Allani S60 T5 Heico Sportiv
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Ma ju räägin, et isegi vedela vedrustusega xc70'l andsid need puksitäited väga palju tunda juba.
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
paikas kirjutas:Ma ju räägin, et isegi vedela vedrustusega xc70'l andsid need puksitäited väga palju tunda juba.
Jep. Tänan soovitamast
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Kui tohiks küsida, siis mis lehe kaudu neid puksitäiteid tellida sai? Nimelt ei näe kodulehel mingit võimalust tellida isegi siia rootsi koju. Mõtlesin pulli pärast oma XC'le need lisada (originaalis juba see R-vedrustus ja 20 tollised rattad aga ikka jube pehme). P¨hjaplaat on neil kõigil ühesugune mu teada.
2016 XC90 First Edition D5
2012 XC90 D5 R-Design
2014 S60 T6 R-Design
2012 XC90 D5 R-Design
2014 S60 T6 R-Design
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Mina oma xc'le tellisin need IPD'st: ipdusa.com muidu on võimalik saada neid ka vivaperformance lehe kaudu.
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
http://www.ebay.co.uk/itm/Volvo-S60-01- ... 1763146386
Sellel müüjal vist said otsa, aga kindlasti kusagilt saab veel. Minu fotol on tootekood ka näha.
Sellel müüjal vist said otsa, aga kindlasti kusagilt saab veel. Minu fotol on tootekood ka näha.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Aga Allan, kas sajeballist tellides ka see määre kaasas on? Ma ei julgenudki sajepallist tellida, teadmatusest, et kas neil on ka määre kaasas, et tihkelt sisse saaks ajada?
Hinnavahe täitsa olemas tegelikult kui võtta, et IPD pakkus mingi 40 taala komplekt.
Hinnavahe täitsa olemas tegelikult kui võtta, et IPD pakkus mingi 40 taala komplekt.
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Oli olemas. Libisesid kenasti sisse.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Tänud, nüüd julgesin ära tellida.
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Tänud,
ise vaatasin sellelt Professional Parts Sweden kodukalt ja ei mingit võimalust tellida. Proovin siis ipd'd või e-bay'd aga noh helistada võib PPS kah huvi pärast.
ise vaatasin sellelt Professional Parts Sweden kodukalt ja ei mingit võimalust tellida. Proovin siis ipd'd või e-bay'd aga noh helistada võib PPS kah huvi pärast.
2016 XC90 First Edition D5
2012 XC90 D5 R-Design
2014 S60 T6 R-Design
2012 XC90 D5 R-Design
2014 S60 T6 R-Design
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Seljataga on vinge nädalavahetus Lätis. Osalesin Open Track Riga Special-il. Bikernieki rada meeldis väga, samas oli tehniliselt keerulisem, kui näiteks a24. Künkad, pimedad kurvid, mets, betoon - nagu vaesemehe Nürka
Tehnika pidas vastu, v.a ETM-i siseneva lõdviku klamber, mis eemaldus kaks korda. Teisel korral suri auto välja, mistõttu saadeti mulle puksiir-häbi kaela. Kuna kuuma kollektori all klambri pingutamist ei osanud nautida, lasin natuke vaiksema softi peale ja sõitsin "mõistlikumalt", aga harjutamise mõttes peaks vist veel kõvasti maha keerama, siis oleks ka aega mõelda, mida roolis tegema peab.
Ringiaeg 1:42.747, vähemalt on mingi number kirjas ja järgmisel korral siht ees.
Lisan ühe klipi, kus sõidutehnika lonkab, paremat pole hetkel pakkuda. Kahjuks ei suutnud racechronot videoga kokku sulatada, aga rada on üsna kiire. Kes tahab kiirustest aimu saada, siis rajal kasutasin ainult 3. ja 4. käiku, käiguvahetus 160 peal. 1:55 on hea näide, kuidas mitte gaasi maha lasta ja liiga järsku rooli keerata, kiirusel 170+.
https://www.youtube.com/watch?v=L2q2LEazMqM
OT foorumist leidsin endast paar fotot. Boksialal on näha ka musta augu omanikku, kellel enda autot ei õnnestunudki rajale tuua, aga kes nõustus olema tiimi pealik-mehaanik-sõiduinstruktor:
Rohkem pilte üritusest siin
Pidurite osas on asi paranenud, DS2500 jätkab toimimist ka siis, kui pedaal enam päris õige ei tundu. Mul oli muidugi kogu salong ka sees, hetkel kaalub auto ilma piloodi ja kütuseta 1540kg. Kui need puuduvad osad lisada, saab kokku ligi 1700kg ja seda on paljuvõitu.
Mingi päev roogin üleliigse välja ja käin uuesti kaalul, kunagi tahaks autosse ka kergemaid istmeid proovida.
Telefonist ka paar klõpsu. Kuna sinna ja tagasi sõitsin teiste ratastega, õnnestus Läti kive koju kaasa tuua:
Tehnika pidas vastu, v.a ETM-i siseneva lõdviku klamber, mis eemaldus kaks korda. Teisel korral suri auto välja, mistõttu saadeti mulle puksiir-häbi kaela. Kuna kuuma kollektori all klambri pingutamist ei osanud nautida, lasin natuke vaiksema softi peale ja sõitsin "mõistlikumalt", aga harjutamise mõttes peaks vist veel kõvasti maha keerama, siis oleks ka aega mõelda, mida roolis tegema peab.
Ringiaeg 1:42.747, vähemalt on mingi number kirjas ja järgmisel korral siht ees.
Lisan ühe klipi, kus sõidutehnika lonkab, paremat pole hetkel pakkuda. Kahjuks ei suutnud racechronot videoga kokku sulatada, aga rada on üsna kiire. Kes tahab kiirustest aimu saada, siis rajal kasutasin ainult 3. ja 4. käiku, käiguvahetus 160 peal. 1:55 on hea näide, kuidas mitte gaasi maha lasta ja liiga järsku rooli keerata, kiirusel 170+.
https://www.youtube.com/watch?v=L2q2LEazMqM
OT foorumist leidsin endast paar fotot. Boksialal on näha ka musta augu omanikku, kellel enda autot ei õnnestunudki rajale tuua, aga kes nõustus olema tiimi pealik-mehaanik-sõiduinstruktor:
Rohkem pilte üritusest siin
Pidurite osas on asi paranenud, DS2500 jätkab toimimist ka siis, kui pedaal enam päris õige ei tundu. Mul oli muidugi kogu salong ka sees, hetkel kaalub auto ilma piloodi ja kütuseta 1540kg. Kui need puuduvad osad lisada, saab kokku ligi 1700kg ja seda on paljuvõitu.
Mingi päev roogin üleliigse välja ja käin uuesti kaalul, kunagi tahaks autosse ka kergemaid istmeid proovida.
Telefonist ka paar klõpsu. Kuna sinna ja tagasi sõitsin teiste ratastega, õnnestus Läti kive koju kaasa tuua:
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Ma pole küll spetsialist, aga tundub, et tollesse kurvi saab paremini sisse keerata ja pidurdama pärast kurvi sirgel. Hakkasid liiga vara sisse keerama, pigem rohkem vasakult peaks. Toda võiks üldse põhjagaasiga võtta.
Võttis suht hõredaks seest?
Muide, kust siin Eestis EBC klotsi osta saab?
Vaatasin igasugu Ladu24jad jms läbi, ei leidnud kusagilt.
Võttis suht hõredaks seest?
Muide, kust siin Eestis EBC klotsi osta saab?
Vaatasin igasugu Ladu24jad jms läbi, ei leidnud kusagilt.
S40 T4 HX35
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
EBC klotsi pole uurinud, võtsin Ferodo DS2500 positiivse tagasiside tõttu.
Loomulikult oli tegemist juhtimisveaga.
Konkreetne kurv oli üsna keeruline ja suure kiiruse tõttu ka raske õiget keeramise hetke leida. Hiljem sihtisin jah hilisemat apeksit, aga mitme juhi arvates see polnud kiireim trajektoor. Rasmus võib vist kinnitada, et seal peavad põhjagaasi jaoks väga suured munad olema
Loomulikult oli tegemist juhtimisveaga.
Konkreetne kurv oli üsna keeruline ja suure kiiruse tõttu ka raske õiget keeramise hetke leida. Hiljem sihtisin jah hilisemat apeksit, aga mitme juhi arvates see polnud kiireim trajektoor. Rasmus võib vist kinnitada, et seal peavad põhjagaasi jaoks väga suured munad olema
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Kust seda Ferodot leiab?
Jah, eks teoorias ja praktikas on asjad erinevad. Ja ka autod.
Küll selle kurvi selgeks saad ja munad kasvavad ka suuremaks
Jah, eks teoorias ja praktikas on asjad erinevad. Ja ka autod.
Küll selle kurvi selgeks saad ja munad kasvavad ka suuremaks
S40 T4 HX35
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Ferodot saab päris mitmest kohast, näiteks võib Rasmuselt küsida, tal on siin-seal käpp sees.
Ahjaa, unustasin lisada, et see liiga varane sissekeeramine oli juba üsna auto tahe, ma üritasin ainult veidi ennetada vasakusse serva jõudmist
Ahjaa, unustasin lisada, et see liiga varane sissekeeramine oli juba üsna auto tahe, ma üritasin ainult veidi ennetada vasakusse serva jõudmist
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Aga uuri. Ma tahaks enne miili midagi paremat alla kruvida. Äkki veab välja.
S40 T4 HX35
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 42 külalist