Tere Volvo klubilased.
Küsiks targemate arvamust probleemile. Nimelt 940 tdic sööb turbosid- 2 aasta jooksul 3tükki lõpetanud töö.
Küsikski kas td annaks valutult ümber teha tavadiisliks. On ju sama mootor ilma turbota 66 kw ka täiesti olemas. Vahetada tuleks sisse ja väljalaske kollektorid, pump... veel midagi?
Mida arvavad lp. foorumlased, on asjal mõtet või...?
940 tdic turbo
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: 940 tdic turbo
See on kindlasti väga mõttekas ja hea diil. Näiteks Kirsipuu teeb suga heameelega vahetust vajalike asjade osas.
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: 940 tdic turbo
Kõigepealt tee kindlaks miks sul turbod lähevad. Tihti lähevad turbod õhtale puuduliku õlituse tõttu.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
-
- Foorumlane
- Postitusi: 12
- Liitunud: 10 Jaan 2010, 15:41
Re: 940 tdic turbo
Pole tõesti õli rõhku sealkandis mõõtnud, õlivoolikud igatahes said uued.
- SassGuss
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 492
- Liitunud: 16 Juul 2007, 11:53
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe...
- Kontakt:
Re: 940 tdic turbo
Uued voolikud lasid teha HÜDROSKANDIS kummist ve? Neil kippuvad sisekõri lahti tulema, ja ummistuma läbivoolavuse, ON NÄHTUD! Siis torbole vaja palju värsket õhku ja mitte läbi koonus filtri, PEAB kindlasti olema originaal ja puhas õhufilter. Turbole meeldib hea õli. Turbole meeldib mootori soojendamine ja jahutamine. Siis kindlasti saab pumbast veits maha keerata jõudu. Võiks rõhku ära mõõta. Siis on seal mingi rõhu andur, ei tea mis ta teeb ja mida mõiub, aga tean et on rõhuandur.
Mis konkreetselt sul pooleks läheb seal?
Mis konkreetselt sul pooleks läheb seal?
V70 2.5 TDI Aut. 99a. Turbo Kuur
744 D2.4 M47 90a. Eakas
745 D2.4 M47 88a. Troll
944 D24TIC 91a. TurboPeldik
744 mingi bensu motoga. Nahhuj mul seda vaja???
744 D2.4 M47 90a. Eakas
745 D2.4 M47 88a. Troll
944 D24TIC 91a. TurboPeldik
744 mingi bensu motoga. Nahhuj mul seda vaja???
Re: 940 tdic turbo
See on küll väga ennekuulmatu probleem selle mootori puhul. Oluliselt vähem vaevarikkam oleks ikkagi praegusele probleemile üritada jälile jõuda. Tuleks alustada kõigepealt jah õlituse tagamisest- nii siise, kui välja. Torusid ju lihtne kontrollida, vajadusel saab kergesti uued lasta teha või osta. Kas katalüsaator on ja millises korras jne. Selle mootori vabalthingavaks tegemine on pigem väga hädapärane rats, mille tulemuseks on hädapärast kulgev sõiduk. Kas enne paigaldati uued turbod, lasti sossseppadel remontida vms?
745 -88 B230FT-
945 -96 D24TiC
945 -95, D24TiC
945 -96 D24TiC
945 -95, D24TiC
Re: 940 tdic turbo
kilomeeter kirjutas:Tere Volvo klubilased.
Küsiks targemate arvamust probleemile. Nimelt 940 tdic sööb turbosid- 2 aasta jooksul 3tükki lõpetanud töö.
Küsikski kas td annaks valutult ümber teha tavadiisliks. On ju sama mootor ilma turbota 66 kw ka täiesti olemas. Vahetada tuleks sisse ja väljalaske kollektorid, pump... veel midagi?
Mida arvavad lp. foorumlased, on asjal mõtet või...?
Vabalthingav on siiski 58 või 60 KW, 100N/m vähem jõudu (140N/m @ 2800rpm)
Viisakas ümbertegemine läheb vist sama kalliks kui turbo remont...
Kui sa ühtegi kaant pole kõveraks küpsetanud siis on viga kas õlituses, turbiinides või on mootor juba nii otsas,
et paiskab kõvasti karterituult koos õliga turbo ette ning mätsib asja tasakaalust välja.
Minul sulle kõiki vajalikke detaile pakkuda pole:
Väljalaske kollektor vist ainuke mis pikas nimekirjas kattub.
Aga kui tõepoolest vabalthingavat tahad siis Ets'il jääb kunagi terve 700-se mootor koos leegitoru ja muu vajalikuga nurka seisma.
Küll pidi ta sealt vaakumpumba, kõrgsurvetorud ja võibolla midagi veel maha võtma.
Seega päris tervik pole ning hind on arvatavasti utoopiline.
-
- Foorumlane
- Postitusi: 12
- Liitunud: 10 Jaan 2010, 15:41
Re: 940 tdic turbo
Tänud vastamast, proovin vea kallal edasi järada.
Mootor ise hea- kompressioonid kõikides püttides üle 30. Ära on lennanud turbo võll -labad ilusti korpuses. Turbo vahetusega telliti ka uued õlitustorud (lasin töökojas teha), kui asi teistkordselt tuksi läks, vahetasin turbo ise ja jätsin samad voolikud, tundusid teised ilusti läbitavad (suht uued, metall sukas, korraliku välimusega). Sõidurõõm jäi muidugi lühikeseks. Praegu ei tea voolikute olukorda kuna pole veel asja laiali võtt.
Autoga olen viisakalt ümber käinud- õlivahetused 8-10 000km. Enne talve uus õhufilter ja peale praadimist lasen mootoril, turbol vähe rahuneda.
Mootor ise hea- kompressioonid kõikides püttides üle 30. Ära on lennanud turbo võll -labad ilusti korpuses. Turbo vahetusega telliti ka uued õlitustorud (lasin töökojas teha), kui asi teistkordselt tuksi läks, vahetasin turbo ise ja jätsin samad voolikud, tundusid teised ilusti läbitavad (suht uued, metall sukas, korraliku välimusega). Sõidurõõm jäi muidugi lühikeseks. Praegu ei tea voolikute olukorda kuna pole veel asja laiali võtt.
Autoga olen viisakalt ümber käinud- õlivahetused 8-10 000km. Enne talve uus õhufilter ja peale praadimist lasen mootoril, turbol vähe rahuneda.
Re: 940 tdic turbo
Kui õlituse probleemist see tingitud, siis on ju pindadelt see kohe näha. Kui pinnad on rikkumata, on viga muus- midagi lendas turbiini vahele, antibalans vms. Kui pandi kokku balansseerimata, on sõit lühike- võll murdub.
745 -88 B230FT-
945 -96 D24TiC
945 -95, D24TiC
945 -96 D24TiC
945 -95, D24TiC
-
- Foorumlane
- Postitusi: 12
- Liitunud: 10 Jaan 2010, 15:41
Re: 940 tdic turbo
Turbo remonditi küllaltki tuntud Tartu töökojas, väidetavalt balansseeriti ja tehti kõik mis vaja.
- kaak
- Jupp traati ja väljamaa näpitsad
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: 940 tdic turbo
Minuteada eestis pole turbodele balanseerimist. Olen küll igasuguseid müüte kuulnud, aga ei midagi enamat!
Puksid vaatasid üle? olid kahjustada saanud? Henn ütles väga õige tarkusetera, kui puksidel on näha kaasavedamise jälgi, siis oli õlituse viga! kui aga puksid korras, oli viga mujal! Selline ilma progressita vea lahkamine on ka meie jaoks aja raiskamine.
Puksid vaatasid üle? olid kahjustada saanud? Henn ütles väga õige tarkusetera, kui puksidel on näha kaasavedamise jälgi, siis oli õlituse viga! kui aga puksid korras, oli viga mujal! Selline ilma progressita vea lahkamine on ka meie jaoks aja raiskamine.
1800s T5
e36 T5
e36 T5
-
- Foorumlane
- Postitusi: 12
- Liitunud: 10 Jaan 2010, 15:41
Re: 940 tdic turbo
Pole veel asja lahti võtnud, eks kui niikaugel olen, annan teada.
Tänud, kes vastata viitsisid.
Tänud, kes vastata viitsisid.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist