1. leht 1-st

Soov osta s60

Postitatud: 19 Veebr 2008, 12:31
Postitas alfa2
Oskab keegi öelda mis võivad olla vead või plussid antud automudelil Volvo S60 2.4 R5 125 kW 11/2001? turva- ja ohutusvarustus
roolivõimendi, kesklukustus (puldiga), ABS pidurid, 6x turvapadi, immobilisaator, signalisatsioon (kaldeanduriga, mahuanduriga), lisapidurituli, pidurdusjõukontroll, turvavööde eelpingutid esiistmetel
mugavusvarustus
kliimaautomaatik, elektrilised välispeeglid (soojendusega), 4x elektrilised akende tõstukid, püsikiiruse hoidja, peeglid päikesesirmides (valgustusega), kohtvalgustid
sisustus
tagaistme seljatugi allaklapitav, beezh nahkpolster, 2x istmesoojendused, käetugi ees (laekaga), käetugi taga (laekaga), multifunktsionaalne rool, reguleeritav roolisammas (kahes suunas), nahkkattega rool, puitimitats. iluliistud salongis, jalamatid (kummist, veluurist), nahkkattega käigukanginupp
audio, video, kommunikatsioon
HU-803 Premium Sound stereo (CD, originaal), 375W helivõimendi, 13 kõlarid, 4-CD kesknonsoolis CD Box, kompuuter
rehvid ja veljed
2tk suverehvid, talverehvid (naastrehvid), valuveljed (15")
tuled
valgustuspakett, udutuled (esimesed, tagumised), tulede korrektor, esimesed tulede pesurid
muu varustus
katusereelingud, pagasi võrk pakiruumis, tagaklaasi soojendus, välistemperatuuri näidik, Otse omanikult, autol oli vaid üks omanik ja üks juht. Läbisõit on reaalne ja kontrollitav. Kõik hooldustööd (k.a. viimane 120,000 km) tehtud Volvo esinduses. Üks parimaid tehase helisüsteeme maailmas (väga puhas heli, Dolby Surround, jne.). Muu lisavarustus: Approach & Home safe tuled, salongi tolmufilter, mitmes suunas reguleeritavad esiistmed, prügikoti/topsihoidja keskkonsoolis, 12V pesad ees ja taga, tagumine käetugi topsihoidjaga, el. reg tagumised peatoed, aut. tumenev tahavaatepeegel, kotihoidja pagasiruumis, kaasas originaal Volvo katuseraamid, kasutamisjuhend, lisavõtmed.
Enesele meeldib masin aga vähe kokku puutunud Volvoga.

Postitatud: 20 Veebr 2008, 11:52
Postitas S 60
Tere!

Ise ostsin endale ka täpselt sarnase mudeli. Hea auto ja sõita on väga mõnus. Käisin ära ka info autos 100 tuhande hoolduses. Läks kusagil
8000 EEKi (lisaks tavaliseltele asjadele vahetati šarniir ja nipet näpet veel).
Kõige suurem jama on gaasiklapiga. See annab veateadet ja see
on selliste aastate mudelitel üsna tavaline. Uus maksab 14000!!
Nii, et lase kontrollida kuidas sellega on. Kas on vahetatud.

Muidu aga lase käia!

Postitatud: 20 Veebr 2008, 12:46
Postitas agnesl
Mul 2002 S60 103kw, põhimõtteliselt sama


Ma ka juba 5 kuud sõitnud. Remondi peale läinud 1400(puksid, reaktiivvarras) pluss õlivahetus. Vala ainult bensiini sisse ja sõida. Info autos käis diagnostis- kõik oli korras. Loodame et ära ei sõnu :)

Postitatud: 20 Veebr 2008, 14:04
Postitas Martinez
Olen ka nüüd juba 2kuud volvo s60 d5 omanik ja ka ei kurda eriti midagi ..ainukene asi mis jäi kahe silma vahele on vist eelduste järgi väikene kolks mis tagant tuleb ja see peaks kõigi eelduste järgi olema s stabikavarda puks.Kuna ma kunagi läksin väga auto ostuga alt siis see kord olin kavalam.Mida see müüja sulle ka ei väidaks, oma südame rahu nimel lase auto esinduses kompu alla panna ,diagnost,siis lase kõik veermik üle vaadata,kõik kohad läbi logistada,kas või maksad kuskil ülevaatuses 50 krooni ahvidele,logistavad läbi ütlevad mis seis on.Targemaid soovitusi ei oskagi anda.diagnost tee kindlasti IA-s,saad paberi ka selle kohta :D

Postitatud: 20 Veebr 2008, 19:54
Postitas simpson005
Hea mees oled ülevaatuse vennad logistavad su masinat ja kontrollivad et kas korras ja sa kutsud neid ahvideks [-X

Postitatud: 21 Veebr 2008, 18:06
Postitas jakim
Ülevaatuse punktis auto kontrollimine oli minu auto puhul märksa korralikum kui esinduses. Kontrolliti ka seda mis D5-l sumpast välja tuli, kõik sillad ja asjad logistati läbi, pidurid kontrolliti ka.
Info-Autos oli ainuke + et kompuuter näitas kas veakoode on või ei ole ja läbisõitu sai ka kontrollida, pärast hakkati jahuma et gaasiklapid sellel autol väga nõrgad - kord aastas puhastada vaja ja et uus midagi 12000. Ei ole diisel autol seda gaasiklappi, esindus võiks teha omale kursused ja õppida milline Volvo on diisel ja milline bensukas...