V70 2.5Tdi, lahja kiirendus?
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
V70 2.5Tdi, lahja kiirendus?
Varem põles Lambda tuli aeg ajalt (et nagu viga mootori elektroonikas), kuigi vahet polnud kas põles või mitte, midagi sõidus ei muutunud.Nüüd aga põleb koguaeg, ning vahetevahel teeb sellist pulli, et jääb mulje et turbo nagu ei tulekski taha. Pärnu mnt viadukti peale sõites (Magdaleena juures) 4 käiguga kiirus 65 hakkas kiirus hoopis langema, eriti jõuetu tunne oli, samas hiljem töötas nagu korralikult jälle. Kui turbo lõdvikut katsuda siis turbo tuleb taha küll, kuigi tunne on,et ei tule. Keegi oskab öelda milles võiks viga olla või on kellelgi sellist probleemi endal ka esinenud? Ning kuidas teil auto liigub 1300-1400 pöörde pealt 3 käiguga kui gaasipedaal põhja vajutada, kas uimab 2000 pöördeni ja siis hakkab liikuma või on kohe tõmmet tunda?
- kaupz
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1436
- Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
- Asukoht: Lääne-Harju vald
- Kontakt:
mul automaat ja pööretega teised lood.
kuid kas turbol on miski "klapp" et kui rõhk liiga suur siis lastakse väljalaskegaasid mööda turbost otse summutisse? äkki see klapp jebib või on kinni jäänud?
hoovad peaks turbost väljas pool näha olema mis klappi liigutavad(vw 1,9tdi mootorist meenub selline jutuajamine)
kuid kas turbol on miski "klapp" et kui rõhk liiga suur siis lastakse väljalaskegaasid mööda turbost otse summutisse? äkki see klapp jebib või on kinni jäänud?
hoovad peaks turbost väljas pool näha olema mis klappi liigutavad(vw 1,9tdi mootorist meenub selline jutuajamine)
turbo rõhku reguleeritakse klapiga jah. Mis laseb kollest gaasi otse summutisse. See võib olla viga saanud. Tavaliselt mitte klapp ise vaid vaakumjulla mis seda liigutab või selle asjanduse ühendusvoolikud. Lisaks võib juhtuda, et klappi liikumine raskendatud, näiteks rooste poolt (480 turbo üks tüüpvigu)
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
Mehed, te otsite valest kohast viga hetkel!
Kindlasti on asjaga seotud see mootori elektroonika viga ja sümptomid on EGR klapile omased - kaob ära jõud ja ei liigu kohe üldse.
Lihtsaim asi on proovida EGR klappi puhastada näiteks karburaatori puhastusainega, ära kuivatada ja peale tagasi. Halvimal juhul tuleb uus osta(mõttetult kallis).
Muidugi on väga soovitav käia ka diagnostikast läbi ja lasta koodid ära lugeda, sest võib olla veel asju, mis jõetust põhjustavad. Turbo klapiga ei ole antud sümptomitel mingit pistmist!
Kindlasti on asjaga seotud see mootori elektroonika viga ja sümptomid on EGR klapile omased - kaob ära jõud ja ei liigu kohe üldse.
Lihtsaim asi on proovida EGR klappi puhastada näiteks karburaatori puhastusainega, ära kuivatada ja peale tagasi. Halvimal juhul tuleb uus osta(mõttetult kallis).
Muidugi on väga soovitav käia ka diagnostikast läbi ja lasta koodid ära lugeda, sest võib olla veel asju, mis jõetust põhjustavad. Turbo klapiga ei ole antud sümptomitel mingit pistmist!
Oettinger
Noojah, tulin õhtul hilja õismäelt ja lasin püsikaga 4nda käiguga 60ga ja 5nda käiguga 80ga lasnamäe poole. Hetkeline kulu ei langenud kordagi alla 7L/100... sügisel Tartus käies tuli kuluks 5,5... niiet pisut palju vist?? Lambda tuli ka koguaeg põleb muidugi, ostes põles aegajalt, nüüd ple kordagi ära kustunud.
Krt, serverivahetus vist sõi mu posti siit ikka ära...
Igatahes ma soovitaks alustada ikka veakoodi lugemisest, võib palju aega ja vaeva säästa. Vajalik riisatpuu võiks lisaks IA-le olla olemas igas vähegi pädevamas diislikeskusest, tänapäeval ilma enam ei saa kuidagi.
5. käiguga püsikaga 80 sõites võiks kulu kusagil 4 kanti olla sileda tasase tee peal.
1300-2000 rpm on see mootor täiesti sõidetav, mitte just eriline püss, aga mitte ka ülemäära jõuetu. Teravam minek tuleb hoopis hiljem, kusagil 2700 rpm kandis, kui turbo mõjuma hakkab.
Igatahes ma soovitaks alustada ikka veakoodi lugemisest, võib palju aega ja vaeva säästa. Vajalik riisatpuu võiks lisaks IA-le olla olemas igas vähegi pädevamas diislikeskusest, tänapäeval ilma enam ei saa kuidagi.
5. käiguga püsikaga 80 sõites võiks kulu kusagil 4 kanti olla sileda tasase tee peal.
1300-2000 rpm on see mootor täiesti sõidetav, mitte just eriline püss, aga mitte ka ülemäära jõuetu. Teravam minek tuleb hoopis hiljem, kusagil 2700 rpm kandis, kui turbo mõjuma hakkab.
tnx kirjutas:1300-2000 rpm on see mootor täiesti sõidetav, mitte just eriline püss, aga mitte ka ülemäära jõuetu. Teravam minek tuleb hoopis hiljem, kusagil 2700 rpm kandis, kui turbo mõjuma hakkab.
No juba üle 2500rpmi on nendel Audi diislitel jõukver juba ületatud ja minek hakkab pigem raugema kui veel võimsalt edasi kerib. Kuid sellegipoolest peaksid need mootorid ilusti kuni 4000-4500rpmi välja käima ilma probleemidetta. Ainult, et lärmakad on need r5 Audi diislid.
Oettinger
- kaupz
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1436
- Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
- Asukoht: Lääne-Harju vald
- Kontakt:
automaadiga "lõpuni tallates" lähevad pöörded ikka jah 4500ni ära, mineku vahest aru ei saa küll.margus kirjutas:No juba üle 2500rpmi on nendel Audi diislitel jõukver juba ületatud ja minek hakkab pigem raugema kui veel võimsalt edasi kerib. Kuid sellegipoolest peaksid need mootorid ilusti kuni 4000-4500rpmi välja käima ilma probleemidetta. Ainult, et lärmakad on need r5 Audi diislid.
ja "kick-down" tsükliga, kui käigu või 2 alla rebib, siis viskab ka pöörded.... pean vaatama, arvan et üle 2000.
arny kirjutas:mine vaheta lamda ära ja asi korras. endal s80 oli kah mingil hetkel kiirendusel õrnalt miskit jõnksutamist tunda aga kõik nagu korras. IA diagnostis selgus, et esimene lamda on mingi hetk läbi minemas kuigi töötab. Peale vahetust asi korras.
Kas sellel on lambda andur üldse? see "lambda" tuli peaks pigem ütlema,et viga mootori elektroonikas? 1900-3000 on max pöördemomendi vahemik.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist