahetasin pihustid ei tolku. Mida taha kas ültse midagi teha? Säde olemas, vända andur samuti vahetatud. Lisaks. Kui on kellelgi ära anda või müüa soliitse hinna eest arvuti nr.0280000951 ja pihustite oma mis asub armatuuri all nr.0227400146. Ja väline kütuse pump.
Viimati muutis tobi, 24 Nov 2009, 17:32, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 24 Nov 2009, 11:26

:D
Seleta meile, kuidas küünlajuhtmed panid.

Kas on tagantpoolt lugedes 1243?
Pilt
:unibrow:

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 24 Nov 2009, 15:26

Nii. Tuli välja, et juhtmed on õiged. Nagu me oleme siin foorumis varem rääkinud, tuleb ajust kõigile puhustitele signaal korraga, seega pead kontrollima veel juhtmeid (näiteks pihustilati peab olema 4+4 massijuhet).

Kuidas seisma jäi ehk siis miks üldse juppe vahetama hakkasid?

Kas kõigis silindrites on kompressioon olemas?

Kas säde kõigis juhtmeis? Eemalda küünlajuhtmeid töö ajal ja vaata, mis silindritele see ei mõju, mis silindrid ei tööta. Siis hakka vahetama, vaata, kas tuleb viga mõne juhtme, küünlaga kaasa.
:unibrow:

Kasutaja avatar
kaak
Jupp traati ja väljamaa näpitsad
Postitusi: 1007
Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas kaak » 24 Nov 2009, 17:00

läheneda asjale kontrollimistega:
* kõikidest küünlajuhtmetest tulev säde ära kontrollida(kasuta lisaküünalt selleks- paned külge, keegi terase silmaga on kapoti juures, ootab sädet ja sina spetsialistina keera süüdet). kui sädet pole ära hakka järgmiseid katseid proovima- viga on süüte elektris- panustaks: kahjustatud hooratta aukudele/ katkisele jagajale/ katkistele juhtmetele...

* pealetulev bensuvoolik keera lahti ja pane kuskile kanistrisse-> keera süüdet ja sealt peab tulema bena nagu mühin. (pealeminev on see mis läheb otse kütuselatti, tagasiminev on see mis on bensuregulaatori klapist tulev). kui ikka kütust tuleb nagu urineerimishäiretega tööriistast siis on üks pensupumpadest surnud/filter umbes/torustik mõlki sõidetud..

* silindrite surveastmed ära mõõta- kui ikka surveaste on 5 lähedal siis pole midagi sealt loota ka mitte eetriga (no heaküll mingi törtsu teeks).... kui siin on midagi probleemset- siis.... mootori remontimise mõte on vastuvõetav?
1800s T5
e36 T5

Kasutaja avatar
-kj-
Foorumi veteran
Postitusi: 2356
Liitunud: 27 Okt 2007, 16:22
Asukoht: Jüri

PostitusPostitas -kj- » 24 Nov 2009, 19:21

Kaak, mõtlesid kompressiooni vast ikka, mitte surveastet ?

Sellel peaks veakoodide lugeja ka olema, vaata seda igaks juhuks
Kui pihusteid vahetasid, võibolla jäid juhtmed kehvasti, endal juhtunud korra... klamber ei lukustanud lihtsalt korralikult, väljaveninud...

Kasutaja avatar
kaak
Jupp traati ja väljamaa näpitsad
Postitusi: 1007
Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas kaak » 24 Nov 2009, 20:07

kurat jah.. kompressiooni.
ma nendest veakoodide lugemisest nii vanal autol pole kunagi vaimustuses olnud. vaata skeemi, võta tester kätte- kasuta seda sihtotstarbeliselt ja leiad vea üles.
1800s T5
e36 T5

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 25 Nov 2009, 15:41

Niisis saabus info, et benssu ei tule (voolik sai lahti keeratud).
Nüüd kahtlustame esimesena bensiinipumpa.
Sel puhul kaks varianti
1) kui võimalik auto alla pääseda, siis juhi istme all ta on: seal talle kohe voolu anda
2) uurid auto seest. Tuhatoosi taga on releede/kaitsmete blokk (loodan, et 700 vennad seletavad, kuidas sinna pääseb, või loed inkat) ja ühenda juhtmega pesas omavahel kontaktid 30 ja 87/2. Seejärel keera süüdet (mitte veel käima) ja kuula, kas bena pump juhi istme all suriseb. Täpsemalt.
Ootab tagasisidet.

P.S. Aju juttu ma ei usu.
:unibrow:

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 25 Nov 2009, 16:06

tobi kirjutas:Pumbaga on nii, et kui süüdet keeran suriseb. Voolik oli kinni veel. Tagasi voolu tuli. Kui lahti võtsin ei tulnud. Lähen koju ja proovin kohe teie poolt pakutud varianti.



okay. Siis pole mu viimaseid soovitusi vaja teha. Mis tähendab, et tagasivoolu tuli ja siis ei tulnud?
:unibrow:

Kasutaja avatar
kaak
Jupp traati ja väljamaa näpitsad
Postitusi: 1007
Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas kaak » 25 Nov 2009, 17:17

tundub et midagi on eksperimentidega valesti.

*
sinu tüübi mootoril on pidev bensu tsirkulatsioon, paagist pumbatakse kahe pumbaga kütust peale (üks asub paagis- etteande oma, ja teine on põhja all- surve pump), mootorikambris on tsirkulatsioon nii et jookseb pealetulev kütus otse kütuselati peale( pihusteid ühendav toru), sealt siis edasi pensu surveregulaatoriklappi- selline lapse rusika suurune rauakolakas, mida juhitakse sisselaskest võetud "vaakumiga". - selle regulaatoriga takistatakse tagasivoolu paaki(mitte ei sulgeta täielikult auku vaid piiratakse, et oleks suurem pensusurve pihustitele). kui sa nüüd selle läbi lugesid ja avastasid et olid kogemata mõne vale toruotsa testimiseks kasutanud siis paranda enda katsetusi.
sina peaksid testima seda et kas kütuselatini tuleb surve. (käivitamise ajal ja töötamise ajal peab sealt pealetulevast voolikust pensu tulema nagu puuraugust)
1800s T5
e36 T5

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 26 Nov 2009, 09:50

Tobi, vasta väga täpsesti mis teste ja kuidas teed? Sa pead sõnadega edasi andma mida näed. Abistamise vastu siin ei olda, soovitusi on küllaga aga niipea, kui Sa tagasisidet ei anna, hakkame fantaseerima.

Praegusel hetkel ei tea meie ka mis konkreetsel autol viga on, seega polda foorumis targemad.
:unibrow:

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 26 Nov 2009, 13:00

Nii. Streikimine tähendab, et puterdas pöördeid lisades?

tobi kirjutas:Sain vea kätte eile öösel. Vahetasin ära jagaja kaane ja hakkas tööle. Ei läinud proovima. Täna hommikul läksin linna poole ja hakkas jälle streikima. Võtsin töötaval mootoril juhtmeid maha ja kõik korras. Kui pöördeid lisasin hakkab puterdama. Tühikäik on normaalne.


Mul liigub igasugu mõtteid peas aga kindlalt ei tea küll, kuhu suunda minna.
Kus kandis oled?
:unibrow:

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 29 Nov 2009, 22:15

Volvo745 helistab sulle varsti ja aitab asja korda saada.
:unibrow:

Kasutaja avatar
-kj-
Foorumi veteran
Postitusi: 2356
Liitunud: 27 Okt 2007, 16:22
Asukoht: Jüri

Re: volvo740 1990

PostitusPostitas -kj- » 16 Mär 2010, 15:55

Mis viga oli ?

Kasutaja avatar
tobi
Kõva postitaja
Postitusi: 154
Liitunud: 15 Mai 2009, 13:19

Re: volvo740 1990

PostitusPostitas tobi » 20 Mär 2010, 18:30

Aitäh kõigile nõuande eest ja samas vabandan, et ma tagasisidet ei andnud, ma pole eriti kirjutaja tüüp ja töökoht ka selline, et arvutist olen päevi ja nädalaid eemal. Aga kõik nõuanded said läbi loetud ja mõned katsetatud.

Viga oli välises kütusepumbas, sai vahetatud ja läks paugust tööle.

Nüüd on mure paagi kütusepumbaga. Otsin, kas kellelgi on anduriga kütusepumpa? Auto on 740 1990 a. 85 kw. 2,3l bensiin.

Asukoht Viljandi. tel.56755052
Järgmine auto on kindlalt Volvo!

Kasutaja avatar
rotsa
Kreisi postitaja
Postitusi: 496
Liitunud: 06 Nov 2005, 12:58
Asukoht: Tallinn-Nõmme

Re: volvo740 1990

PostitusPostitas rotsa » 21 Mär 2010, 01:11

tobi kirjutas:anduriga kütusepumpa? Auto on 740 1990 a. 85 kw. 2,3l bensiin.


Mul sama auto. Anduriga kütusepump????????????? Kütuse pump on paagis lifti küljes, täiesti eraldi vahetatav ja teine põhja all. Ei tea, et kummalgi pumbal mingit andurit küljes oleks. Paagis olev pump on etteande pump, nagu siin juba mainiti. Lift on see, mis peaks näitama kütuse kogust paagis.
per aspera ad astra


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline