HendrikS Volvo S60 D5 120kw
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: HendrikS Volvo S60 D5 120kw
Niisiis. Päev õhtal ning probleemile lahendus olemas. Palju sain targemaks. Niisiis jutu järgi teeb McGard 1000 erinevat tüüpi rattapolte ning võtmeid. Endal siiski samad ei ole mis pildil. Pidavat olema Volvo nö. originaal McGardid (täpsemalt ei oska öelda). Ehk siis käidud kummitöökodades ei õnnestunud midagi. Õnneks leidsin imekombel tuttava kes oskab asju ajada.
Ilmselt mingi seos IA-ga. Õhtaks olid mul kümned erinevad võtmed käes ning ohsa imet ... Üks nendest sobis.
Võib lihtsalt öelda, et seekord läks õnneks.
Muidugi selle koopia tegemise kohta ütleks nii, et ma tahaks näha kuidas mõni vend teeb selle ära poldi järgi (sellise mis ka keeramisel vastu peab). Peavad lihtsalt ikka väga kallid veljed olema mille nimel sellist vaeva näha.
Ilmselt mingi seos IA-ga. Õhtaks olid mul kümned erinevad võtmed käes ning ohsa imet ... Üks nendest sobis.
Võib lihtsalt öelda, et seekord läks õnneks.
Muidugi selle koopia tegemise kohta ütleks nii, et ma tahaks näha kuidas mõni vend teeb selle ära poldi järgi (sellise mis ka keeramisel vastu peab). Peavad lihtsalt ikka väga kallid veljed olema mille nimel sellist vaeva näha.
Re: HendrikS Volvo S60 D5 120kw
Ilusaid jõule teile kõigile!
Re: HendrikS Volvo S60 D5 120kw
Pakkuge valuvelgi! Soovitatavalt 17 tolli.
Re: HendrikS Volvo S60 D5 120kw
Mootori pöörded jälle kõiguvad. Kõikumisel ka hääl muutub. Ehk paeb diagnosti vist minema.
Re: HendrikS Volvo S60 D5 120kw
Täna hommikuks ilus üllatus. Tuuleklaasile maagiliselt tekkinud 40cm pragu. Ei kujuta ette kuidas. Lihtsalt ongi pragu, ilma täkke kohata. Ehk siis andke infot... millisesse klaasitöökotta pöörduda uue klaasi soetamisel.
Hendrik
Hendrik
Re: HendrikS Volvo S60 D5 120kw
Mina sain http://www.turvakile.ee-st 130euriga esiklaasi koos paigaldusega. Tartus esinduses... Minul juhtus nii, et hommikul auto juurde minnes avastasin tühjaks vajunud esirehvi. Natuke kirusin ja tõin toast 12voldise kompressori. Kui aga istusin autosse, et see sigaretisüütajasse torgata, pidin taas valjuhäälselt ropendama hakkama, sest minulgi laiutas tuuleklaasis mingi lambimõra. Tekkis üleöö, ei tea kust, ka mul puudus täke. Mõra algus oli klaasipeegli tagant kusagilt.
...ahjaa, rehvis oli nael![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
...ahjaa, rehvis oli nael
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Kukkumine on hobi, mitte põhitöö.
Hõbedane 2002.a V70 D5 120kw - RõõmustaS
Sinine 1974.a Mazda 1300 1,3 ??kw- RõõmustaS
Sinine 1979.a 2door wagon Corolla - RõõmustaB
Hõbedane 2002.a V70 D5 120kw - RõõmustaS
Sinine 1974.a Mazda 1300 1,3 ??kw- RõõmustaS
Sinine 1979.a 2door wagon Corolla - RõõmustaB
Re: HendrikS Volvo S60 D5 120kw
Kusjuures sama. Tuuleklaasi peegli alt, sealt kus must äär on... Vahetama ei hakka hetkel. Ehk saavad oma teetöödega ühelepoole ning siis võib uue klaasi ette lasta panna.
Re: HendrikS Volvo S60 D5 120kw
Eile juhtus tore asi. Kompuuter näitab 150-170 km sõitu ning auto seiskub. Tuli hakkas põlema kilomeeter tagasi. Peale andmis pump hakkas mõnusat häält tegema, nagu sureks kohe maha. Ehk siis valasin kütust peale ning asi korras.
Segaselt kirjutatud aga ehk saate aimu mis toimus.
Olen mitmekümneid paake sõitnud läbi ning sellist nalja pole varem juhtunud.
Hendrik
Segaselt kirjutatud aga ehk saate aimu mis toimus.
Olen mitmekümneid paake sõitnud läbi ning sellist nalja pole varem juhtunud.
Hendrik
Re: HendrikS Volvo S60 D5 120kw
Terv,
Täna lasin klaasid ära toonida. Kvaliteet tundub väga hea, muidugi kvaliteedile oli vastav ka hind. Natukene nördinuks teeb muidugi see, et üks tihend on ära lõhutud (selle avastasin hiljem). Oleks võinud ju öelda. Homme romulasse uut uurima.
Õlivahetus hakkab kätte jõudma. Siit ka üks päring, et mis õli on soovitatav kasutada selles mootoris?
NB!
Kellel 17" valusid pakkuda visake postkasti kiri!
Ilusat suve jätku!
Ehk oskab keegi soovitada õlivahetuseks mingisugust normaalset õli?
Täna lasin klaasid ära toonida. Kvaliteet tundub väga hea, muidugi kvaliteedile oli vastav ka hind. Natukene nördinuks teeb muidugi see, et üks tihend on ära lõhutud (selle avastasin hiljem). Oleks võinud ju öelda. Homme romulasse uut uurima.
Õlivahetus hakkab kätte jõudma. Siit ka üks päring, et mis õli on soovitatav kasutada selles mootoris?
NB!
Kellel 17" valusid pakkuda visake postkasti kiri!
Ilusat suve jätku!
Ehk oskab keegi soovitada õlivahetuseks mingisugust normaalset õli?
Re: HendrikS Volvo S60 D5 120kw
Tere, pole ammu kirjutanud!
Hakkan kohe peale negatiivsest. Mootoril pöörded jälle kõikuma hakanud, seekord sain õigel ajal ka diagnosti (küll kehvemapoolse aparaadiga, kuid siiski). Teema teada, survelatis viskab mingitel hetkedel kütuse surve väga väga väga lakke, seda siis tühikäigul. Ning tuvastati ka, et kütuse süsteemis näitab mingisugune element failure´t. Arvatavasti on tegemist surveregulaatoriga. Järgmine nädal peaks saama korraliku seadme taha ning saab ära tellida jupi mis pange paneb. (To Be Continued). Negatiivse poole pealt veel... täna hommikul töölt koju sõites tuli kuuldavale selline veider kohin. Kontrollitud, kliimapumba laager hakkab omadega õhtale minema (sellega seoses uurin, et kas keegi ise on vahetanud seda? või siiski taastatud pump või uus kohe ostetud?).
Positiivne on see, et auto sõidab
. Kõikide nende jamade juures tuleb siiski tõdeda, et Volvo tee peale ei jäta.
Aaa... ning mainimata jäi ka veel, et sõideti tagant sisse ka veel. Õnneks midagi ei juhtunud, käru konks oli taga
.
Tutnõi saabi stange läks katki ning numbrimärk oli ümber Volvo kärukonksu pakitud. Juhtub.
Aga, Ilusat saabuvat kevadet ning andke tuld kui mõtteid, ideid jms. on.
Hendrik
Hakkan kohe peale negatiivsest. Mootoril pöörded jälle kõikuma hakanud, seekord sain õigel ajal ka diagnosti (küll kehvemapoolse aparaadiga, kuid siiski). Teema teada, survelatis viskab mingitel hetkedel kütuse surve väga väga väga lakke, seda siis tühikäigul. Ning tuvastati ka, et kütuse süsteemis näitab mingisugune element failure´t. Arvatavasti on tegemist surveregulaatoriga. Järgmine nädal peaks saama korraliku seadme taha ning saab ära tellida jupi mis pange paneb. (To Be Continued). Negatiivse poole pealt veel... täna hommikul töölt koju sõites tuli kuuldavale selline veider kohin. Kontrollitud, kliimapumba laager hakkab omadega õhtale minema (sellega seoses uurin, et kas keegi ise on vahetanud seda? või siiski taastatud pump või uus kohe ostetud?).
Positiivne on see, et auto sõidab
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Aaa... ning mainimata jäi ka veel, et sõideti tagant sisse ka veel. Õnneks midagi ei juhtunud, käru konks oli taga
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Tutnõi saabi stange läks katki ning numbrimärk oli ümber Volvo kärukonksu pakitud. Juhtub.
Aga, Ilusat saabuvat kevadet ning andke tuld kui mõtteid, ideid jms. on.
Hendrik
Re: HendrikS Volvo S60 D5 120kw
Ise pole küll seda laagrit vahetanud, kuid sõbral tehti seda edukalt suvalises töökojas. Isetegemise huvikorral
on netis ka piltidega step-by-step juhendeid.
on netis ka piltidega step-by-step juhendeid.
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Re: HendrikS Volvo S60 D5 120kw
Mul pole googeldamise peale väga hea käsi, oleksin väga tänulik kui oskaksid linki visata, käsi ma määrida ei karda.
Re: HendrikS Volvo S60 D5 120kw
Tervist,
nüüdseks diagnostikas käidud, konkreetselt ei esinenud mitte ühtegi veakoodi. Mõõdeti ära pihusti tagasivoolud, need olid korras. Lahti võeti kõrgsurvepumba surveregulaator ning "raili" surveandur. Ilmselt paneb kala kas andur või on vigane surveregulaator. Surved kõiguvad Idles 29-30 mPa, mis on norm kuni 60 mPa´ni. Ehk siis ilmselgelt kala selles.
Edaspidine käik- alustan kütusefiltrist ning seejärel vahetan surveregulaatori, eks siis paistab.
Saaga jätkub!
nüüdseks diagnostikas käidud, konkreetselt ei esinenud mitte ühtegi veakoodi. Mõõdeti ära pihusti tagasivoolud, need olid korras. Lahti võeti kõrgsurvepumba surveregulaator ning "raili" surveandur. Ilmselt paneb kala kas andur või on vigane surveregulaator. Surved kõiguvad Idles 29-30 mPa, mis on norm kuni 60 mPa´ni. Ehk siis ilmselgelt kala selles.
Edaspidine käik- alustan kütusefiltrist ning seejärel vahetan surveregulaatori, eks siis paistab.
Saaga jätkub!
Re: HendrikS Volvo S60 D5 120kw
Tere,
Vahetatud sai siis konditsioneeri pumba otsas oleva rulliku laager. Ei olnud rasket tõesti midagi, ei pidanud isegi laskma freooni välja. (jagan täpsemat infot rõõmuga kui kellelgi peaks tarvis olema). Vahetatud sai ka kütusefilter, kuid sellest kõikumine ei kadunud. Järgmisena tuleb vahetada kütusepumba surveregulaator, enne aga oli mõttes tuttava pealt korra see maha keerata ning proovida, et kas enda oma ikka kindlasti jupsib.
Hendrik
Vahetatud sai siis konditsioneeri pumba otsas oleva rulliku laager. Ei olnud rasket tõesti midagi, ei pidanud isegi laskma freooni välja. (jagan täpsemat infot rõõmuga kui kellelgi peaks tarvis olema). Vahetatud sai ka kütusefilter, kuid sellest kõikumine ei kadunud. Järgmisena tuleb vahetada kütusepumba surveregulaator, enne aga oli mõttes tuttava pealt korra see maha keerata ning proovida, et kas enda oma ikka kindlasti jupsib.
Hendrik
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 71 külalist