Mida arvate naastrehvide keelamisest?
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec
arvestades eesti maateede korrashoidu, siis tuleks sellele ettepanekule vastata vana Westmanni sõnadega "enne kaotab raha sinu ära, kui sina raha" ehk " enne kaotavad naastrehvid linnavalitsuse ära, kui linnavalitsus naastrehvid", krt. peab varsti maksude maksmisest keelduma, asi hakkab täitsa jamaks minema, tõstavad õlle hinda ja keelavad kiilasjääl naelaga sõitmise, enne võiks ikka teed korda ja libeda vabaks teha, krt on oinad.
PS üleeilse trahvi (600.-)rallilt tulles tagavööde kinnitamatta jätmise eest (77a auto)sai mul vend, kes on viimase kahe aastajooksul saanud 2 rikkumist,mõlemad suulised hoiatused (üks jala valeskohas tee ületuse eest) ja talle õledi, et ta on liiklushuligaan, krt veelkord, sõitku ennast vastastikku volvodega vabariigiaastapäeval surnuks siuksed tropid.
PS üleeilse trahvi (600.-)rallilt tulles tagavööde kinnitamatta jätmise eest (77a auto)sai mul vend, kes on viimase kahe aastajooksul saanud 2 rikkumist,mõlemad suulised hoiatused (üks jala valeskohas tee ületuse eest) ja talle õledi, et ta on liiklushuligaan, krt veelkord, sõitku ennast vastastikku volvodega vabariigiaastapäeval surnuks siuksed tropid.
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
See vist sama hea variant, et saadame eesti mehed everestile ronima ja siis ütleme sorry, et everestile me nüüd keelasime looduskaitsmis ja säästmis eesmärgil ära kasside kasutamise. Et muidu kraabite jää ära
Arvestades kuidas Tallinn kulutab tee hooldusele on paras nali ju.
"Tallinna linn on viimastel aastatel investeerinud teedehitusse ja remonti ligikaudu 500-600 miljonit krooni, mis jaguneb järgmiselt: otseselt kulumisest põhjustatud teekatetel ülekatte teostamiseks 70-100 miljonit krooni, pikivagude likvideerimiseks valuasfaldiga 5-10 miljonit krooni, freesimis- ja asfalteerimismeetodil 20 miljonit krooni ning koht- ja lauspindamismeetodil 10 miljonit krooni."
Nii, et teede ehitusse ja remonti läheb 600 milli - võib lugeda et hooldus hõlmab endast max 140 milli. Saan aru et uute teede ehitamine kallis. Vaja ju linnavalitsusel ja muudel tegelastel sõita mööda siledat teed tööle, teised tänavad on ebaolulised. Aga ikkagist 140 milli. Sellest raudselt läeb tööliste palkadesse eesti tööjõuturu üle maksustamise tõttu mõnes sektoris 100 milli. alles jääb 40. Sellest kütus tõstetud aksiisi tõttu ja masinate hoolde kulud umbes 30 milli. Alles jääb 10. Kuna firmad tahavad ka kasumeid teenida meie rahakoti arvelt nagu turumajanduses ikka, siis ütleme et 8 milli tuleb kasumit. Tulemus, teesse reaaalselt jõuab 2 milli. Ja mida selle eest saab, kas:
3000 tonni pae killustikku
800 tonni graniit kildu tee pindamiseks
või siis 3636 m2 täiesti uut asfalti = 519m pikkuse teelõiguga juhul kui tee laius 7 m.
"Lamellrehvi kasuks räägib ka see, et uuringu kohaselt esineb linnatingimustes lumist teekatet väga harva"
Palju meil eestis on selliseid linnatingimusi nagu Tallinnas, kus pidevalt õhutemp talvel 3 kraadi kõrgem kui linnast väljas. Ja palju üldse Tallinn endast hõlmab:
Idast läände 26 km ja põhjast lõunasse 16 km. Aga ülejäänud Eesti, seal ju tingimused hoopis teised
Krt...
Peaks vist valitsuse kukkutamise peale hakkama mõtlema. Egas see nali siin riigis enam kaua saa kesta kui pätid ja kaabakad ees otsas. Hmm, peaks vist maksusüsteemi sunniviisiliselt muutma. Et inimene on kohustatud maksma oma makse, aga ta ise määrab mis valdkonda maksud lähevad. Siis las need seal ees otsas lömitavad ja nillivad, et raha saada. Vaatad, et sulle ei meeldi mida Savikas Tallinnas orgunnib ja saadad oma maksutulu näiteks Pärnu, või Jõhvi või miskisse muusse kanti kus arvad, et seda läeb rohkem vaja.
PS. Valitsuse ja riigikogu palk tuleks siduda miinumum palgaga...... Äkki ei tõsta omal üüratutes ulatustes palka siis kui majandus languses ja palgatõusu erasektoris pole oodata. Politseil, päästeametil jne eluks vajalikel ja turvalisus pakkuvatel riigi osadel peaks palk olema seotud keskmise palgaga, võibolla siis isegi jõuavad normaalsed inimesed kah politseisse tööle ja esmaabi annavad sulle inimesed ikka rohkema eest kui heast tahtest.
![Razz :P](./images/smilies/razz.gif)
Arvestades kuidas Tallinn kulutab tee hooldusele on paras nali ju.
"Tallinna linn on viimastel aastatel investeerinud teedehitusse ja remonti ligikaudu 500-600 miljonit krooni, mis jaguneb järgmiselt: otseselt kulumisest põhjustatud teekatetel ülekatte teostamiseks 70-100 miljonit krooni, pikivagude likvideerimiseks valuasfaldiga 5-10 miljonit krooni, freesimis- ja asfalteerimismeetodil 20 miljonit krooni ning koht- ja lauspindamismeetodil 10 miljonit krooni."
Nii, et teede ehitusse ja remonti läheb 600 milli - võib lugeda et hooldus hõlmab endast max 140 milli. Saan aru et uute teede ehitamine kallis. Vaja ju linnavalitsusel ja muudel tegelastel sõita mööda siledat teed tööle, teised tänavad on ebaolulised. Aga ikkagist 140 milli. Sellest raudselt läeb tööliste palkadesse eesti tööjõuturu üle maksustamise tõttu mõnes sektoris 100 milli. alles jääb 40. Sellest kütus tõstetud aksiisi tõttu ja masinate hoolde kulud umbes 30 milli. Alles jääb 10. Kuna firmad tahavad ka kasumeid teenida meie rahakoti arvelt nagu turumajanduses ikka, siis ütleme et 8 milli tuleb kasumit. Tulemus, teesse reaaalselt jõuab 2 milli. Ja mida selle eest saab, kas:
3000 tonni pae killustikku
800 tonni graniit kildu tee pindamiseks
või siis 3636 m2 täiesti uut asfalti = 519m pikkuse teelõiguga juhul kui tee laius 7 m.
"Lamellrehvi kasuks räägib ka see, et uuringu kohaselt esineb linnatingimustes lumist teekatet väga harva"
Palju meil eestis on selliseid linnatingimusi nagu Tallinnas, kus pidevalt õhutemp talvel 3 kraadi kõrgem kui linnast väljas. Ja palju üldse Tallinn endast hõlmab:
Idast läände 26 km ja põhjast lõunasse 16 km. Aga ülejäänud Eesti, seal ju tingimused hoopis teised
![Razz :P](./images/smilies/razz.gif)
Krt...
Peaks vist valitsuse kukkutamise peale hakkama mõtlema. Egas see nali siin riigis enam kaua saa kesta kui pätid ja kaabakad ees otsas. Hmm, peaks vist maksusüsteemi sunniviisiliselt muutma. Et inimene on kohustatud maksma oma makse, aga ta ise määrab mis valdkonda maksud lähevad. Siis las need seal ees otsas lömitavad ja nillivad, et raha saada. Vaatad, et sulle ei meeldi mida Savikas Tallinnas orgunnib ja saadad oma maksutulu näiteks Pärnu, või Jõhvi või miskisse muusse kanti kus arvad, et seda läeb rohkem vaja.
PS. Valitsuse ja riigikogu palk tuleks siduda miinumum palgaga...... Äkki ei tõsta omal üüratutes ulatustes palka siis kui majandus languses ja palgatõusu erasektoris pole oodata. Politseil, päästeametil jne eluks vajalikel ja turvalisus pakkuvatel riigi osadel peaks palk olema seotud keskmise palgaga, võibolla siis isegi jõuavad normaalsed inimesed kah politseisse tööle ja esmaabi annavad sulle inimesed ikka rohkema eest kui heast tahtest.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 299
- Liitunud: 21 Juun 2007, 16:06
- Asukoht: Järvamaa & Tallinn & Tartu
Siinkohal ei ole midagi muud öelda, et Tallinna linnavalitsusel pole tahtmist tegeleda tõsiste probleemidega vaid otsivad kohe süüdlast auto omanikes. Kahjuks pole kohanud kusagil korraliku uuringuid, et kui % lõhub teid naastrehvid, keemia, raskeveokid jne. Huviga tutvuks vastava materijaliga, kui kellegil käepärast on.
Eelmisel nädalal sai mööda piibe mnt tallinna tuldud ja läbitava tee kvaliteet oli nii kehv (auk augus kinni), et ajas vihaseks. Mis siinkohal tuleks ka süüdistada naastrehvidega sõitjaid? või hoopis teehitus kvaliteeti?
Eelmisel nädalal sai mööda piibe mnt tallinna tuldud ja läbitava tee kvaliteet oli nii kehv (auk augus kinni), et ajas vihaseks. Mis siinkohal tuleks ka süüdistada naastrehvidega sõitjaid? või hoopis teehitus kvaliteeti?
Müüdud: Volvo s60 2.4 103kw, 2002 .a.
Müüdud: Volvo XC70 2.4 136kw, 2009 .a.
Traktor: Volvo XC60 2.4 158kw, 2012(2013) .a.
Müüdud: Volvo XC70 2.4 136kw, 2009 .a.
Traktor: Volvo XC60 2.4 158kw, 2012(2013) .a.
aibast kirjutas:3000 tonni pae killustikku
800 tonni graniit kildu tee pindamiseks
Sellepärast meil teed lagunevadki, et tuleb kasutada odavat paekildu. Soomes pannakse graniiti ja kõik sõidavad rõõmsalt naeltega
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/rolleyes.gif)
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Mõtlev autojuht valib teeoludele vastava sõidukiiruse ja seda sõltumata rehvidest. Sõites jääl lamellidega peaks ju ka kiirus väiksem ja keskendumine jälle vastupidiselt suurem olema. Seega ei ole väide, et naastud on oluliselt ohutumad, minu seisukohalt paikapidav.
Siiamaani olen ka ise naastude kasutaja olnud aga kui peakski keelustatama, siis arvestades seda, et tegelikult peab paika, et naastud lõhuvad teid ja saastavad rohkem, ei ole mul selle vastu midagi.
Ise tean enda võimeid ja lollide eest ei ole me kusagil kaitstud!
Turvalist liiklemist!!!
Siiamaani olen ka ise naastude kasutaja olnud aga kui peakski keelustatama, siis arvestades seda, et tegelikult peab paika, et naastud lõhuvad teid ja saastavad rohkem, ei ole mul selle vastu midagi.
Ise tean enda võimeid ja lollide eest ei ole me kusagil kaitstud!
Turvalist liiklemist!!!
V90 1997 150 kW MÜÜGIS!
V70 2002 103 kW
XC90 2005 154 kW
V70 2002 103 kW
XC90 2005 154 kW
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
muhhin kirjutas:Mõtlev autojuht valib teeoludele vastava sõidukiiruse ja seda sõltumata rehvidest. Sõites jääl lamellidega peaks ju ka kiirus väiksem ja keskendumine jälle vastupidiselt suurem olema. Seega ei ole väide, et naastud on oluliselt ohutumad, minu seisukohalt paikapidav.
Siiamaani olen ka ise naastude kasutaja olnud aga kui peakski keelustatama, siis arvestades seda, et tegelikult peab paika, et naastud lõhuvad teid ja saastavad rohkem, ei ole mul selle vastu midagi.
Ise tean enda võimeid ja lollide eest ei ole me kusagil kaitstud!
Turvalist liiklemist!!!
mitut mõistusega juhti sa näed kui sõidad tln trt mnt.
kui üks sõidab oma rehidele/oskustele/ teeoludele vastava kiirusega ja kiirus osutub väiksemaks kui 90km/h sõidavad teised tast lihtsalt üle, ja kui mööda ei saa hakatakse lolle manöövreid tegema
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
- simpson005
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1983
- Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
- Asukoht: Harjumaa
allan kirjutas:aibast kirjutas:3000 tonni pae killustikku
800 tonni graniit kildu tee pindamiseks
Sellepärast meil teed lagunevadki, et tuleb kasutada odavat paekildu. Soomes pannakse graniiti ja kõik sõidavad rõõmsalt naeltega
Soomes pole paekivi ja Eestis pole graniiti. Nii lihtne see ongi
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Pers...täis 850 ja veel mõni vana
142 MATU
2006a. XC70
2008a XC90 D5
142 MATU
2006a. XC70
2008a XC90 D5
Eestis on sadu-tuhandeid-ja rohkemgi kuupmeetreid põldudelt kokkukorjatud maakive hunnikutes vedelemas ,millest vastava purustajaga saaks kvaliteetset teematerjali tehtud (ka ümbruse puhtamaks),kedagi see aga eriti ei huvita ja teid ehitatakse meil vähempakkumise korras.
Ise sõitnud nõukaajal nii diagonaalidega kui ka "luksi" omadega (radiaalid) aastaläbi ja häda polnud miskit,kui naelad meile ilmusid siis siiani ainult nendega ,lamelle pole proovinud ja ega vist ei tahaks ka,nael peab loomulikult paremini jääl ,mida meie 0 ja +/- natukene kraadidega on ikka pidevalt,ainult linnasõitu tehes muidugi raiskamine.
Ise sõitnud nõukaajal nii diagonaalidega kui ka "luksi" omadega (radiaalid) aastaläbi ja häda polnud miskit,kui naelad meile ilmusid siis siiani ainult nendega ,lamelle pole proovinud ja ega vist ei tahaks ka,nael peab loomulikult paremini jääl ,mida meie 0 ja +/- natukene kraadidega on ikka pidevalt,ainult linnasõitu tehes muidugi raiskamine.
Aga nende maakivide väärtus pole minu meelest üldse odav ja peaks pidevalt kasvama, kas pole nii? Teab keegi? Neid juba praegu kasutatakse(taas) hoopis kiviaedade ja muu ehitamiseks ja - olgem ausad - minu meelest on küll ilus. Ja... nende varud pole piiramatud. Minul oleks kahju, kui meie graniiti hakataks kasutama halastamatult tee-ehituseks, ehkki ta palju vastupidavam on tõesti.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 70 külalist