Sõbra suuvooder siis seekord.
91 a 740, vähemalt muud varuosad kõik 900 seeria omad.
Võibolla on käigukast ka siis 900 seeria oma. Jama hakkas mingi aeg peale kasti õlivahetust Soomes.
Sõit toimub kolmanda käiguga ainult- käigukangil on 2 nuppu, üks peal(suurem), teine väiksem küljepeal. väiksemat küljepeal vajutades süttib armatuuril punane nool ülespoole, mis tähendab, et 3 käik on maks. vajutades uuesti seda nuppu, kustub tuli armatuuril ja ka sõit võib jätkuda norm kujul. hetkel on olukord, kus autot käivitades viskab kohe selle sund kolmanda käigu peale olenemata kas sa vajutad või ei vajuta midagi.
Ehk keegi oskab aidata! Võibolla mingi lihtne viga või tulevad ainult tikud ja bensiin kõne alla.
740 automaatkäigukasti jama
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
740 automaatkäigukasti jama
V70, 2,4tdi, 2002/3
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Siin on hulle stsenaariumeid veel lisaks http://www.swedishbricks.net/700900FAQ/ ... Auto1.html
Selle aasta skeem http://pliki.mojevolvo.pl/schematy/volvo_740__1991.pdf
Aga su jutu alguses sa nagu saad aru, mis see nooleke tähendab ja pärast ei saa. See nooleke näitab et üle 3 käigu ei lähe, et overdrive'i sisse ei lülitata (kastil on 3 mehaanilist käiku + siis 4s käik, lisatud OD reduktorina).
Seega sõit algab ikka 1.st siis 2, jne.
Ma ei oskagi öelda, miks ta automaatselt OD võimaluse käivitamisel ära lükkab, kuna OD relee vajab pidevat plussi, et OD võimalus see oleks (tuli kustus) kuid nagu ma jutust aru saan, saab selle alati sisse panna ja autoga saab normaalselt sõita, kuni probleemile pihta saab.
Selle aasta skeem http://pliki.mojevolvo.pl/schematy/volvo_740__1991.pdf
Aga su jutu alguses sa nagu saad aru, mis see nooleke tähendab ja pärast ei saa. See nooleke näitab et üle 3 käigu ei lähe, et overdrive'i sisse ei lülitata (kastil on 3 mehaanilist käiku + siis 4s käik, lisatud OD reduktorina).
Seega sõit algab ikka 1.st siis 2, jne.
Ma ei oskagi öelda, miks ta automaatselt OD võimaluse käivitamisel ära lükkab, kuna OD relee vajab pidevat plussi, et OD võimalus see oleks (tuli kustus) kuid nagu ma jutust aru saan, saab selle alati sisse panna ja autoga saab normaalselt sõita, kuni probleemile pihta saab.
![unibrow :unibrow:](./images/smilies/unibrow.gif)
Olen ainult selle Volvo omaniku suuvooder, kellel käigukasti jama. Temal tehniline taip puudub selles osas, vähemalt nii ta väidab ja minul on automaatkasti teadmised 0 lähedased. Staazi palju aga 100% manuaaliga. Õhtul, regan selle Volli omaniku ära ja las hoiab ise näppu pulsil.
V70, 2,4tdi, 2002/3
Tere. Mina olen selle seekord õnnetu volvo omanik, kelle nimel mu sõber nobelium ennist kostist.
Tahaks ainult lisada, et se mis se nool tähendab pole probleem, mul on ju raamat, mis seletab sellised asjad ära. Samas se raamat ei räägi sellest, miks ta mul hommikul täiesti oma suva järgi selle peale lööb, mida ei ole ise võimalik maha ka võtta, oma suva järgi lõpetab selle, mille oma algatuslikult peale pani. seda probleemi ei olnud enne, kui soomes volvo teeninduses sai käigukasti õli ka vahetatud. sellest küll nati aega möödas aga muud seost käigukastiga ei leia. hakkab lihtsalt vast koolema.
Tahaks ainult lisada, et se mis se nool tähendab pole probleem, mul on ju raamat, mis seletab sellised asjad ära. Samas se raamat ei räägi sellest, miks ta mul hommikul täiesti oma suva järgi selle peale lööb, mida ei ole ise võimalik maha ka võtta, oma suva järgi lõpetab selle, mille oma algatuslikult peale pani. seda probleemi ei olnud enne, kui soomes volvo teeninduses sai käigukasti õli ka vahetatud. sellest küll nati aega möödas aga muud seost käigukastiga ei leia. hakkab lihtsalt vast koolema.
Tere. Mina olen selle seekord õnnetu volvo omanik, kelle nimel mu sõber nobelium ennist kostist.
Tahaks ainult lisada, et se mis se nool tähendab pole probleem, mul on ju raamat, mis seletab sellised asjad ära. Samas se raamat ei räägi sellest, miks ta mul hommikul täiesti oma suva järgi selle peale lööb, mida ei ole ise võimalik maha ka võtta, oma suva järgi lõpetab selle, mille oma algatuslikult peale pani. seda probleemi ei olnud enne, kui soomes volvo teeninduses sai käigukasti õli ka vahetatud. sellest küll nati aega möödas aga muud seost käigukastiga ei leia. hakkab lihtsalt vast koolema.
Tahaks ainult lisada, et se mis se nool tähendab pole probleem, mul on ju raamat, mis seletab sellised asjad ära. Samas se raamat ei räägi sellest, miks ta mul hommikul täiesti oma suva järgi selle peale lööb, mida ei ole ise võimalik maha ka võtta, oma suva järgi lõpetab selle, mille oma algatuslikult peale pani. seda probleemi ei olnud enne, kui soomes volvo teeninduses sai käigukasti õli ka vahetatud. sellest küll nati aega möödas aga muud seost käigukastiga ei leia. hakkab lihtsalt vast koolema.
Võimalik, et viga juba lahendatud, aga endal oli sama jama ja vigaseks osutus näidikuteplokk. Doonorauto näidikud (tahhomeeter ja kütusenäidik) töötasid paremini, sõitis selle teise plokiga mõne nädala ja ühel hommikul see nool enam armatuuuris ära ei kustunud. Sai siis ka juhtmed ja see solenoid üle vaadatud, need kõik korras ja igaksjuhuks panin vanad näidikud tagasi ja kohe tuli ka neljas käik.
Ei tea kas tohib teise algatatud teemas küsida, aga, kas see nool armatuuris peab käivitamisel automaatselt süttima? Ja millest võib tingitud olla see, et solenoid lülitub läbi näidikuteploki palju laisemalt kui otse peale veetud juhtmetga? Otse juhtmetega katsetamisel kasutasin 12V, ei taibanud muidugi ära mõõta mis vool sealt läbi näidikuteploki tuleb.
Autoks 89a 745, kastiks AW Model No 03-70L, doonori kasti kahjuks ei tea.
Ei tea kas tohib teise algatatud teemas küsida, aga, kas see nool armatuuris peab käivitamisel automaatselt süttima? Ja millest võib tingitud olla see, et solenoid lülitub läbi näidikuteploki palju laisemalt kui otse peale veetud juhtmetga? Otse juhtmetega katsetamisel kasutasin 12V, ei taibanud muidugi ära mõõta mis vool sealt läbi näidikuteploki tuleb.
Autoks 89a 745, kastiks AW Model No 03-70L, doonori kasti kahjuks ei tea.
- volvofriik
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 362
- Liitunud: 01 Juul 2006, 13:27
Re: 740 automaatkäigukasti jama
Kui kellelgi peaks vaja minema.
http://www.scribd.com/doc/21651943/Volvo-Aw71-Manual.
Seal on ka teised levinumad kastid.
http://www.scribd.com/doc/21651943/Volvo-Aw71-Manual.
Seal on ka teised levinumad kastid.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist