JohV50 Volvo V50 2.0D 100kw

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
JohV50
Foorumlane
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Dets 2013, 17:44

JohV50 Volvo V50 2.0D 100kw

PostitusPostitas JohV50 » 09 Dets 2013, 18:27

Tervitused, avan siis kah oma isikliku autoteema. Eesmärgiks oleks ühelt poolt pidada päevikut, teisalt nagu foorumis ikka - lugeda ka teiste kommentaare, kui neid peaks tekkima. See on siis minu esimene Volvo ja siiani olen väga rahul. Seni olen omanud BMW 525i 88a ning Opel Omega 2.0 ECOTEC 1997a, tööautoks Fiat Doblo 1.2 esiveoline bensiinimootor. Tänu Fiatiga sõitmisele olen jõudnud natuke esiveoga harjuda, aga kõik eelmised autod on olnud tagaveolised ja seega on esivedu minu jaoks veel üsna must maa. Igatahes seekord tuli esiveoline. Nüüd aga autost endast, nii palju kui ma oskan öelda :)

Masinaks siis Volvo V50 2.0D 100kw, 6-käiguline manuaalkast, Summum Executive varustustase (ei tea, kas see "Executive" oli niisama sinna otsa kirjutatud või põhineb ka millelgi :)). 2005a mudel, valmistatud Belgias ja alles see aasta Eestisse toodud. Hele nahksisu, juhiiste elektriline ja mäludega. Istmesoojendused ja kliimaautomaatik. 4 x el. aknad. Sisu kaunistab tume puitdekoor (see mulle väga meeldib, olen üsna palju sõitnud ühe S40-ga, millel "alumiinium", ja see ei lähe eriti peale mulle). Olemas ka RTI navi, aga nagu ikka, siis puudub Eesti kaart. Eks näis, ehk mõni spetsialist kunagi suudab tööle panna. Kompuuter ja raadio on hollandikeelsed. Isetumenev tahavaatepeegel, elektriliselt kokkuklapitavad välispeeglid (soojendusega on nad vist nagunii kõik?). High Performance Sound System (ostes öeldi, et ka subwoofer, aga täna uurisin ja puurisin ja paistab, et subwoofrit ikkagi ei ole). Nagu netist lugesin, siis see makk MP3 ka ei mängi. Üritan mingit AUX-IN varianti lähiajal vaadata. Ees on xenon-tuled (uued pirnid juba tellitud, sest üks on täitsa lillat värvi juba), udutuled, parkidesse on kah LEDid aretatud (erinevad, vajab korrigeerimist). Veel on Follow Me Home funktisoon. Muidu täitsa tip-top ja väga meeldiv on sõita. Kütusekulu on madal ja üsna vaikne on kah teine. Esisillas mingi anomaalia oli ja sai käidud täna tõstuki peal. Selgus, et vaja stabika kont ära vahetada, siis peaks hea olema. Selgus ka, et minu masinal puudub DPF, mille üle olen üsna õnnelik (VIN-koodi 8s number on mul 3, mis peaks viitama EURO3 saastenõuetele vastamisele). Muidu põhjaalune oli väga ok, roostet ega midagi ei olnud. Veel on peal DTSC (Dynamic Traction and Stability Control), mis vajab veidi harjumist :) Aga nende talverehvidega (kulunud lamellid), mis kaasa sain, on see lausa hädavajalik. Ühesõnaga ka rehvid peaks uued ostma. Veljed on 16" originaalid (vist?). Taga teisaldatav kärukonks. Läbisõit oli märgitud 166k ja väidetavalt Info Autos kontrollitud. Ausaltöeldes oli see 6.5-kuune auto otsimine mind nii ära tüüdanud, et ei jõudnud Info Auto 10-päevases järjekorras oodata, et autot kontrolli viia - ja ostsin ta lihtsalt ära. Sõitis hästi ja sujuvalt ja ma ei saanud vastu panna lihtsalt. Eks varsti kontrollin selle läbisõidu ise ka üle (nii palju kui oskan ja suudan), sest rihm on vahetatud 131k pealt ja kui läbisõitu 100k (või 400k :D) maha on keritud, siis tuleks hakata selle peale mõtlema. Hooldusraamat on kuni 100k-ni ilus, 120k on vahele jäänud ning 140k ja 160k on ühe sama käekirja ja pastakaga täidetud - niiet ei oska suurt midagi arvata. Muidu müüja sõnul kõik õlid äsja vahetatud ja sillad regullitud jms (AutoVivas - peab sealt ka varsti uurima, kas on selline masin seal üldse käinud). Tehtud keemilised puhastused, värv poleeritud jms. Ilmselt vahetan ikkagi õli üsna varsti ära, et olla kindel. Esimese hooga ei oskagi suurt midagi rohkem öelda. Väga mingeid vigu siiani leidnud ei ole. Tuled ja esisilla saaks korda tehtud, siis on justkui enamvähem kõik :) Veosüsteemis lõtke ei ole ja üldiselt sõidab väga hästi. Käigukast toimib hästi, ilma igasuguste loksudeta, ning eriti meeldib mulle see ülilühike käigukang, mis praktiliselt pihku mahub. Veel "suurtest" vigadest, tagumine aknapuhastusdüüs tundub ka umbes olevat, ja kojamehed peaks ära vahetama. Muidu on auto väga sile, roostet ei ole kuskilt leidnud. Täna oli käivitamine ka kuidagi vaevaline (aku poolest just). Eelmine omanik väitis, et äsja pandud uus aku peale. Laen homme öösel selle täis - loodetavasti on asi selles. Kui ei, siis peab ilmselt uue aku ka vaatama.

Tulevikuplaanidest väga rääkima hakata ei viitsi - parem postitan siia siis kui midagi toimub, siis ei jää lubadusi täitmata :)

Kuna ilm on halb, siis hetkel saan kasutada ainult müüja tehtud pilte.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Siia jätangi ostuseisukorra pildid. Kõik muutused saavad nähtavaks hilisemates postitustes :)

Plaan selle masinaga sõita vähemalt 3-4a, seega loodetavasti laabub kõik nii nagu peab ja Volvo teenib mind hästi.
Eks ma pean Volvot ise ka hästi teenima, et see nii läheks :)

Seniks ohutut kulgemist kõigile,
JohV50

Läbisõit esimesel päeval
Pilt
Viimati muutis JohV50, 07 Apr 2017, 15:06, muudetud 4 korda kokku.

Kasutaja avatar
evald112
Foorumi veteran
Postitusi: 1370
Liitunud: 22 Aug 2013, 17:58

Re: JohV50 Volvo V50 2.0D 100kw

PostitusPostitas evald112 » 09 Dets 2013, 18:49

JohV50 kirjutas:
Olemas ka RTI navi, aga nagu ikka, siis puudub Eesti kaart. Eks näis, ehk mõni spetsialist kunagi suudab tööle panna.
High Performance Sound System (ostes öeldi, et ka subwoofer, aga täna uurisin ja puurisin ja paistab, et subwoofrit ikkagi ei ole).
Eelmine omanik väitis, et äsja pandud uus aku peale. Laen homme öösel selle täis - loodetavasti on asi selles. Kui ei, siis peab ilmselt uue aku ka vaatama.



Rti-d käima ei saa....ära näe vaeva. Vanemad kui 2008 vist ei toeta. Ja isegi ku isaad mingi kaardi siis see pidavat nii saast olema et ei kannata kriitikat.
Kui dolby helisüsteem siis supakas ilmselt armatuuri sees. Seal tavaliselt kaks väikest elementi, mis erinevate sageduste jaoks mõeldud.
Akut kontrolli päris külmaga. Peale laadimist läheb kahtlemata käima. Aga eks tänavu talve vist ei tule

Muud midagi. Muretuid kilomeetreid!

Kasutaja avatar
JohV50
Foorumlane
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Dets 2013, 17:44

Re: JohV50 Volvo V50 2.0D 100kw

PostitusPostitas JohV50 » 09 Dets 2013, 19:07

evald112 kirjutas:
JohV50 kirjutas:
Olemas ka RTI navi, aga nagu ikka, siis puudub Eesti kaart. Eks näis, ehk mõni spetsialist kunagi suudab tööle panna.
High Performance Sound System (ostes öeldi, et ka subwoofer, aga täna uurisin ja puurisin ja paistab, et subwoofrit ikkagi ei ole).
Eelmine omanik väitis, et äsja pandud uus aku peale. Laen homme öösel selle täis - loodetavasti on asi selles. Kui ei, siis peab ilmselt uue aku ka vaatama.



Rti-d käima ei saa....ära näe vaeva. Vanemad kui 2008 vist ei toeta. Ja isegi ku isaad mingi kaardi siis see pidavat nii saast olema et ei kannata kriitikat.
Kui dolby helisüsteem siis supakas ilmselt armatuuri sees. Seal tavaliselt kaks väikest elementi, mis erinevate sageduste jaoks mõeldud.
Akut kontrolli päris külmaga. Peale laadimist läheb kahtlemata käima. Aga eks tänavu talve vist ei tule

Muud midagi. Muretuid kilomeetreid!


Ma nagu ise olen ka jõudnud arusaamale, et seda käima ei saa (erinevates foorumites ringi vaadates). Samas on mulle jäänud silma paar kuulutust, kus on öeldud "Paigaldame Eesti kaarte Volvodele 1999-2009" või miskit sinna kanti. Huvitav, kas kuidagi DVD pealt Eesti kaarti kätte ei saa, et see siis CD peale pookida? :D Nüüd köitis mu tähelepanu see variant, mida kasutaja pestav kasutas oma S60R peal ( vt viewtopic.php?f=25&t=27893&start=42 ). See lahendaks mitu probleemi korraga (navi, heli aux-in, vajadusel saab ka filme vaadata või mõne abikaamera kuskile panna).

Seda, kas mul Dolby, ei oska öelda. Olen kuulnud, et Premium süsteemil on kuskil armatuuris keskkõlarid. V50 woofer peaks olema ikka seal varuratta juures.
Pilt The subwoofer is fitted below the floor in the cargo compartment. http://volvopartspeople.com/product/V50 ... /Subwoofer
Ise mõtlen, et peaks mingi kompaktse lahenduse sinna aretama millalgi. Mõni subwoofer võiks ikkagi olla, ma armastan muusikat! :mrgreen:

Akuga sellesmõttes lihtne, et laen praegu täis ja loodan lihtsalt parimat. Kui ühel hetkel ikkagi autot käima ei pane (või on näha juba lahjemate külmakraadidega, et asi on viimasel piiril), siis tuleb uus muretseda :) Loodan, et sinna mahub natuke suurem aku kah.

Kasutaja avatar
evald112
Foorumi veteran
Postitusi: 1370
Liitunud: 22 Aug 2013, 17:58

Re: JohV50 Volvo V50 2.0D 100kw

PostitusPostitas evald112 » 09 Dets 2013, 19:40

Mul on ka pagassis koht olemas ja isegi pistikud vist. Aga sellegi poolest armatuuri sees. Dolby logo on maki peal ja samuti tegemist high performance või mingi mu fafa asjaga mis 0,2kw juurde annab nii helile kui auto võimsusele.

Kasutaja avatar
JohV50
Foorumlane
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Dets 2013, 17:44

Re: JohV50 Volvo V50 2.0D 100kw

PostitusPostitas JohV50 » 09 Dets 2013, 20:43

Äkki mõtled Dynaudiot, mis on vist Premium Performance soundi mingi teema?

pestav
Foorumi veteran
Postitusi: 688
Liitunud: 07 Mai 2012, 21:31
Asukoht: Jurjev

Re: JohV50 Volvo V50 2.0D 100kw

PostitusPostitas pestav » 09 Dets 2013, 21:03

Armatuuri sees küll mingit bassikõlarit pole ju. Kui on tehase bassikõlar, siis on see pagasiruumis. Kui armatuuris on kõlar, siis see ikka kõrgete sageduste jaoks ja nö Dolby efekti saavutamiseks...
R

Kasutaja avatar
JohV50
Foorumlane
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Dets 2013, 17:44

Re: JohV50 Volvo V50 2.0D 100kw

PostitusPostitas JohV50 » 09 Dets 2013, 22:55

Siit näha ka: http://www.volvopartswebstore.com/image ... -77105.jpg
See ikkagi Premium Performance'i keskkõlar, mis armatuuris on. Aga las see teema jääb :)

Kasutaja avatar
evald112
Foorumi veteran
Postitusi: 1370
Liitunud: 22 Aug 2013, 17:58

Re: JohV50 Volvo V50 2.0D 100kw

PostitusPostitas evald112 » 09 Dets 2013, 23:13

Minul selline armatuuri sees ja selle pildi juures kirjas et v40 ka selline.
Pilt

Kasutaja avatar
JohV50
Foorumlane
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Dets 2013, 17:44

Re: JohV50 Volvo V50 2.0D 100kw

PostitusPostitas JohV50 » 11 Dets 2013, 21:09

Nonii, tegin väikeseid ettevalmistusi talveks.

Tekstiilist jalamatid said asendatud kummimattidega. Originaale paraku võtta ei olnud kuskilt (IA-st kah ostma ei hakka - kuigi eelistaks originaali küll) ja sai tellitud sellised - http://www.ladu24.ee/et/tarvikud/7002,7006,0,1/115167 - ega palju valikut ei olnud, sest tahtsin beeže matte saada ja need olidki ainukesed, mis ma leidsin. Väga hästi ei sobinud nad kah sinna, tagumisi pidi ikka kõvasti lõikuma (ja mitte mööda neid "etteantud" radasid). Tegin ka väiksed augud, et saaks ära fikseerida nende originaalkinnitustega. Kokkuvõttes jäin enam-vähem rahule. Parem ikka kui tekstiil :) Tulemus selline:
Pilt
Pilt
Pilt

Teiseks sai silikoonpulgaga kõik ustetihendid üle käidud. Üsna korralikult üritasin teha ka, 5 "ukse" peale läks ~25min.
Kolmandaks tahtsin vahetada oma 84-kraadise termostaadi 92-se vastu. Paraku tabas mind ebaõnn :D Termostaat, mille LADU24 otsinguga leidsin (Volvo V50, 2005, 2.0D 100kw), ei sobi kaugeltki mulle (ostsin selle - http://www.ladu24.ee/et/ladu2/17906/100 ... 56192J,215 - aga tegelikult on selline - http://www.ladu24.ee/et/ladu2/17906/100 ... 675684,215). Seega termostaadivahetus jäi ära.

Kontrollisin ka igasuguseid õlisid, kõik tasemed olid normis ja õlid viisakat värvi. Mootoriõli oli üsna tume, aga kuskilt kuulsin, et diislil pidi uus õli väga kiiresti tumedaks minema. Oskab keegi kommenteerida? Õhufilter oli ka puhas ja uus. Kus aga asub salongifilter, oskab keegi öelda?

Üldiselt, mida aeg edasi, seda rohkem ma rahul olen. Auto on ikka väga heas korras (ptui-ptui-ptui ;)) seninähtu ja proovitu põhjal.

LS 167k

Siim
Foorumi veteran
Postitusi: 1750
Liitunud: 13 Juul 2008, 22:24
Asukoht: Viljandi/Rootsi

Re: JohV50 Volvo V50 2.0D 100kw

PostitusPostitas Siim » 11 Dets 2013, 23:30

Helepruuni õli näed ainult tutikal diiselpillil. Juba sõitnud masinal peale õlivahetust ja esimest käivitust see must.

Head filtrivahetust, Focusel tehes vandusin siniseks ennast.
http://www.youtube.com/watch?v=BzrW7EYlqv0
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95

Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.

Kasutaja avatar
JohV50
Foorumlane
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Dets 2013, 17:44

Re: JohV50 Volvo V50 2.0D 100kw

PostitusPostitas JohV50 » 11 Dets 2013, 23:44

ziim kirjutas:Helepruuni õli näed ainult tutikal diiselpillil. Juba sõitnud masinal peale õlivahetust ja esimest käivitust see must.

Head filtrivahetust, Focusel tehes vandusin siniseks ennast.
http://www.youtube.com/watch?v=BzrW7EYlqv0

Oioi :) Korralik ettevõtmine. Siis vist loodan, et see on äsja vahetatud, nagu hooldusraamatus kirjas on ;D Kuigi need viimased sissekanded on natuke kahtlased seal.

Kasutaja avatar
diiselvol
Kõva postitaja
Postitusi: 190
Liitunud: 12 Mär 2008, 17:00
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Re: JohV50 Volvo V50 2.0D 100kw

PostitusPostitas diiselvol » 12 Dets 2013, 06:38

Oleks soovitanud Autoeksperdist Novline kummimatte. Need on tehtud täpselt auto järgi ja istud hästi.
Volvo v70 tdi 1998 MÜÜDUD
Volvo C30 1,6D 2007
Volvo V70 Cross Country 2,4 2000
Volvo v50 D5 2008

Kasutaja avatar
Karel
Foorumi veteran
Postitusi: 1040
Liitunud: 21 Veebr 2008, 13:47
Asukoht: Tartu/Kuressaare
Kontakt:

Re: JohV50 Volvo V50 2.0D 100kw

PostitusPostitas Karel » 12 Dets 2013, 09:17

Xenon esituled ja pesureid pole? Järelikult kas isepandud xenonid või kehvalt taastatud näolaks.
[s]Volvo S60 AWD'06[/s]
[s]Volvo S70R'98[/s]
[s]Volvo V70 D5'03[/s]
[s]Volvo XC60'10[/s]
[s]Volvo S60 D3'11[/s]
[s]Volvo S80 V8'07[/s]
Volvo Amazon P120'63
Volvo S80 V8'06
Volvo C70 D5'07
Volvo S90 D5 AWD'17
Volvo XC90 D5 AWD'19

Kasutaja avatar
JohV50
Foorumlane
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Dets 2013, 17:44

Re: JohV50 Volvo V50 2.0D 100kw

PostitusPostitas JohV50 » 13 Dets 2013, 14:57

Jamh, üks kahest :) Seda, et esiotsa laks on olnud, juba tean. Kapoti serva ja esipamperi kokkupuutekoht on natuke erineva kõrgusega paremal-vasakul. Kapoti alt näha ka, et küljetiivad on külge/maha keeratud (keeramisjäljed värvil näha). Samas esiklaas tundub originaal olevat, mingi pisem kõks vist (loodetavasti). Kuradid oleks võinud siis facelift-pamperi ette keerata vähemalt :D Samas võimalik, et ka mõlemad. Seda, kas xenonid on originaalis peal olnud, ei oska 100% öelda. Eeldusel, et see on Summum varustustaseme osa, siis ilmselt on. Laternad on kindlasti xenon'ite omad - rõngas luubi ümber on sinine. Kahjuks meili teel mulle tehasevarustuse koha pealt IA-st mingit infot ei ole tulnud (kuigi küsisin). Ei tea, kas see üldse võimalik on. BMW-l saab VIN-i viimase 7 numbri järgi teada täpse tehasevarustuse (VIN decoderid inernetis). Eks siis saan teada kui kunagi juhtme otsa panen auto. Aga mis see ikka loeb.

Huvitav, kas ülevaatusel võib pesurite puudumisega probleeme tulla? Ülevaatus õnneks äsja tehtud, järgmine 2015. Nad võiks küll olemas olla, aga ega see väga sõidumõnu ilmselt ei mõjuta. Eluaeg ilma hakkama saadud :) Vist pidi mingi kõrgusregulatsiooni värk ka olema xenon'itega autol. Kas teil käima pannes näiteks liiguvad xenonid üles-alla-paremale-vasakule? Mul mitte :) Samuti peaks kuskil vist mingid andurid olema, mis jälgivad auto asendit ja korrigeerivad xenonite suunda. Ei oska ka selle kohta öelda, kas mul need üldse olemas on. (-edit- Briti volvofoorumist jäi silma selline rida: "/.../ adjuster on the dashboard /.../". Mingi junn mul seal keset armatuuri on küll :P, ei tea, kas xenonitega seotud ainult.)

Täna võtsin ette esimese pikema sõidu Tallinn > Tartu. Tallinna lennujaama juures nullisin keskmise kütusekulu ära. Autos kaks inimest ja paak pilgeni täis. Sõitsin püsikiirusehoidjaga nii, et spidomeetril oli 95km/h. Sõit oli väga rahulik (kokku 2 möödasõitu) - püüdsin ökonoomselt sõita. Tartusse jõudes (maanteel oleva raudteeülesõidu juures) oli keskmine kulu selline:
Pilt
Vaevalt ta nüüd reaalselt nii madal on, aga minu jaoks on selliseid numbreid üleüldse näha juba omaette müstika. Kui palju ta ikka valetab. Eks varsti saab siis teada, palju paagitäiega ära tuleb. Sisse mahtus 45L diislit, kütusetuli põles - eeldan, et 50L paak siis küljes.

diiselvol kirjutas:Oleks soovitanud Autoeksperdist Novline kummimatte. Need on tehtud täpselt auto järgi ja istud hästi.

:) Järgmistele siis infoks. Ise lohutan ennast nüüd sellega, et sain vähemalt sutsu odavamalt :P

jakim
Kõva postitaja
Postitusi: 247
Liitunud: 24 Sept 2007, 19:34

Re: JohV50 Volvo V50 2.0D 100kw

PostitusPostitas jakim » 13 Dets 2013, 16:33

JohV50 kirjutas: Seda, kas xenonid on originaalis peal olnud, ei oska 100% öelda.


Kui automaatne kõrgusregulaator töötab(sisselülitades peaks tuled miinimumasendis käima) ja tulelüliti ilma kõrguse nuputa siis ehk on originaalid. Pesurid pead ilmselt järgmiseks ülevaatuseks külge organiseerima.
Ex volvo


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 41 külalist