440 1.7
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
440 1.7
Äkki keegi oskab öelda, et mis asi see söpütt on või kus asub, kuna auto loeb mul veakoodi: charcoal absorption canister valve: signal faulty = söepüti klapi signaal vigane.
Et mis see siis õieti on? Ja näitab ka et vale aku pinge. Aga aku sai ülemõõdetud ja aku pinge paremast parem.
Teine asi, et auto hakkab mingil ajal jupsima. Sõites jõud kaob ära kiirus vajub u. 10km/h ja siis pot pot ja jälle tuleb nõksuga hoog tagasi. Ja seistes pöörded 900 podiseb viskab pöörded 2000ni ja jälle 900. Ja siis vahest käitub normaalselt, et pöörded ikka 1000 ja sõidab nii nagu poleks midagi. Äkki keegi oskab aidata?
Et mis see siis õieti on? Ja näitab ka et vale aku pinge. Aga aku sai ülemõõdetud ja aku pinge paremast parem.
Teine asi, et auto hakkab mingil ajal jupsima. Sõites jõud kaob ära kiirus vajub u. 10km/h ja siis pot pot ja jälle tuleb nõksuga hoog tagasi. Ja seistes pöörded 900 podiseb viskab pöörded 2000ni ja jälle 900. Ja siis vahest käitub normaalselt, et pöörded ikka 1000 ja sõidab nii nagu poleks midagi. Äkki keegi oskab aidata?
ok, akupinge korras, aga kuidas on pingelangudega asi? minu neljasajasel suri massijuhe mitmest kohast ära ja hakkas ka igasugu anomaaliaid tekuitama. Vedasin uue kaabli kere ja mootori ja aku vahele - anomaaliad kadusid. söepütt on kundepoolse esitiiva all.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
XC90 2004 D5 120kW
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
XC90 2004 D5 120kW
Hmm.. siis peab uurima.. Vahetan alguseks filtrid ära, auto oli seisnud 5-6kuud enne kui ostsin.
Aga veakoodi lambdat ei näidanud. Aga oli tekkinud kaks uut koodi:
2-2-3: Idle speed regulating valve: no signal or signal faulty.
Ja: 2-4-3 aga netist sellele vastet ei leidnud. Et mis täpsemalt see viimane ja teised tähendavad?
Aga veakoodi lambdat ei näidanud. Aga oli tekkinud kaks uut koodi:
2-2-3: Idle speed regulating valve: no signal or signal faulty.
Ja: 2-4-3 aga netist sellele vastet ei leidnud. Et mis täpsemalt see viimane ja teised tähendavad?
Vahepeal käitub jälle normaalselt. Huvitav põhja alt käivad mingisugused kaapsud läbi, nagu auto käiks vastu maad.. Ja siis hakkab jantima.. Kuigi, madal ta mul on, aga ei ole märke, et käiks vastu maad. Ja see lamda tuli lähed põlema siis kui auto seisab tühikäigul paigal. Sõites ta jandib ja lambda tuli ei põle. Ja kas keegi teab kus 440 pasun on?
- Ropshimself
- Kõva postitaja
- Postitusi: 263
- Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35
Nonii. Said vahetatud bensu- ja õlifilter. Sisse uus õli ja kütusele lisatud veel injection cleanerit. Hakkas paremini tööle küll, ei nõksutanud enam niipalju. Kütuse filtrist tuli hirmus sodi välja. Peab vist paagi ka korraks tühjaks laskma. Õlifiltri juurest tuli samast sodi. Kõik küünlad said ka vahetatud. Nüüd peale õli vahetust ei läinud masin käima. Ja mis välja tuli.. Keegi endine omanik oli immo juhtmed käsitsi kokku keeranud ja need põrusid lahti.. Nüüd homme teen sinna parema ühenduse ka. Ise arvan, et see immo võibolla ajaski aju sassi ja sellepärast see nõksutamine.. Aga võibolla ka, et kui kütuses selline sodi ja paagis ka siis mootor oli lihtsalt seda paska täis.
Peaks mahavõtma jah. Eks teengi selle ära.. Kuigi see näeb seal peal suht uus välja, et paistab et seda on vahetatud, aga vaatan järgi. Käis töökojas ka ära. Ei nemad leidnud ka sealt midagi. Käigukast ja sidur korras. Muidu käis mingi kolks läbi ja siis hakkas jukerdama, aga sealt öeldi, et alt paistab kõik korras. Mootor enam ühtegi veakoodi ka ei anna. Nii, et mootor peaks olema ok. Aga vaatan selle jagaja üle.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist