1. leht 1-st

Veakoodide tähendused

Postitatud: 31 Aug 2015, 16:39
Postitas minenohh
Sain auto diagnostika tulemused kuid pole kedagi, kes neid mulle tõlgiks.
Mida tähendavad:
1) CEM-B10D794 PATS Key - Component Failures - Unexpected operation - DTC is found not active
2) ECM-P245800 Diesel Particulate Filter Regeneration Duration - DTC is found not active
3) PSM-B1C0224 Memory Store Switch - General Signal Failures - Signal stuck high - DTC is found not active

Aitüma ette

Re: Veakoodide tähendused

Postitatud: 01 Sept 2015, 09:11
Postitas tnx
1) vt näiteks http://www.autoserviceprofessional.com/ ... -wont-work
2) tahmafiltriga mingi probleem
3) ei tea, aga "signal stuck high" viitab lihtsamal juhul puuduvale ühendusele - juhe katki, lüliti või pistik ei anna kontakti vms.

Aga mida auto valesti teeb või miks diagnosti läksid üldse?

Re: Veakoodide tähendused

Postitatud: 01 Sept 2015, 15:21
Postitas minenohh
Ostueelne kontroll

Re: Veakoodide tähendused

Postitatud: 07 Sept 2015, 11:05
Postitas J30
Ära käi sellises kohas ostueelses kontrollis, kus sulle ei osata isegi veakoode lahti seletada. Ilmselgelt pole seal Volvot tundvad inimesed, seega on küsitav ka tehnilise poole kontrolli kvaliteet.

Ükski neist kolmest veast pole ju aktiivne ja uuemal Volvol (ilmselt vaatad 2007+ aasta autot) saab vaadata vea tekke aega sekundilise täpsusega. Kui need on värsked vead, siis vaja süveneda, kui mitme aasta vanused, siis vahet pole.

Re: Veakoodide tähendused

Postitatud: 08 Sept 2015, 16:24
Postitas minenohh
Tänud vastuste eest! Saan aru, et kui viga pole aktiivne, siis see järelikult polegi viga. Põhimõtteliselt :D
Põhjus, miks foorumist küsisin, peitub selles et diagnostika tulemused on pärit auto müüjalt, kelle sõnul on need tühised vead. Diagnostika ise on tehtud esinduses. Kuna autot ostes ei ole tavaliselt mõistlik müüjat usaldada, siis tahtsin üle kontrollida.

Re: Veakoodide tähendused

Postitatud: 09 Sept 2015, 09:35
Postitas tnx
Kui viga pole aktiivne, aga mälus on, siis tähendab, et kunagi on olnud viga. See võis olla juhus, see võib olla remonditud, aga koodid mitte kustutatud, aga võib olla ka viga, mis esineb aeg-ajalt ja tuleb homme jälle. Sellest ka soovitus vaadata koodide regamise aega - kui mitu aastat muretult sõitnud, siis las olla. Kui 2 päeva, siis on kahtlane.