Volvoga kardirajale 2010

Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: Volvoga kardirajale 2010

PostitusPostitas vanapeer » 25 Jaan 2010, 00:15

Kus on kirjas, et me seal pidevalt üle 40 km/h sõitsime? Ja kui ka sõitsime, siis alla 40 oleks ikkagi 2WD.
Ei tea mispärast LSD rohkem 2WD on? Pigem vähem.
Üllatunud polnud keegi millegi muu üle, kui selle, et lõbus see sõit oli.
Reageerimise handikäppi on algajatel vaja. Eesmärgiks peaks olema ikka jäärajal auto käitumist ette näha.
Jne ... ei saagi aru, kes püstitas ja mis väiteid need on, mida ümber lükkad.
:unibrow:

ddig
Foorumi veteran
Postitusi: 1441
Liitunud: 19 Veebr 2006, 10:30
Asukoht: Tallinn - Pärnu

Re: Volvoga kardirajale 2010

PostitusPostitas ddig » 25 Jaan 2010, 09:39

vanapeer kirjutas:Jne ... ei saagi aru, kes püstitas ja mis väiteid need on, mida ümber lükkad.

Oled oma nn aruandes osad autod kirjeldanud 1WD ja osad 2WD. Kui mälu petab, siis loe oma varasemaid postitusi :)
Ümber lükata pole ma aga midagi üritanud.

Ma olen locker´i ja oma auto(de) käitumisega (jäärajal) juba üsna hästi tuttav. Sellepärast julgen väita, et selle agregaadi taotluslik kasutuskoht ei ole mitte jäärada vaid rasked teeolud, kus on oht kinni jääda vms. LSD sobib oma iseloomult sportlikuks kasutamiseks oluliselt paremini, sest töötab ka suurematel kiirustel ning kuna differ ei lukustu püsib auto stabiilsemana.

Kui eesmärgiks on raja läbimine jõulibisemisega ning kiirus ei ole esmane prioriteet, siis loomulikult on locker´iga väga lõbus sõita.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: Volvoga kardirajale 2010

PostitusPostitas vanapeer » 25 Jaan 2010, 11:14

Jah, mina panin taha märked, mitu ratast veavad. Ja sellepärast, et vahe oli suur, mida ka Rommi eespool väljendas. Eriti sirgete peal.
:unibrow:

Kasutaja avatar
Romm
Foorumi veteran
Postitusi: 2455
Liitunud: 05 Apr 2007, 10:32
Asukoht: rae vald,jüri lähedal
Kontakt:

Re: Volvoga kardirajale 2010

PostitusPostitas Romm » 25 Jaan 2010, 11:25

Unustasin küsida kellegilt sõitta kellel oli lukk, oleks saanud teada mida tähendab lukk tagasillas.
940 91a.
Volvo Amazon 62a.
Bmw 540i 99a.

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: Volvoga kardirajale 2010

PostitusPostitas vanapeer » 25 Jaan 2010, 13:51

Seda üritust peab kordama. Ehk saab vähemalt 1 kahetseja ka kohale tulla.
Hind pole üldse ju kõrge (kuid pool paaki benssu tuleb otsa arvestada).
Nägin kuskil reklaami, et ka Laitse rallyiepargis on terve päev oma autoga kimamist 150.
:unibrow:

Kasutaja avatar
yugo
Bock on õlu
Postitusi: 551
Liitunud: 30 Mai 2007, 14:02
Asukoht: Tartu

Re: Volvoga kardirajale 2010

PostitusPostitas yugo » 25 Jaan 2010, 17:27

Crank OÜ
Sõiduautode remont ja hooldus
Rehvitööd
http://www.crank.ee
Ilmatsalu 3B, Tartu

ddig
Foorumi veteran
Postitusi: 1441
Liitunud: 19 Veebr 2006, 10:30
Asukoht: Tallinn - Pärnu

Re: Volvoga kardirajale 2010

PostitusPostitas ddig » 25 Jaan 2010, 17:54

Kordama peab kindlasti. Ma üldiselt tehaseseades Volvo´ga kardirajale ei kipu (mõtetu lõhkumine mugava autoga) aga talvistes oludes on hoopis teine jutt. Praegu on hea võimalus naise auto alt naastud ka alla keerata, sest on teine turboremondi (või müügi) ootel seisma pandud.

Loodame, et siis ikka lund seniks jagub.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4317
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas
Kontakt:

Re: Volvoga kardirajale 2010

PostitusPostitas Iceman » 25 Jaan 2010, 20:29

Laitse rallyparkis on suht äge rada. Suvel nii kruusa/asfalti vaheldumisi lõikudes. Suvel/ kevadel sinna küll oma autot ei raatsiks rappima minna (sest kruusa lõigud on ikka suht pees). Iseasi kuda see rada talvel on. Aga 320 rullnoka bemmide ja sigullidega oli päris lahe seal rallida :).

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: Volvoga kardirajale 2010

PostitusPostitas supp » 25 Jaan 2010, 21:02

150.- on seal päev jah, mul just üks tuttav käis nädalavahetusel
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
Rutz1
Kõva postitaja
Postitusi: 294
Liitunud: 25 Jaan 2010, 22:24
Asukoht: Rahumäe

Re: Volvoga kardirajale 2010

PostitusPostitas Rutz1 » 25 Jaan 2010, 22:43

Üldiselt oli lahe üritus...Mina oma 3:42 jäin vägagi rahule :D Kui üldse mingit vingumist siis ainult see et oleks võinud testiajal alguses ka teistpidi raja läbi sõita.

Kuulsin ka mingit kuulujuttu(ei tea kas oli asjal ka tõepõhi all) et keegi tahtis see talv veel uuesti Raplasse minna?
90. 744 T5
90. 745 b230ft
00. S80 tdi
07. V70 D5

Kasutaja avatar
Romm
Foorumi veteran
Postitusi: 2455
Liitunud: 05 Apr 2007, 10:32
Asukoht: rae vald,jüri lähedal
Kontakt:

Re: Volvoga kardirajale 2010

PostitusPostitas Romm » 25 Jaan 2010, 23:03

Pöhi on jh all, aga kui alt ära lööb siis on jama majas.
940 91a.
Volvo Amazon 62a.
Bmw 540i 99a.

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: Volvoga kardirajale 2010

PostitusPostitas vanapeer » 26 Jaan 2010, 15:06

Huvitav, kuidas Laitse pinnakate tänavasõidu auto jaoks on, kui võtta arvesse, et seal lubatakse piikidega sõita?
:unibrow:

Sassu
Foorumi veteran
Postitusi: 680
Liitunud: 07 Apr 2008, 17:17
Asukoht: Keila/tln
Kontakt:

Re: Volvoga kardirajale 2010

PostitusPostitas Sassu » 26 Jaan 2010, 16:05

Laitses rada ise suht normaalne, näevad kõvasti vaeva seal, et asi normaalne oleks. Küll aga rajaääres on päris uhked vallid, tõenäosus suur stanged ja teemad ribadeks sõita. Oma Volvoga ei läheks sinna tüli norima kuna uut R'i stanget on suht võimatu leida vast. Paar nädalat tagasi käisin Sierraga paarutamas seal ja oli megalahe. =)

Aga Volvo kihutamist peab kindlasti kordama, sest seekord jäin ma asjast ilma :(
S70 R (sõidab järgmise mehe tagumiku all)
S40 T5


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist