940 2.4 td 90kw turbo ( tossab)

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
SassGuss
Kreisi postitaja
Postitusi: 492
Liitunud: 16 Juul 2007, 11:53
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe...
Kontakt:

PostitusPostitas SassGuss » 08 Dets 2009, 19:41

75tuhhi? Mida sa paaki valad ja mis otsad on sul? Vanemate Mitsul oli 300tuhhi ees, nüüd juba mingi 550tuhhi, ei tossa, ei lonka, ja pole neid otsi keegi näppind. Ma olin noor ja rumal, ostuga lasin kõik ära vahetada, 160-170 on selja taga, nii kui lonkas peale vahetust külmastpeast), nii ta lonkab siiski. Kunagi võttis 7,5 sajale, peale vahetust oli 7,5 sajale, ja praegu on 7,5 sajale.
Kindlasti uutega parem, aga kas tõesti see invisteerimine tasub ära? Äkki parem küünlad vahetada iga 75 tuhhi ja pumpa sättida? See kindlasti annab rohkem.
V70 2.5 TDI Aut. 99a. Turbo Kuur
744 D2.4 M47 90a. Eakas
745 D2.4 M47 88a. Troll
944 D24TIC 91a. TurboPeldik
744 mingi bensu motoga. Nahhuj mul seda vaja???

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

PostitusPostitas kirsipuu » 08 Dets 2009, 20:13

Diislit peab hooldama.
60 tuhat ja rihmavahetus(rihm, veepump ja rullikud),
klapivahede reguleereimine
siis paned ka pumba ja nuka paika.
Peale seda saad teada kas on vaja pumpa ja pihusteid kontrollida...

Kui rihma ei vaheta juhtub lõpuks nii:
Pilt

mel61
Kõva postitaja
Postitusi: 144
Liitunud: 09 Mai 2006, 18:57
Asukoht: V-Maarja
Kontakt:

PostitusPostitas mel61 » 09 Dets 2009, 22:05

Tangin ainult Statoilis, õli (ppolsünt) vahetan iga 10tuh ja seda mõni kord kuu või pooleteise tagant. NB! Mis puudutab eelsüüteküünlaid, siis lasi just kolmanda komplekti peale panna - ühte küünalt pole mõtet vahetad vaid ikka 6tk s.o. komplekt korraga! Küünlad võivad küll lonkamist põhjustada ja kuna 2 küünalt on pumba taga , siis isevahetajad pahatihti vahetavad 3-4 küünalt ja 2 võivad olla möödunud sajandist! Sellisel juhul muidugi lonkab eelkõige külmalt.
Mis puudutab japside diislit, siis on see hoopis teine teema- omasin enne Toyotat diiselmootoriga ja maha müüsin lihtsalt selle pärast, et jalad tahtsid põhjast läbi tulla. Nende diislite tööiga on teema omaette, muidugi ka see et alla 10 aastasele Corollale B varuosi võis ühe käe näppudel ülesse lugeda.
Toyota (90.a väljalase) sain ilma igasuguse eelsoojenduseta ka -32 kraadise külmaga käima! Oma praeguse autoga ma isegi ei katsetaks seda, kasvõi selle pärast, et Toyotal on starter reduktoriga aga 940 ilma!
Lisaks kõigele on japside mootori töösurve kõrgem, s.t plahvatab ka madalamal temp. paremini. Võrreldes euroopa mootoritega sama kubatuuri juures 10-20% hobuseid rohkem, samas ökonoomsem jne.
s70 IGATI VOLVO

sindonen
Foorumlane
Postitusi: 53
Liitunud: 06 Dets 2009, 11:58
Asukoht: L-Virumma liivakula

PostitusPostitas sindonen » 09 Dets 2009, 22:08

paneks siia teemase veel paar kusimust :)


1)kui palju on kutet paagis kui laheb polema kollane tuli ?
2)kas see on normaalne ,et auto votab 100 kilomeetrile 8 liitrit ,ule 90 ei soida ega erilisi kiirendusi ei tee (proovin okonoomselt soita ).
3)kust saaks lukuga kutepaagi korgi,ja kas oleks ultse voimalik sellist asja panna kui orginaalis tavaline keeratav kork .
4)ning kuda kasulikum 5 kaiku panna (nupuga), kas siduriga voi ilma siia maani siduriga pannud .

ette tanades martti :!: :)
940TDI 90KW 93a rip
940TDI 90KW 93a müüdud
S70 2.4 125KW 98a
v70 2.5TDI 103 KW 99a

Kasutaja avatar
-kj-
Foorumi veteran
Postitusi: 2356
Liitunud: 27 Okt 2007, 16:22
Asukoht: Jüri

PostitusPostitas -kj- » 09 Dets 2009, 22:12

Overdrive käiku vahetatakse ikka ilma sidurita, mis vahe sel on üldse, ma ei teagi..

sindonen
Foorumlane
Postitusi: 53
Liitunud: 06 Dets 2009, 11:58
Asukoht: L-Virumma liivakula

PostitusPostitas sindonen » 09 Dets 2009, 22:24

kui ilma sidurita siis kaib vastik jonks labi mis mulle kohe ultse ei meeldi ,aga siduriga ei kai kui lasta kaigul ilusti sisse minna (olen kuulnud ,et kui on autol koormus taga siis tuleks panna viies kaik siduriga kui mitte siis ilma ,aga ei tea kui oige jutt see on )
940TDI 90KW 93a rip
940TDI 90KW 93a müüdud
S70 2.4 125KW 98a
v70 2.5TDI 103 KW 99a

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

PostitusPostitas Leho » 09 Dets 2009, 22:50

mina pole kunagi sidurit vajutanud
lasen lihtslt enne nupuvajutamist gaasi natuke lahti ja pole jõnksu ega midagi
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
SassGuss
Kreisi postitaja
Postitusi: 492
Liitunud: 16 Juul 2007, 11:53
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe...
Kontakt:

PostitusPostitas SassGuss » 09 Dets 2009, 23:21

D24 starter on IGAL JUHUL reduktoriga, ja need on kahte tüüpi: BOSCH ja HITACHI. Ja igal juhul HITACHI palju parem. Kui sul 8l sajale, siis on kõik kompu, proovi rohkem gaasi vajutada, mul see tõmbab kulu väiksemaks, diisli värk... Ja pole mõttet kütuse paagi korgi lukkuga panna, niiehknaa lahti saavad, aga parem kui keeravad ta lihtsalt lahti, mitte ei murra koos tiivaga.
V70 2.5 TDI Aut. 99a. Turbo Kuur
744 D2.4 M47 90a. Eakas
745 D2.4 M47 88a. Troll
944 D24TIC 91a. TurboPeldik
744 mingi bensu motoga. Nahhuj mul seda vaja???

maasikas
Kreisi postitaja
Postitusi: 412
Liitunud: 09 Dets 2007, 11:48

PostitusPostitas maasikas » 09 Dets 2009, 23:26

Sellest 5 käigu vahetusest siin palju juttu, keegi kuskilt leidis juhendi et õige ikka siduriga, aga ise vahetasin alati ilma ja ei juhtund mitte midagi. 8 liitrit 100le on väga hea tulemus selle masinaga. Ja selle kütuse paagi korgi pärast ma sinu asemel üldse ei muretseks, sealt pea võimatu kütet kätte saada. See palju paaki kütet jääb sõltub mitmest asjast, pead ise järgi proovima, sest kui oled autot mõnda aega üht teist pidi kaldu hoidnud siis tulemus muutub.
Mellile veel et 940 diislil on ka reduktoriga startereid.

maasikas
Kreisi postitaja
Postitusi: 412
Liitunud: 09 Dets 2007, 11:48

PostitusPostitas maasikas » 09 Dets 2009, 23:29

Sass jõudis ette, aga starterid ei ole neil igal juhul reduktoriga, omal vahetasin tavalise reduktoriga vastu.

Kasutaja avatar
SassGuss
Kreisi postitaja
Postitusi: 492
Liitunud: 16 Juul 2007, 11:53
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe...
Kontakt:

PostitusPostitas SassGuss » 09 Dets 2009, 23:31

maasikas kirjutas:Sass jõudis ette, aga starterid ei ole neil igal juhul reduktoriga, omal vahetasin tavalise reduktoriga vastu.


Igal juhul reduktoriga!Võtta lahti ja vaata.
V70 2.5 TDI Aut. 99a. Turbo Kuur
744 D2.4 M47 90a. Eakas
745 D2.4 M47 88a. Troll
944 D24TIC 91a. TurboPeldik
744 mingi bensu motoga. Nahhuj mul seda vaja???

mel61
Kõva postitaja
Postitusi: 144
Liitunud: 09 Mai 2006, 18:57
Asukoht: V-Maarja
Kontakt:

PostitusPostitas mel61 » 10 Dets 2009, 06:30

Kui keskmiseks 8 said on ok- minul tulev vist suhe 70% maanteed ja 30% linna ja kuluga 7,5-8 olen väga rahul. Kollase tule kohta ei oska öelda, minu omal igatahes paak läbi ei paista :D Oled sa proovinud voolikut paaki ajada - mul on Eesti Toll kolm korda proovinud ja alati loobunud , kes ei tea ja virutada tahab lõhub ka võtmega korgile lisaks midagi muud ka veel ära!
Overdrive kohta on siin foorumis päris palju juttu olnud , trüki otsingusse ja peaksid saama lugeda päris jupp aega. Igal juhul manuaal väidab kindlalt - siduriga. Ise kasutan nii ja naa - kiiremal pidurdamisel ja alla kasutan, samuti kiirel möödasõidul, sest siis pole aega pööretega mängida. 5-ndale tuleb tabada õiged pöörded ja pedaali mitte põrandasse taguda - läheb vaikselt ja sujuvalt.
s70 IGATI VOLVO

sindonen
Foorumlane
Postitusi: 53
Liitunud: 06 Dets 2009, 11:58
Asukoht: L-Virumma liivakula

PostitusPostitas sindonen » 10 Dets 2009, 15:53

mel61 kirjutas:Kui keskmiseks 8 said on ok- minul tulev vist suhe 70% maanteed ja 30% linna ja kuluga 7,5-8 olen väga rahul. Kollase tule kohta ei oska öelda, minu omal igatahes paak läbi ei paista :D Oled sa proovinud voolikut paaki ajada - mul on Eesti Toll kolm korda proovinud ja alati loobunud , kes ei tea ja virutada tahab lõhub ka võtmega korgile lisaks midagi muud ka veel ära!
Overdrive kohta on siin foorumis päris palju juttu olnud , trüki otsingusse ja peaksid saama lugeda päris jupp aega. Igal juhul manuaal väidab kindlalt - siduriga. Ise kasutan nii ja naa - kiiremal pidurdamisel ja alla kasutan, samuti kiirel möödasõidul, sest siis pole aega pööretega mängida. 5-ndale tuleb tabada õiged pöörded ja pedaali mitte põrandasse taguda - läheb vaikselt ja sujuvalt.



Ma ise arvan ,et kui juba toll kutet katte ei saa siis varas ammugi mitte :)
Olen kuulnud , et kui nad katte ei saa siis pidavat kusima tankla tsekki ,et oleks mingi toestuski selle kohta ,et valge paagis
940TDI 90KW 93a rip
940TDI 90KW 93a müüdud
S70 2.4 125KW 98a
v70 2.5TDI 103 KW 99a

mel61
Kõva postitaja
Postitusi: 144
Liitunud: 09 Mai 2006, 18:57
Asukoht: V-Maarja
Kontakt:

PostitusPostitas mel61 » 10 Dets 2009, 19:26

sindonen kirjutas:Ma ise arvan ,et kui juba toll kutet katte ei saa siis varas ammugi mitte :)
Olen kuulnud , et kui nad katte ei saa siis pidavat kusima tankla tsekki ,et oleks mingi toestuski selle kohta ,et valge paagis


Arvestades sellega, et toll kasutab ca 8-10mm toru ja varas nii peenega jamama ei hakka, sest sellega annab ikka paaki tühjaks nõristada ei usu , et keegi sult kütte tuuri paneb.Ainuke kiire tee on auk paaki, aga sinna ei sokuta jälle ämbrit alla!! Üldiselt vastab tseki küsimine tõele, kuigi seaduse järgi võivad viia ka lähimasse teenindusse, kus mõni toru lahti keeratakse ja proov kätte saadakse. Minul oli ükskord tsekk ettenäidata, et pool tundi varem olin tankinud 55l , aga Rakveres ei olnud sedagi õnneks uskusid minu juttu ja soovisid head teed.
s70 IGATI VOLVO

sindonen
Foorumlane
Postitusi: 53
Liitunud: 06 Dets 2009, 11:58
Asukoht: L-Virumma liivakula

PostitusPostitas sindonen » 10 Dets 2009, 19:57

mel61 kirjutas:
sindonen kirjutas:Ma ise arvan ,et kui juba toll kutet katte ei saa siis varas ammugi mitte :)
Olen kuulnud , et kui nad katte ei saa siis pidavat kusima tankla tsekki ,et oleks mingi toestuski selle kohta ,et valge paagis


Arvestades sellega, et toll kasutab ca 8-10mm toru ja varas nii peenega jamama ei hakka, sest sellega annab ikka paaki tühjaks nõristada ei usu , et keegi sult kütte tuuri paneb.Ainuke kiire tee on auk paaki, aga sinna ei sokuta jälle ämbrit alla!! Üldiselt vastab tseki küsimine tõele, kuigi seaduse järgi võivad viia ka lähimasse teenindusse, kus mõni toru lahti keeratakse ja proov kätte saadakse. Minul oli ükskord tsekk ettenäidata, et pool tundi varem olin tankinud 55l , aga Rakveres ei olnud sedagi õnneks uskusid minu juttu ja soovisid head teed.


ega ma ei kardagi et keegi tuhjaks tombab ,ma hakkasin selle parast seda juttu ajama et uks kord nagin mingeid vennikses kanistri ja voolikuga auto umber luusimas ,ning siis tui meelde ,et mul ei kai see lukus :D
940TDI 90KW 93a rip
940TDI 90KW 93a müüdud
S70 2.4 125KW 98a
v70 2.5TDI 103 KW 99a


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist