1. leht 1-st

V70 2.0T 2000 vibratsioon

Postitatud: 08 Nov 2018, 02:58
Postitas Kristjan000
Tervisi. Panin täna tähele, et maanteel sõites u 100km/h on autos vibratsioon. Ei ole veljed ega rehvid, kuna vibratsioon on pigem pulseeruv ja ei ole ühtlane. 2sec pausi ja siis läheb sujuvalt tugevamaks ja siis vaiksemaks. Endal mõistus otsas ja ei kujuta ette mis seda põhjustada võib. Maanteel võtsin ka käigu välja ning vibra jätkus. Ehk on keegi sellise anomaalia läbi elanud ja oskab juhendada.

Re: V70 2.0T 2000 vibratsioon

Postitatud: 08 Nov 2018, 06:57
Postitas SvenR
Kas kiirendades ka vöi ainult siis kui gaasi lahti lased?

Re: V70 2.0T 2000 vibratsioon

Postitatud: 08 Nov 2018, 07:13
Postitas PorisedRattad
kas mootoripadjad on terved ?

Re: V70 2.0T 2000 vibratsioon

Postitatud: 08 Nov 2018, 09:49
Postitas Kristjan000
Ise olen seda tähele pannud stabiilselt püsikaga sõites. Täna proovin kiirendada, vaatan mis saab. Mootoripadjad on terved, eile läbis puhtalt ülevaatuse ja eks manuaalkastiga autoga annaks kohe tunda kui padjad hapud :D

Re: V70 2.0T 2000 vibratsioon

Postitatud: 08 Nov 2018, 23:00
Postitas Kristjan000
Proovisin täna kiirendada teise käiguga. Oli mingi vibratsioon tõesti,

Re: V70 2.0T 2000 vibratsioon

Postitatud: 08 Nov 2018, 23:54
Postitas Sven1T
Kristjan000 kirjutas:Proovisin täna kiirendada teise käiguga. Oli mingi vibratsioon tõesti,


Kontrolli pooltelje sisemiste otsade lõtkud üle ja samuti pikema pooltelje vahelaager!

Re: V70 2.0T 2000 vibratsioon

Postitatud: 10 Nov 2018, 00:26
Postitas Kristjan000
Vaatan üle.

Re: V70 2.0T 2000 vibratsioon

Postitatud: 30 Nov 2018, 23:48
Postitas Kristjan000
Pooltelje otsad kontrollitud, paremal sisemisel otsal oli väike lõtk. Vahetasin ära, ning enam nii hullult ei värisenud, küll järgmine päev panin teised veljed koos lamellidega alla ning vibratsioon oli täiesti kadunud. Vanad veljed olid sirged ning tasakaalus. Tagumised rehvid olid küll siseküljelt haigelt kulunud, nöörid väljas. Ehk need tekitasidki sellise pulseeriva vibra.

Re: V70 2.0T 2000 vibratsioon

Postitatud: 30 Nov 2018, 23:54
Postitas Liiwaannus
Tasuks taga silda kontrollida, servad ei kulu niisama ära, geomeetria ilmselt paigast.

Re: V70 2.0T 2000 vibratsioon

Postitatud: 01 Dets 2018, 13:15
Postitas Mafka
Endal oli väga korralik lõtk 550K läbisõidu juures "trailing arm" ja sillatala vahelises puksis 31277893.
Teadsin seda ja lasin ülevaatusel tervet tagasilda enne remonti kriitiliselt hinnata, et oleks üks tegemine. Ülevaatuse mees ütles, et tagasild väga viisakas, aga tegelikult oli mõlema poole puksides lõtk vähemalt 10mm ja sõi kergelt rehvi servi.
Lõtk oli selgelt nähtav, kui autot tagumisest rattast edasi-tagasi kiigutada.

SIIN nr 1007405.

Re: V70 2.0T 2000 vibratsioon

Postitatud: 03 Dets 2018, 23:01
Postitas Kristjan000
Ega stendi minek on plaanis küll ja. Ise alles läbis auto ka ülevaatuse ja kui küsisin kuidas on, siis vastati nagu uut autot kontrolliks :D ise pole harjunud et autod puhta lehega ülevaatust läbivad. Aga ega pole kuulnud ka et koliseks miskit. Samas laserid võiks külge panna küll, ei ole eriti hea kui uued lamellid kevadeks kasutud.

Re: V70 2.0T 2000 vibratsioon

Postitatud: 04 Dets 2018, 09:42
Postitas PorisedRattad
Ülevaatuse mehed ei märka kõiki asju. Pigem tasub aeg panna kinni usaldusväärses remonditöökojas veermiku defekteerimseks.

Sillastendi seadmed ja mehed on ka erinevad. Enamus ei kalibreeri oma sillastendi regulaarselt. Olen käinud 3x järjest ühes sillastendis enne kui paika sai. Sillastend oli küll hea ja korras, aga nö "silmade" kinnitamisel rataste külge pannes oli lohakas ja seetõttu ei läinud paika. Häid sillastende+mehi on vähe. Ka esindustes tehakse pas*a .

Re: V70 2.0T 2000 vibratsioon

Postitatud: 09 Dets 2018, 18:56
Postitas Sten555
Ülevaatuse mehi diagnostiks pole mõtet kasutada.
Mul naise XC90 läbis ka puhtalt, kuigi ekstra soovisin, et tagumist silda rohkem logistaks.
Reaalselt olid tagumised suured puksid nii läbi, et linnas aukudes oli tunne, et külje viskab ette... :mrgreen:

Mul mingi hetk vahelduva eduga viskas autosse sellise vibra, et päiksesesirmid tahtsid ära kukkuda, vahest vähem, vahest rohkem, vahest vaikus, erinevatel kiirustel jne. Lõpuks selgus, et üks tagumine pidur jooksis peale, sai sadul vahetatud ja kõik ok.