raidz kirjutas:termo sai vahetatud vist kuskil kevadel või nii,
ja koos sellega ka jah.vedelik,
termo vahetasin sellepärast et hakkasin vanaga täheldama ka aeglasemat soojenemist,
oli selge et termo hakkab minema
ja kuna olen ka eelmistel masinatel samamoodi teinud ja on kõik toiminud,
vot sellekohapealt jään vastuse võlgu mis kangusega see termo on
kas 88 või 92, kas seda termo enda pealt ka kuskil näha on,
jahutusvedeliku tase pole langenud, st. et kadu või lekkeid pole
mootori ruum on kuiv, sama ka lõdvikud
mida radikal tšekata, tundus kuiv olevat jah.vedeliku vahetusega võis õhk sisse sattuda
kas see võib mõjutada, kuigi ta peaks ise õhu ju välja ajama
termostaadiks on WAHLER, peaks ju asi olema küll
ma mõtlen et korralik tootja
Radikal tsekka seda, et ta ei soeneks enne mootori norm tempi. Kui soeneb, siis termostaadi jama. Kui mootori temp on alla 90-ne, siis radikas peab olema jääkülm alles.
Lugesin kuskilt, et jahutusvedelikku tuleks kontrollida siis, kui mootor töötab. Mul oli ka, et seistes oli enam vähem, kuid mootori töötades oli alla miinimumi. Valasin julmalt juurde
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
Üldse peaks olema sellega nii, et kui termostaati vahetad vms, siis peab mitu korda pärast vaatama vedeliku taset, kuna jäävad õhumullid igale poole kinni ning vedeliku ringlemisega kaasatakse neid kogu aeg vähehaaval kaasa kuni paisupaagini, mis omakorda põhjustab taseme langemist.
Mul endal sai ka pandud wahler termostaat, sellel oli alla graveeritud 90 kraadi. Juba paar päeva testinud ka - töötab nagu kellavärk.