volvo740 1990
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
volvo740 1990
Tervist. Sooviks targemate meeste abi. Nimelt volvo 740 2,3 ben. el. pritsung. Käima läheb ainult kahe silindriga. Kaks ei tööta. Ostsin uued küünlad ei midagi. Vahetasin pihustid ei tolku. Mida taha kas ültse midagi teha? Säde olemas, vända andur samuti vahetatud. Lisaks. Kui on kellelgi ära anda või müüa soliitse hinna eest arvuti nr.0280000951 ja pihustite oma mis asub armatuuri all nr.0227400146. Ja väline kütuse pump.
Viimati muutis tobi, 24 Nov 2009, 17:32, muudetud 1 kord kokku.
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Nii. Tuli välja, et juhtmed on õiged. Nagu me oleme siin foorumis varem rääkinud, tuleb ajust kõigile puhustitele signaal korraga, seega pead kontrollima veel juhtmeid (näiteks pihustilati peab olema 4+4 massijuhet).
Kuidas seisma jäi ehk siis miks üldse juppe vahetama hakkasid?
Kas kõigis silindrites on kompressioon olemas?
Kas säde kõigis juhtmeis? Eemalda küünlajuhtmeid töö ajal ja vaata, mis silindritele see ei mõju, mis silindrid ei tööta. Siis hakka vahetama, vaata, kas tuleb viga mõne juhtme, küünlaga kaasa.
Kuidas seisma jäi ehk siis miks üldse juppe vahetama hakkasid?
Kas kõigis silindrites on kompressioon olemas?
Kas säde kõigis juhtmeis? Eemalda küünlajuhtmeid töö ajal ja vaata, mis silindritele see ei mõju, mis silindrid ei tööta. Siis hakka vahetama, vaata, kas tuleb viga mõne juhtme, küünlaga kaasa.
![unibrow :unibrow:](./images/smilies/unibrow.gif)
- kaak
- Jupp traati ja väljamaa näpitsad
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
läheneda asjale kontrollimistega:
* kõikidest küünlajuhtmetest tulev säde ära kontrollida(kasuta lisaküünalt selleks- paned külge, keegi terase silmaga on kapoti juures, ootab sädet ja sina spetsialistina keera süüdet). kui sädet pole ära hakka järgmiseid katseid proovima- viga on süüte elektris- panustaks: kahjustatud hooratta aukudele/ katkisele jagajale/ katkistele juhtmetele...
* pealetulev bensuvoolik keera lahti ja pane kuskile kanistrisse-> keera süüdet ja sealt peab tulema bena nagu mühin. (pealeminev on see mis läheb otse kütuselatti, tagasiminev on see mis on bensuregulaatori klapist tulev). kui ikka kütust tuleb nagu urineerimishäiretega tööriistast siis on üks pensupumpadest surnud/filter umbes/torustik mõlki sõidetud..
* silindrite surveastmed ära mõõta- kui ikka surveaste on 5 lähedal siis pole midagi sealt loota ka mitte eetriga (no heaküll mingi törtsu teeks).... kui siin on midagi probleemset- siis.... mootori remontimise mõte on vastuvõetav?
* kõikidest küünlajuhtmetest tulev säde ära kontrollida(kasuta lisaküünalt selleks- paned külge, keegi terase silmaga on kapoti juures, ootab sädet ja sina spetsialistina keera süüdet). kui sädet pole ära hakka järgmiseid katseid proovima- viga on süüte elektris- panustaks: kahjustatud hooratta aukudele/ katkisele jagajale/ katkistele juhtmetele...
* pealetulev bensuvoolik keera lahti ja pane kuskile kanistrisse-> keera süüdet ja sealt peab tulema bena nagu mühin. (pealeminev on see mis läheb otse kütuselatti, tagasiminev on see mis on bensuregulaatori klapist tulev). kui ikka kütust tuleb nagu urineerimishäiretega tööriistast siis on üks pensupumpadest surnud/filter umbes/torustik mõlki sõidetud..
* silindrite surveastmed ära mõõta- kui ikka surveaste on 5 lähedal siis pole midagi sealt loota ka mitte eetriga (no heaküll mingi törtsu teeks).... kui siin on midagi probleemset- siis.... mootori remontimise mõte on vastuvõetav?
1800s T5
e36 T5
e36 T5
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Niisis saabus info, et benssu ei tule (voolik sai lahti keeratud).
Nüüd kahtlustame esimesena bensiinipumpa.
Sel puhul kaks varianti
1) kui võimalik auto alla pääseda, siis juhi istme all ta on: seal talle kohe voolu anda
2) uurid auto seest. Tuhatoosi taga on releede/kaitsmete blokk (loodan, et 700 vennad seletavad, kuidas sinna pääseb, või loed inkat) ja ühenda juhtmega pesas omavahel kontaktid 30 ja 87/2. Seejärel keera süüdet (mitte veel käima) ja kuula, kas bena pump juhi istme all suriseb. Täpsemalt.
Ootab tagasisidet.
P.S. Aju juttu ma ei usu.
Nüüd kahtlustame esimesena bensiinipumpa.
Sel puhul kaks varianti
1) kui võimalik auto alla pääseda, siis juhi istme all ta on: seal talle kohe voolu anda
2) uurid auto seest. Tuhatoosi taga on releede/kaitsmete blokk (loodan, et 700 vennad seletavad, kuidas sinna pääseb, või loed inkat) ja ühenda juhtmega pesas omavahel kontaktid 30 ja 87/2. Seejärel keera süüdet (mitte veel käima) ja kuula, kas bena pump juhi istme all suriseb. Täpsemalt.
Ootab tagasisidet.
P.S. Aju juttu ma ei usu.
![unibrow :unibrow:](./images/smilies/unibrow.gif)
- kaak
- Jupp traati ja väljamaa näpitsad
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
tundub et midagi on eksperimentidega valesti.
*
sinu tüübi mootoril on pidev bensu tsirkulatsioon, paagist pumbatakse kahe pumbaga kütust peale (üks asub paagis- etteande oma, ja teine on põhja all- surve pump), mootorikambris on tsirkulatsioon nii et jookseb pealetulev kütus otse kütuselati peale( pihusteid ühendav toru), sealt siis edasi pensu surveregulaatoriklappi- selline lapse rusika suurune rauakolakas, mida juhitakse sisselaskest võetud "vaakumiga". - selle regulaatoriga takistatakse tagasivoolu paaki(mitte ei sulgeta täielikult auku vaid piiratakse, et oleks suurem pensusurve pihustitele). kui sa nüüd selle läbi lugesid ja avastasid et olid kogemata mõne vale toruotsa testimiseks kasutanud siis paranda enda katsetusi.
sina peaksid testima seda et kas kütuselatini tuleb surve. (käivitamise ajal ja töötamise ajal peab sealt pealetulevast voolikust pensu tulema nagu puuraugust)
*
sinu tüübi mootoril on pidev bensu tsirkulatsioon, paagist pumbatakse kahe pumbaga kütust peale (üks asub paagis- etteande oma, ja teine on põhja all- surve pump), mootorikambris on tsirkulatsioon nii et jookseb pealetulev kütus otse kütuselati peale( pihusteid ühendav toru), sealt siis edasi pensu surveregulaatoriklappi- selline lapse rusika suurune rauakolakas, mida juhitakse sisselaskest võetud "vaakumiga". - selle regulaatoriga takistatakse tagasivoolu paaki(mitte ei sulgeta täielikult auku vaid piiratakse, et oleks suurem pensusurve pihustitele). kui sa nüüd selle läbi lugesid ja avastasid et olid kogemata mõne vale toruotsa testimiseks kasutanud siis paranda enda katsetusi.
sina peaksid testima seda et kas kütuselatini tuleb surve. (käivitamise ajal ja töötamise ajal peab sealt pealetulevast voolikust pensu tulema nagu puuraugust)
1800s T5
e36 T5
e36 T5
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Nii. Streikimine tähendab, et puterdas pöördeid lisades?
Mul liigub igasugu mõtteid peas aga kindlalt ei tea küll, kuhu suunda minna.
Kus kandis oled?
tobi kirjutas:Sain vea kätte eile öösel. Vahetasin ära jagaja kaane ja hakkas tööle. Ei läinud proovima. Täna hommikul läksin linna poole ja hakkas jälle streikima. Võtsin töötaval mootoril juhtmeid maha ja kõik korras. Kui pöördeid lisasin hakkab puterdama. Tühikäik on normaalne.
Mul liigub igasugu mõtteid peas aga kindlalt ei tea küll, kuhu suunda minna.
Kus kandis oled?
![unibrow :unibrow:](./images/smilies/unibrow.gif)
Re: volvo740 1990
Mis viga oli ?
Re: volvo740 1990
Aitäh kõigile nõuande eest ja samas vabandan, et ma tagasisidet ei andnud, ma pole eriti kirjutaja tüüp ja töökoht ka selline, et arvutist olen päevi ja nädalaid eemal. Aga kõik nõuanded said läbi loetud ja mõned katsetatud.
Viga oli välises kütusepumbas, sai vahetatud ja läks paugust tööle.
Nüüd on mure paagi kütusepumbaga. Otsin, kas kellelgi on anduriga kütusepumpa? Auto on 740 1990 a. 85 kw. 2,3l bensiin.
Asukoht Viljandi. tel.56755052
Viga oli välises kütusepumbas, sai vahetatud ja läks paugust tööle.
Nüüd on mure paagi kütusepumbaga. Otsin, kas kellelgi on anduriga kütusepumpa? Auto on 740 1990 a. 85 kw. 2,3l bensiin.
Asukoht Viljandi. tel.56755052
Järgmine auto on kindlalt Volvo!
Re: volvo740 1990
tobi kirjutas:anduriga kütusepumpa? Auto on 740 1990 a. 85 kw. 2,3l bensiin.
Mul sama auto. Anduriga kütusepump????????????? Kütuse pump on paagis lifti küljes, täiesti eraldi vahetatav ja teine põhja all. Ei tea, et kummalgi pumbal mingit andurit küljes oleks. Paagis olev pump on etteande pump, nagu siin juba mainiti. Lift on see, mis peaks näitama kütuse kogust paagis.
per aspera ad astra
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist